Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem. Prek spleta sem iz Angljie kupil obnovljen originalni ključ za mazdo 2. centralno odklepanje in zaklepanje sem sprogramiral po navodilih in dela b.p.

Ker pa sablja ključa in bila izdelana po starem sem pač menjal sablje iz ključa v ključ. sedaj pa pridemo do problema. Ko pa sem še hotel zamenjati transponder čip (tisti ki ima vpisano kodo za odblokado motorja) sem ga po nerodi odkrušil in tako se mu je izbrisala koda.

Za kodiranje novega ključa rabim dva delujoča ključa s kodo, jaz pa imam sedaj samo še enega, tako da sam ne morem skodirati dodatnega ključa. Na servisu pa jim še ni jasno kako bi novi ključ kodirali s samo enim delujočim ključem.

Imam dve možnosti:

1. kodiranje s pomočjo Code Word. Tukaj je problem da Code Word lahko pridobi samo servis direkt od mazde

2. Izbris starih kod ključev in novo kodiranje ključev s pomočjo ForScana in ELM327 čitalca

 

Zanima me če ima kdo s tem kakšne izkušnje in kje bi to lahko najhitreje in najceneje naredil.

 

LP Sandi

  • Jest je spremenil naslov v Kodiranje ključa mazda 2 DY
Napisano
pred 23 minutami je sandi.skaza napisal:

. kodiranje s pomočjo Code Word. Tukaj je problem da Code Word lahko pridobi samo servis direkt od mazde

Jest stavim na to varianto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.