Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupil pred casom Joying avtoradio, ki bi naj bil namenski za moj avto. Mazda 6, 2010 z Bose ozvocenjem.

Prilega se vse, konektorji pašejo. SWC dela. 

Težava je pa sledeča:
-na volume 1 je radio preglasen, sem neko kompenzacijo dal na 0, loud na OFF, se vedno prenaglas.
-Ko se radio prizge je na volume 0, cisto rahel static noise, ce dam na 1 ali vec, je static noise dosti bolj opazen. Glasnost je pa enaka, ne glede na volume radia.

 

Sem vmes pojamral eni car audio trgovini pa so mi prodali nek filter. Ko sem to zmontiral, je glasnost na 1 zdaj ustrezna, vendar mi zdaj šumi carplay ze na 50%. Na 100% pa je zdaj glasnost 30% tistega, kar je bilo pred tem filtrom. Torej pretiho plus zacne sumit nad doloceno glasnostjo.

 

A ma kdo kaksno idejo kak to najlazje resit?

Sem razmisljal, da bi ta filter vezal na eno stikalo. Pa bi potem za nizje glasnosti sel zvok cez ta filter, ce bi hotel pa glasneje pa mimo filtra. Al pa bom odmontiral pa nazaj poslal, ce se ne najde boljse resitve :)

 

 

Napisano

Preveri, če ima radio izhod na zvočnike, ki ne gre preko vgrajenega ojačevalca. Jaz sem imel na prejšnji M6 enak problem in sem moral prerezati kable na priloženem kabelskem snopu, nalotati činče in povezati na PREAMP izhod iz radia. Potem je bil zvok super.

Napisano
IBB.CO

Image 292505n hosted in ImgBB


Tak sem prelotal ze kable od zvocnikov, da so sli skoz tisti filter. Takda lahko potem odlotam pa cince gor nalotam in priklopim na tele konektorje?

Napisano (urejeno)

Sem napisal kitajcom in so mi tole odgovorili:

 

1. Yes, you can connect the speaker cable to your car directly bypassing the amplifier. Then the Bose system has no function with the radio.

Are you sure you want to do it in this way?

Ne razumem cisto kaj to pomeni, jaz sem mislil, da ti činči bypassajo radio amp. Ker zvocniki tak grejo v car amp pa pol od tam dalje v radio. Tak da Bose amp je v vsakem primeru in the picture. 

Popravljeno od freesty
Napisano (urejeno)

Jaz ti lahko povem kako je bilo pri meni. Radio sicer ni bil enak kot je tvoj, je pa bil tudi kitajec z androidom.

 

Smiselno je, da uporabiš preamp izhod če imaš potem naprej Bose ojačevalec.

Popravljeno od asddas
Napisano
1 hour ago, asddas said:

Jaz ti lahko povem kako je bilo pri meni. Radio sicer ni bil enak kot je tvoj, je pa bil tudi kitajec z androidom.

 

Smiselno je, da uporabiš preamp izhod če imaš potem naprej Bose ojačevalec.

 

Sem naredil tak kot si napisal. Zice od zvocnikov sem precvikal in prilotal na činče. Priklopil in dela tak kot treba. Hvala 100x. Sem že bil na robu obupa :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.