Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem. Prek spleta sem iz Angljie kupil obnovljen originalni ključ za mazdo 2. centralno odklepanje in zaklepanje sem sprogramiral po navodilih in dela b.p.

Ker pa sablja ključa in bila izdelana po starem sem pač menjal sablje iz ključa v ključ. sedaj pa pridemo do problema. Ko pa sem še hotel zamenjati transponder čip (tisti ki ima vpisano kodo za odblokado motorja) sem ga po nerodi odkrušil in tako se mu je izbrisala koda.

Za kodiranje novega ključa rabim dva delujoča ključa s kodo, jaz pa imam sedaj samo še enega, tako da sam ne morem skodirati dodatnega ključa. Na servisu pa jim še ni jasno kako bi novi ključ kodirali s samo enim delujočim ključem.

Imam dve možnosti:

1. kodiranje s pomočjo Code Word. Tukaj je problem da Code Word lahko pridobi samo servis direkt od mazde

2. Izbris starih kod ključev in novo kodiranje ključev s pomočjo ForScana in ELM327 čitalca

 

Zanima me če ima kdo s tem kakšne izkušnje in kje bi to lahko najhitreje in najceneje naredil.

 

LP Sandi

  • Jest je spremenil naslov v Kodiranje ključa mazda 2 DY
Napisano
pred 23 minutami je sandi.skaza napisal:

. kodiranje s pomočjo Code Word. Tukaj je problem da Code Word lahko pridobi samo servis direkt od mazde

Jest stavim na to varianto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A nima alex kao ful denarja (X motor, premium, pa ostale blabla objave) pol pa kup fejk feltne namesto originalnih? 
    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
    • Slivka, prid ti raje v Moravče. Potem probaj v kakšni oštariji zamijavkat. Boš ti videl enga adrenalinskega parka. 
    • Upam od našega mehanika...verjetno bo popust ali gratis premontaža felten z zimskimi gumami gor 😉😁😄😄😄 Ej...se opravičujem nisem prej videl ti pošljem zs 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.