Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, na novo si lastim Mazdo cx7 2008. Med vožnjo ponoci se mi zdi da luci svetijo preveč v pod. Zdaj pa me zanima kako se dvignejo luči, saj v avtu nikjer ni opaziti tistega stikala od 0-4 za dvig in spust luči. Za odgovor Vam bom zelo hvaležen. 

Napisano (urejeno)

xenon ? drgač pa na zobniku na zadnji strani luči vsaj pri mazdi 6 je tako.

 

samo imaš dva snop levo desni in drugi je za gor/dol

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Sej če bi peljal na tehnične ti pomoje nrdijo to, ker doma je težko delat, jaz sem jih prosil in so mi naštelal

 

 


image.jpeg

 

Napisano

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

 

 

Napisano
31 minutes ago, Zeromb said:

Nikjer ne vidim tega. Mazda je naredila mega malo prostora okrog luci. Hvala vseeno za tvoj trud.

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

trehnični, rečeš da nimaš doma pogojev naštelat pa ti bodo nrdili,.. usaj na naših koncih nrdijoto brez problema

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

 

 

Napisano
pred 17 minutami je Alex napisal:

Mogoče ti bo to kaj pomagalo.

Mazda CX7 headlight adjustment.

 

How do you adjust the headlights on a  Mazda CX7

  •  
  • Cars & Trucks Expert
  • 288 Answers

First park your car on leveled ground, and it would be best if there is a white wall at a 10 feet distance from the car.
Once you pop open the hood, you will find adjustment screws at the back of the headlight. To locate them, look straight behind the headlight, and you will see two Philips head screws
The outwards screw that is close to the fender is for vertical adjustment, turning it clockwise raises the beam and vice versa
The inward screw is for the horizontal arrangement - counter-clockwise brings the light more towards the inside, and vice versa.
Inspect results while making adjustments so that you can narrow down to the right beam position.

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

pred 1 minuto je Alex napisal:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Ja tako sem jaz tudi bral v servisni da se avtomatsko nastavijo. Fora je v tem da kjer bi moral biti gumb za dvig in spust je zdaj gumb za plin. Tako da sem pač mislil to ročno naredit. V skrajnem primeru ga bom na tehničnega peljal.

Napisano
pred 1 minuto je Zeromb napisal:

Ja to sem mislil , samo tega vijaka ne najdem. Tudi v Mazdini knjigi ga ni not

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ja po mojem je tui nekje skrit. Samo jaz ga ne najdem hehe. 

Napisano (urejeno)
9 minutes ago, Alex said:

Da ni kje skrit? Ker recimo v mazdi 6 moraš z imbusom 5 iti kar globoko v eno odprtino, da prideš do plastičnega vijaka. 

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

13 minutes ago, Alex said:

Ampak, ali nimajo xenon luči avtomatsko nivelizacijo? Bi se morale vsakokrat, ko prižgeš avto in luči, postaviti same v pravo višino. 

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 7 minutami je TiEn napisal:

Ni potrebno nobene luknje in ni imbus je ali križni izvijač ali ključ 10, razn če je pri novejših letnikih drugačen sistem kar pa dvomim

Kolkr vem avtomatizacija samo drži luč da ne opleta gor in dol(jo drži v livelu)med vožnjo, še vedno jo je treba nastavit, je pa treba avto imet ugasnjen ko nastavljaš da ne sili avtomatika po svoje. naj me kdo popravi.

Kak se pa to naredi?

Napisano

 

Tako ima starejša mazda postavljeno sistem je pa identičen kot na moji 2014

naredi kaj ?

 


image.jpeg

 

Napisano

Naj ti povem, da jaz doma sem vrtel kot bumbar pa nism opazil razlike, pa tudi na tehničnih mi je moral precej zarvtet, da je nastavil pravilno pozicijo levo desno in višino

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Avtomatska nivelizacija na začetku, glede na število potnikov in prtljage v prtljažniku, postavi s pomočjo senzorjev luči v pravi požaj. 

Če ima luči, ali samo eno, ki svetijo precej v tla, je nekaj zatajilo oziroma ne deluje. 

Spomnim se, da so nekateri na prvih Mazdah 6 morali zamenjati komplet cele luči. Tega, je bilo ogromno. 

Če boš vrtel ta vijak pazi, da ga ne boš preveč, ker se zna zgoditi, da pade vijak iz matice in potem moraš razstavit celo luč, da to popraviš.Meni se je to zgodilo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :) Neko pravilno pozicijo/točko luči je treba v štartu določit.

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano
Pravkar je TiEn napisal:

Ja sam ga postavi v položaj ki ti ga na tehničnih naštimajo po tej logiiki ne. Če imaš luč visoko in daš notr 5ljudi ti bo postavilo v ta isti/pravi položaj pa bo luč še vedno svetila visoko :)

Res je. Samo bi bilo dobro, da najprej preveri, če sploh to deluje. Postaviš se pred zid, prižgeš luči in na zidu takoj vidiš, ali opravijo luči pot gor dol. To se zgodi vsakokrat, ko prižgeš luči. 

 

 

Napisano (urejeno)

Ja to definitivno. Samo ko bo štelal mora pa met nivelizacijo na off. samo kontakt brez užganega avtomobila. Al sem jaz to narobe prebral, da se upali šele ko avto vžgeš? Bi moral testirat en večer v temi, zdej se mi ne da hodit dol

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Postavil sem se pred ena bela garažna vrata, vzel krizni srafnciger,  ter tako kot je na posnetku je ena majhna okrogla luknja v katero potisnes noter srafnciger in vrtiš v smeri urinega kazalca. Mi je uspelo dvignit. Peljal sem se en krog, da vidim če mi bo kdo blendal, ampak mi ni. Mogoče bi jih lahko še malo dvignil ,vendar zdaj luci svetijo kot morajo in bom tudi tak pustil. Vsem skupaj en veliki HVALA, da ste mi pomagali 😀👍👍👍 Respect . Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.