Skoči na vsebino

Razlike moči motorjev 2.2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp

                                                           ECU calib: Začetne številke   

125hp max boost 1.35bar                   r2aa...

163hp                                                   r2ab...

185hp max boost 1.6bar                     r2ac...

 

EURO 5 

129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp

163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp

163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4

 

Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp

150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 

Še slika turbine do 2018

TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH01-SHY1-2.2-LTR.7-600x604.jpg

Skyactiv D od 2018 ima nekaj spremeb ima dodan adblue tunerji navajajo max moč 500Nm 220hp

Navadna odmična gred tudi na izpušni strani ( ne vrača več izpušnih plinov v sesalnem taktu)

Spremnejna glava(izpušni kolektor ni več itergriran v glavo)

Posodobljena olna veriga.

Zmanšan pretok EGR (ne potrebuje več tolika pretoka ker ima adblue)

Drugačen turbo poplnoma nova zasnova:

SH18-13700-B-TWIN-TURBO-CHARGER-MAZDA-SH-SKYACTIV-D-2.2-LTR.1-1536x1536.jpg

Pri tej verziji motorja so šli pogledat nazaj na cx7 2.2 ki je že imela adblue.

Menim da bo ta motor imel precej manj težav.

Več napišem v prihodnosti 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Po mojih raziskavah so nasledni motorji: EURO 4 enaki (imajo samo različno kalibracijsko datoteko v ecu, ki so med sabo zelo podobne) Max varna moč na teh motorjih je 460Nm 200hp
                                                           ECU calib: Začetne številke   
125hp max boost 1.35bar                   r2aa...
163hp                                                   r2ab...
185hp max boost 1.6bar                     r2ac...
 
EURO 5 
129hp ima manšo turbino in precej več navora pri nižjih vrtlajih kot 125hp. Max varna moč 410Nm 170hp
163hp in 180hp sta enaka Max varna moč 460Nm 200hp
163hp poplnoma drugačna kalibracijska datoteka v primerjavi z euro4
 
Skyactiv D do 2018 Max varna moč 460nm 200hp
150hp in 175hp sta ista imata samo različne kalibracijske dadoteke v ecu 
 

Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 26. 11. 2023 ob 20:10 je mazdaman napisal:


Kaj pa za 2019 motorje z AddBlue?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sem dodal 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
Sem dodal 

To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:


To kar si dodal je kar razveseljivo in pomeni manj možnosti napak. A bi pri teh tudi bilo smiselno odklopili EGR?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Če delaš full kratke relacije ja drgač ni potrebno ( ko se dela EGR off treba tud adblue off pa spremeni se režim regeneracij, po egr off ni več odvisno od gasa ampak ko je dpf poln sproži regeneracijo. Pred EGR off jo sproži kokr se mu zazdi d je najbolš 50-100% zabitosti)

Če rabiš pomoč piši zs

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Hvala za tole info. sem ze iskal informacije na netu in nisem nasel nekega konkretnega odgovora. Se pravi sta 163hp in 185, oz. 180 hp fizicno popolnoma enaka motorja z vsem ostalim => menjalnik, turbina, itd. Razlika je potem samo v zadnjem izpusnem loncu, pri cemer ima najmocnejsa verzija dva. Kolikor jaz vem je 163 hp ze tovarnisko "underrated" in da na valjih vec ven. Si imel svojega na valjih ko si ga cipiral ?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.