Labirint
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Absolutno priporočam pridobiti še eno mnenje (drugega) mehanika. Škoditi ne more v nobenem primeru, cenovno pa so lahko precejšnja odstopanja in bolj navdušen "pristop do projekta"
-
Danes sem bil v kontaktu z elektro, mogoce koga zanima. Ker uporabljam 9 kW savno 3x tedensko 90 minut, so me zanimali stroski in kazni oz.optimizacija tega kar imam (paneli, akumulator, dvig dogovorjene moci). Ce ostane dogovorjena moc taksna kot je, 4.6 kW, to pomeni 30 eur "kazni/presezka" za eno savnanje. 360 eur na mesec. Se mi zdi precej veliko. Trenutno me eno savnanje stane cca. 3 eur, 36 eur na mesec. 10x manj. Spodaj se mail iz elektra: Kot zabeleženo, se presežki do 1.10.2026 ne zaračunavajo, če dogovorjene moči ne spreminjate. Kot želeno pa vam pošiljamo konkreten izračun s pojasnili. Znesek presežne moči je odvisen od višine presežka in količine presežkov. Presežna moč se izračuna kot kvadratni koren vsote kvadratov presežkov moči nad dogovorjeno močjo v posameznih 15-minutnih intervalih, pomnožen s faktorjem 0,9. Znesek dobite, če presežno moč pomnožite s ceno časovnega bloka, v katerem je bil presežek narejen. Če ste pri določeni moči 4,6 kW dosegli moč 5,6 kW, presežek znaša 1 kW. Če ste pri določeni moči 10 kW dosegli 11 kW, presežek prav tako znaša 1 kW in bo doplačilo enako. Seveda če ste pri določeni moči 4,6 kW dosegli moč 11 kW, bo presežek znašal 6,4 kW. Če bi bil torej narejen en presežek v višini 6,4 kW v drugem časovnem bloku, bi se ta izračunal: 6,4 x 0,9 x 0,912240 EUR = 5,2545 EUR
-
Če pravilno razumem, naj Simona vprašam za tistile material, kot ga je Scream gor naštel s cenami in pa mehanično delo ter v nadaljevanju še poliranje luči ali ŠE KAJ dodatnega? P.S. 250€ za most se mi zdi noro ugodna cena, tistale cena od tvojega mehanika pa je res visoka (ali se ne znajde pri iskanju oz. nima interesa za iskanje ali pa je kaj drugega fora)
-
Torej, kopija mosta bi baje pri mojem mehaniku prišla 550 eur, amortizerji 160 eur, spodnji roki ??? eur, šraufi cca 100 eur, ... = cca 1000 eur za zadnji del avta. Spredaj pa ni samo glava zgloba, ki ima veliko lufta, pač pa še "spodnje" roke al neki podobnega, ki baje pride ena 200 eur v kompletu, saj se ločenih ne da dobiti. Torej skupaj je potegnil cca 1500 eur, potem je tu še delo in optika, kar bi naneslo proti 2000 eur. In ko sem ga vprašal, če je to vse kar lahko gre narobe, je rekel, da se lahko dodatno komplicira še pri neki drugih zadevah, npr pri enem šraufu, ki drži most in če ga je treba rezat, potem to pomeni, da je treba snet zadnje zice in rezat dno avta in tam čez potem reševati zadeve. Ni pogosto, lahko se pa zgodi in znajo nastat višji stroški. PS: zadaj avta je res noro porjaveno vse, luknje v mostu in prerjaveni šraufi in zdelane puše (če sem si prav zapomnil) in bi bilo potrebno večino rezat in menjat za novo. Na koncu je rekel, da mi popravila ne priporoča, ker bom na koncu pizdil nad stroški. Mogoče bi bilo dobro spravit avto nekam, da še kdo drug oceni, ampak temu mehankarju res zaupam. PS2: luči je potrebno spolirat, ker imajo slabo svetilnost
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.