Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem. Prek spleta sem iz Angljie kupil obnovljen originalni ključ za mazdo 2. centralno odklepanje in zaklepanje sem sprogramiral po navodilih in dela b.p.

Ker pa sablja ključa in bila izdelana po starem sem pač menjal sablje iz ključa v ključ. sedaj pa pridemo do problema. Ko pa sem še hotel zamenjati transponder čip (tisti ki ima vpisano kodo za odblokado motorja) sem ga po nerodi odkrušil in tako se mu je izbrisala koda.

Za kodiranje novega ključa rabim dva delujoča ključa s kodo, jaz pa imam sedaj samo še enega, tako da sam ne morem skodirati dodatnega ključa. Na servisu pa jim še ni jasno kako bi novi ključ kodirali s samo enim delujočim ključem.

Imam dve možnosti:

1. kodiranje s pomočjo Code Word. Tukaj je problem da Code Word lahko pridobi samo servis direkt od mazde

2. Izbris starih kod ključev in novo kodiranje ključev s pomočjo ForScana in ELM327 čitalca

 

Zanima me če ima kdo s tem kakšne izkušnje in kje bi to lahko najhitreje in najceneje naredil.

 

LP Sandi

  • Jest je spremenil naslov v Kodiranje ključa mazda 2 DY
Napisano
pred 23 minutami je sandi.skaza napisal:

. kodiranje s pomočjo Code Word. Tukaj je problem da Code Word lahko pridobi samo servis direkt od mazde

Jest stavim na to varianto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.