Skoči na vsebino

Korekturni lak/barva in zaščita tesnil/plastik?


Sishi

Priporočeno sporočilo

Živjo,

 

na parih mestih na blatniku se mi je odkrušila barva do pleha. Kje kupujete korekturni lak za avto? Ali dajete še temeljno barvo prej?

Rabil bi tudi nekaj za namazat tesnila stekel in plastike, ki so že kar bleda. Kaj priporočate?

 

Lp Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je lak (barvo) zmešal kar avtoličar( 3dcl)+ posebej  prozorni lak. Vse skupaj me je stalo 10€. 

Pazi, da dobro razredčiš barvo, da se lepo razlije. Potrebuješ, tudi posebno razredčilo za točno to barvo. Ponavadi so te barve akrilne. Raje več rok na tanko, kot eno debelo. Ne rabiš temeljne barve . Ko s prozornim lakom na koncu napolneš luknjico, na fino zbrusiš z brusnim papirjem 1200 in nato 2000, da je vse "niverirano" - zravnano. Brusiš strogo "na vodo" in zelo na rahlo. Nastane meglica. Na koncu to spoliraš in se vidi minimalno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 10 mesecev kasneje...

Bom kr to temo uporabil (lahko se komot prestavi v pravo, a jaz je nisem našel) za vprašanje, katero polirno pasto izbrati za strojno poliranje. Ne rabim profi zadeve. Pač neko solidno polirno pasto. 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Neki gledam od Sonax. So zakej?

Vzemi Menzerna. 400 in 2500. 400 je bolj groba, a ima tudi  visok lesk obenem. 2500 je za fine risice od avtomatske avtopralnice. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je FuManchu napisal:

Rabim bolj grobo. 

Alora je zate tale prava 

WWW.OPERI-AVTO.SI

Groba polirna pasta

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.