Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo,

 

ugotavljam, da se na 3 leta stari Mazdi 3 v notranjosti poleg Bose zvoka dobro, če ne celo preveč sliši tudi motor oz izpušni lonec. Ne rečem, da to ni športen občutek, a vendar bi si želel malo tišje vožnje. 🙂

 

Ima kdo podobne izkušnje in ali bi se dalo kaj narediti? Verjetno bi pomagali dodatni tepihi na tleh, dodatena obloga na dnu prtljažnega prostora?

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Živjo,

 

ugotavljam, da se na 3 leta stari Mazdi 3 v notranjosti poleg Bose zvoka dobro, če ne celo preveč sliši tudi motor oz izpušni lonec. Ne rečem, da to ni športen občutek, a vendar bi si želel malo tišje vožnje. 🙂

 

Ima kdo podobne izkušnje in ali bi se dalo kaj narediti? Verjetno bi pomagali dodatni tepihi na tleh, dodatena obloga na dnu prtljažnega prostora?

Obstaja proti hrupna samolepilna  oblogo. Malo pobrskaj po netu. Mogoče jo drži celo kaka trgovina z avtoakustiko.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Ja na splošno so Mazde dokaj glasne v notranjosti. 

Jaz sem se na moji M6 lotil tišanja in je učinek zelo dober, v primerjavi s prej.

Izoliral sem vsa vrata, prtljažnik, koloteke, požarno steno za armaturko, steno med steklom armaturko (pod brisalci) in pokrov motorja. 

Za moj okus je motor še vseeno preveč glasen, dizel pač. Sem bil navajen od Accorda dizla ki je bil dokaj tih in ni imel tako traktorskega zvoka. 

Zato je za letos v planu je še izolacija samega motorja, pod ono plastiko in požarne stene pri motorju. 

Slike in opis izoliranja imaš v moji temi😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 7 urami je TiEn napisal:

V napačnem podforumu je bila tema odprta janez.

 Možno, spadam v "Boomer" generacijo. 😁

 

Hvala za pojasnilo - naredite kot bi moralo biti. 👍

Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

Hvala za pojasnilo - naredite kot bi moralo biti. 👍

 

Je ze urejeno :D ... Temo si odprl v podforumu Tehnične zadeve povezane s forumom

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še nekaj za tiste,ki ne vedo...oz. jaz ne vem,kako je to pri starejših Mazda avtomatikih oz. če je kaj drugače kot pri moji 2022 CX-5 Lahko tudi pustiš na avtomatik (ročico menjalnika nič ne šlataš),in le z obvolanskimi ročicami (ala F1) samo prestaviš navzdol koliko želiš in kadar želiš in gaaaas... Tukaj ostane v avtoatskem-D načinu in dovoli začasni M-ročni način (prikaže se D-M in stopnja prestave)....in ko avto oz. računalnik pogrunta,da spet voziš umirjeno oz. "normalno" samodejno izklopi M-način... Tudi pri zaviranju z motorjem po bregu navzdol dlje časa potrpi in bolj zavira z motorjem,in tako manj obremenjuješ zavore. Zna biti fajn za npr. Vršič,Korensko sedlo ipd... ...in ko na koncu brega spodaj prideš spet na ravnino,računalnik spet pogrunta,in normalno prestavlja kot da ni bilo nič. Torej-po moji oceni-Sport način je za brege TOP😃👍
    • Ne vem. Mi tu ne govorimo s sosedi.     
    • Sem napisal, da gre tako tam, kjer imam rad nekaj rezerve. Za normalna prehitevanja je pa kot si rekel. Je pa super, ker lahko izkoristiš vse te dodatne stvari sebi v prid, če jih rabiš.
    • Lepa poraba, s g140 bi bila verjetno podobna.
    • Se je že začel al kaj.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.