Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Klasika, kot tudi na drugih področjih. Ne vem, ampak zgleda, da so vulkanizerji bolj pametni od proizvajalcev (inženirjev).
-
Ne bit naiven. Proizvajalec ti predpiše tlak, da zaščiti sebe, če do česa pride. Briga njega kako se ti guma in robovi obrabljajo. Višji tlak pa priporoča vulkanizer, ki konstantno gleda kaj se z gumo dogaja.
-
Če na 60.000€ dodamo še 22% DDV, je cifra že 73.200€... In če orodje uporabljaš, ga v petih letih tudi izrabiš...
-
Zato, ker proizvajalec znamke avtomobila točno ve na koliko je najboljše polnit gumo in ravno zaradi tega ima info. tablico, da veš na koliko polnit. Vse znamke imajo drugačen priporočljiv tlak, ker avto dobro stestirajo strokovnjani ne neki larifari mehaniki Ta tlak 2.8 priporočajo tisti, ki na pol leta preverjajo tlak ali pa nikoli in imajo na koncu, ko je menjava gum ravno pravi tlak... 🫣 Je pa vsekakor boljše kot pa imeti premalo napolnjene!!!
-
Kaj še lahko naredim za vas? null
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)