Skoči na vsebino

Mazda 3 2013 hatchback - stikalo za izklop sopotnikovega airbag-a?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo Mazda znalci,

 

Imam Mazda 3 2013 hatchback in pol leta starega dojenčka👶☺️!

 

Kadar žena vozi dojenčka sama v avtu, bi ga rada vozila na prednjem sedežu, da se vidita, itd.


Zdaj ... zaplete se ... ker ne najdem stikala za izklop airbag-a sopotnika.

 

Berem, da naj bi novejši modeli imeli senzor za izklop, vendar nikjer ne najdem nobenega indikatorja, da je sopotnikov airbag res izklopljen.

Testno sem probal naložiti lupino v avto in jo obtežiti :) pa se nobena luč ne prižge ...

 

Je možno, da se ga ne da izklopiti?

 

Hvala za info!

 

LP

 

Napisano (urejeno)

@Jest hvala sem prebral priložena navodila avtu - piše, da imajo stikalo samo nekateri modeli, tako kot v teh, ki si jih linkal:

image.png

 

Sam tega stikala nimam.

Niti na armaturi nimam kakega indikatorja ali je sovoznikov air-bag vklopljen / izklopljen.

 

Aja še to... imam 2. generacijo tj. tole spodaj samo, da je facelift-ana...

undefined

Popravljeno od blanket
Napisano

Mogoče je tipalo kar na težo v sedežu! Ko je teža manjša od cca 30kg airbag ne dela, ker ga prakrično ne zazna. 

Napisano

Jst sem imel 3. generacijo in je stikalo v predalu za rokavice...ne vidi se ga odzunaj.

Napisano
1 hour ago, Bini said:

Mogoče je tipalo kar na težo v sedežu! Ko je teža manjša od cca 30kg airbag ne dela, ker ga prakrično ne zazna. 

 

Ja mogoče je, samo vseeno bi rad videl kak indikator, "sovoznikov airbag je izklopljen" (kot na sliki spodaj).

 

Sem probal lupino navezat notri in jo obtežit ... pa se nič prižgalo ... :(

 

03040704-kfece01-001.png

Quote

Ne ga srat, no. Torbica 5 kg na sedežu, pa mi za varnostni pas piska...

Ja to je super. Pač rad bi nek indikator, zvok ali lučko, ki mi pove, da je airbag izklopljen.

 

Quote

Jst sem imel 3. generacijo in je stikalo v predalu za rokavice...ne vidi se ga odzunaj.

Jp. Tud jaz imam to v navodilih ... samo očitno je to za 3. generacijo ... in je moja gen2 faceliftana (zadnja pred gen3) taka navodila dobila in zraven "* samo nekateri modeli" ... 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Ne ga srat, no. Torbica 5 kg na sedežu, pa mi za varnostni pas piska...

" Mogoče" piše, ni pa nemogoče! Tipala so lahko različna.... :nevem:

Pri sovoznikovih vratih si pogledal? 

Napisano
On 10/11/2023 at 10:24 AM, Bini said:

" Mogoče" piše, ni pa nemogoče! Tipala so lahko različna.... :nevem:

Pri sovoznikovih vratih si pogledal? 

Sem ja ... ničesar takega žal.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
    • Pri nekje 240.000 bi mogli svečke že v drugo menjat. Veriga bi znala imet interval 200-250.000 predviden pregled, ampak načeloma se pomeri kako zelo raztegnjena je že, ima nekaj tolerance in, če je odstopanje preveliko se potem menja. 
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21142225&display=Mazda MX-5
    • Eko subvencije so eno navadno sr.. že od kar so se pojavile. Že pred par desetletji, ko sem sam montiral sončne kolektorje za sanitarno vodo, me je prišlo ceneje, kot bratca ki mu je uradni mojster montiral za normalno ceno + znesek eko subvencije in jo vtaknil v svoj žep.   Enako butasto je sedaj. Prijatelj je kupil Donfengovo škatlo.  Prišla ga je 17 jurjev. OK, a je gajba vredna toliko ali ne bo pokazal čas. Problem ki ga vidim jaz, je ta, da smo morali pri tem nakupu mi, davkoplačevalci, vsi še ene 6 al 7 jurjev šenkat Kitajcem. In potem se čudimo kako lahko evropska avtomobilska industrija propada.   Tako neverjetno nesposobnih voditeljev kot jih ima EU zadnje desetletje ali dve, jih ni imela nikoli.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.