Skoči na vsebino

Alu platišča original mazda 19" prodam ali menjam

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prodam rabljena original Mazdina platišča. Platisca se luščijo (tovarniska napaka) tako da jih je potrebno prebarvat. Drugače so ravna k struna. Možna menjava za kaksne 17ke..ni nujnu da so original mazda..važno da pasejo gor. Cena po dogovoru ali menjava za 17ke z gumami brez doplacila

IMG-9457ff8872c73b45daa8a4189e4b603e-V.jpg

IMG-d5c349352aa130e05be4e177f476a4bc-V.jpg

IMG-1358517f3bb193683a60625d7e7cb3e3-V.jpg

IMG-a140b8efac678bb9ed1a829908ab775c-V.jpg

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano
  dne 15. 11. 2022 ob 14:17 je mazda gh napisal:

Prodam rabljena original Mazdina platišča. Platisca se luščijo (tovarniska napaka) tako da jih je potrebno prebarvat. Drugače so ravna k struna. Možna menjava za kaksne 17ke..ni nujnu da so original mazda..važno da pasejo gor. Cena po dogovoru ali menjava za 17ke z gumami brez doplacila

IMG-9457ff8872c73b45daa8a4189e4b603e-V.jpg

IMG-d5c349352aa130e05be4e177f476a4bc-V.jpg

IMG-1358517f3bb193683a60625d7e7cb3e3-V.jpg

IMG-a140b8efac678bb9ed1a829908ab775c-V.jpg

Razširi  

Ej...jaz prodajam 17 col.feltne ki sem jih imel na CX5..za zimske gume niso original ..so za Mazdo..kont..ZS..20220421_124739 (3).heic

1429252892_20220421_124739(2).heicFetching info... 37504044_20220421_124739(1).heicFetching info... 20220421_124739.heicFetching info... 20220421_124739.heicFetching info... 20220421_124728.heicFetching info...

Napisano
  dne 16. 11. 2022 ob 9:33 je Aless napisal:

BTW: Sam cena (450€) je tud mal prehuda za take feltne.;)🤪

Razširi  

Vem ja..to je stara cena..probou sm pac 😀 drgac pa po dogovru..se najrajs bi vidu da zamenjam z nekom ki ima 17ke z zimskimi gumami..brez doplacila enga al pa druzga 😀

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Prodam original feltne Mazda 6

19 cola z pnevmatikami 

Prevozil 22800 km s temi pnevmatikami. 

Komplet 4 kom za 650 evrov

 

lp TineIMG_20230306_170053.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.