Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot že veste sem pred nekaj meseci razbil mojo staro Mazdo, ki pa sem jo hitro nadomestil z malo bolj novo, ampak še vedno staro, letnik 2010 z 250kkm.

Po nekaj tisoč odpeljanih kilometrih sem se je dobro navadil, malo je tišja in lepše se pelje po ovinkih. 

Opazil pa sem da ko prestavim iz prve v drugo(tudi iz druge v tretjo-sam, samo ni več tako očitno), in da zamenjam v prenizkih obratih okrog 1500, mi avto pocuka, kot da bi vklopil-izklopil-vklopil turbino, oz. spremenil kote loput na turbini, po tem prenihaju avto vleče normalno naprej. Zanima me ali je to samo neka turbo luknja, ki pač ni dodelana pri teh motorjih ali imam kako specifično težavo, za katero bi moral poiskati vzrok? Tester ne pokaže napak. Kaj pravite na to vi, kateri imate- v večini imeli tak motor.  

Še nekaj zanimivosti: Ne vem kje se nahajajo tej konji, ali so že umrli, ali pa se skrivajo globoko v motorju, ker imam občutek da WW grupa s 140ks, veliko bolj odziven motor kot ta. Poraba za zaspane konje je 6.2 litra.

Hvala.

 

Napisano

Tole ti actuator variabilne geometrije turbine verjetno nagaja. Po moje se zatika al pa ne odpre do konca. Zato cukne in nima prave moči pri porabi pa se to kaj dosti ne pozna.

33112_1.png

Napisano

Torej je to težava in ne serijsko za ta motor. Sem malo gledal turbino, vendar je treba dvignit avto za kaj več videt. Vem da se pri porabi ne pozna, bolj sem porabo navedel kot zanimivost.

Napisano

Aktuator je dosegljiv zgoraj in načeloma ti ga lahko nekdo posodi, da se sproba.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Poglej vakuum cevko na aktuatorju, da ni kje pocena

 

Edit: se pardoniram, vidim da je ze elektronski, mogoce damo palcka steka

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

Aktuator je dosegljiv zgoraj in načeloma ti ga lahko nekdo posodi, da se sproba.

Z vrha ne vidim kaj dosti, edino če je pod pokrovom turbine.

Napisano

Sicer sem imel sam 2.0 mašino in je bilo lepo dostopno. Pri tej pa ne vem...:nevem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.