Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, pa imam prvo težavo. Sprednja kamera, tista pod radarjem, je šla po gobe. Bolj natančno, počila je zaščitna plastika, ki je čez lečo. Kamera še deluje, ampak zaradi počene plastike je slika neuporabna. Kaj je za narediti, zamenjava celotne kamere ali je mogoče možno zamenjati samo to zaščitno plastiko. Sem iskal po internetu in sploh ne najdem nikjer OEM številke za kamero. Morda kakšna ideja preden grem na servis?

Napisano
pred 10 minutami je asddas napisal:

No, pa imam prvo težavo. Sprednja kamera, tista pod radarjem, je šla po gobe. Bolj natančno, počila je zaščitna plastika, ki je čez lečo. Kamera še deluje, ampak zaradi počene plastike je slika neuporabna. Kaj je za narediti, zamenjava celotne kamere ali je mogoče možno zamenjati samo to zaščitno plastiko. Sem iskal po internetu in sploh ne najdem nikjer OEM številke za kamero. Morda kakšna ideja preden grem na servis?

Kolikor vem, so s sprednjimi imeli težave (ne vem natančno katere), in bi morda poskusil, da jo v garanciji zamenjajo z novo?

Kaj pa kasko?

Napisano

Malo zamujam z odgovorom, ker sem bil odsoten.

Na servisu pravijo, da je za zamenjat. Vidi se na kameri majhna pikica, zelo verjetno od udarca kamna. Druga z delom je cca. 500€.

 

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Ta slaba Mazdina sprednja kamera pri M6 je meni vredna 5 € oz. mi zadostujejo senzorji. Je pa menda za zamenjavo kar nekaj dela  ... cel odbijač najprej dol ...

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Zhuk napisal:

Povprasaj v

 

WWW.SUPERSOUND.SI

Prodaja in montaža avtoakustike, opreme za prostoročno telefoniranje, multimedijskih dodatkov in parkirnih senzorjev.

 

 

Ti so pravi ja 👍 Že imam dobre izkušnje z njimi, upam da se niso kej vmes pokvarili 😆

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano

Zanimivo, da je se je sedaj vlaga, ki je bila za lečo posušila in je na kameri spet zadovoljiva slika. Na sliki se vidi poševna črta zaradi razpoke na leči, drugače pa je ok. Kljub dežju v zadnjih dneh vlaga ni več prišla za lečo. Malo še počakam z menjavo, da vidim kaj se bo dogajalo.

Je pa res, da slika na teh kamerah ni pohvale vredna in bi ne bilo hudo tudi če je ne bi bilo.

 

Hvala za predlog, glede alternative mazda servisu. Bom povprašal ko se odločim za menjavo.

 

Napisano
pred 2 urama je asddas napisal:

Zanimivo, da je se je sedaj vlaga, ki je bila za lečo posušila in je na kameri spet zadovoljiva slika. Na sliki se vidi poševna črta zaradi razpoke na leči, drugače pa je ok. Kljub dežju v zadnjih dneh vlaga ni več prišla za lečo. Malo še počakam z menjavo, da vidim kaj se bo dogajalo.

Je pa res, da slika na teh kamerah ni pohvale vredna in bi ne bilo hudo tudi če je ne bi bilo.

 

Hvala za predlog, glede alternative mazda servisu. Bom povprašal ko se odločim za menjavo.

 

A nebi poskusil kamero prelepit s kakšno prozorno folijo čez,ko je ravno notri vse suho 🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.