Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Posto imam auto koji nema maglenke a htio bi si ih ugradit......sta mi je sve potrebno za to!!

Znaci popis bi isao: Maglenka 2x, prekidac 1x, 2 kg zivaca i strpljenja.....e sad sta mi jos treba???

Dal ima mozda Mazda vec sve zice propeljane od branika do armature i dal trebam kakav relej isto??

 

Zahvaljujem na konstruktivnim odgovorima!!! :cheers:

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Napisano

Posto imam auto koji nema maglenke a htio bi si ih ugradit......sta mi je sve potrebno za to!!

Znaci popis bi isao: Maglenka 2x, prekidac 1x, 2 kg zivaca i strpljenja.....e sad sta mi jos treba???

Dal ima mozda Mazda vec sve zice propeljane od branika do armature i dal trebam kakav relej isto??

 

Zahvaljujem na konstruktivnim odgovorima!!! :cheers:

 

100m kable, varovalke(osigura? ?) :)

pa znanje avtoelektrike

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
<_< Imam meglenke( jedna slomljena).ako imas osigurana stakla onda i to nije problem,montirtas gore i kazes da ti je uletio kamen i dobijes novo :bravo:zice moram da pogledam kako idu

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.