Skoči na vsebino

Ali ste imeli kdaj te?ave z gorivom?


Priporočeno sporočilo

Kaj menite o kakovosti goriva? Ste imeli ?e te?ave?

Jaz sem jih ?e imel, sicer ne v novej?em ?asu (trkam ob les), ampak mislim, da se lahko ponovijo.

Najnovej?i test dizla razli?nih distributerjev v enem od dnevnih ?asopisov mi daje misliti. :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povej kaj so napisali...namre?... nisem bral...

 

 

Ti miti oziroma kar dejstva veljajo v novej?em ?asu bolj za dizle kot za benzota....

 

Osebno nisem imel ?e problemom z bencinom.... na alfi mi je pumpa ?la zaradi INA-- benzina... HR.... <_<

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?isto odvisno kje tanka?.... :whatever: Sem ?e opazo,da je to tudi pomembno,ker v?asih z isto vo?njo delam tudi 50-100 km ve?,samo ?e tankam na "pravi" pumpi! B)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj menite o kakovosti goriva? Ste imeli ?e te?ave?

Jaz sem jih ?e imel, sicer ne v novej?em ?asu (trkam ob les), ampak mislim, da se lahko ponovijo.

Najnovej?i test dizla razli?nih distributerjev v enem od dnevnih ?asopisov mi daje misliti. :whatever::whatever:

 

ja, na petrolu pri stadionu. voda + pesek v dizlu

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?isto odvisno kje tanka?.... :whatever: Sem ?e opazo,da je to tudi pomembno,ker v?asih z isto vo?njo delam tudi 50-100 km ve?,samo ?e tankam na "pravi" pumpi! B)

 

Poky to je katera pumpa??? ?zmeden?

 

ja, na petrolu pri stadionu. voda + pesek v dizlu

 

Pesek...... ?zmeden??zmeden??zmeden?

 

 

Mogo?e so pa peskali cisterne pa so pozabi poplaknit use skupaj... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poky to je katera pumpa??? ?zmeden?

 

 

Eh,pozabi,predale? vstran od tebe! :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah saj sem ?e velikokrat napisal ampak vseeno...

Voda v bencinu! :angry: Pa je ?la pumpa k vragu! Pa filter. In od takrat naprej mi je avto cukal na desnih ovinkih. Zakaj je temu tako sem sli?al ?e 100+1 razlago ampak se ne obremenjujem ve? s to te?avo. ?e novi lastnik se ne. Aja to je bilo pri prej?njem avtu jasno... :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je pri vpra?anju, katero olje, tema pre?la na gorivo, oziroma vodni kamen v gorivu, sem jaz odprl temo o gorivu, ker menim, da je pomembna. ?e posebej zaradi omenjenega "vodnega kamna".

 

Voda v gorivo je velik problem, ?e ve?ji je pa morska voda, ki je ?e agresivnej?a in uni?uje ob?utljive komponente gorivnega sistema. Ne dogaja se pogosto, ampak ?e se, potem pa.... :hohoho::hohoho: In od kot ta v gorivu. Naftni derivati se preva?ajo dobrim delom po morskih poteh. Tankerji v eno smer preva?ajo gorivo v drugo pa balastne vode. Tankerski rezervoarji se vedno ne izpraznijo popolnoma (iz raznih vzrokov) in potem jo lahko "fa?emo". Za dizel ?rpalke je "ubita?na" pa tudi za bencince je zelo nevarna. Sicer je mala mo?nost, da jo v novej?em ?asu dobite, vendar pa se dogaja in neki serviserji imajo ob?asno kar nekaj posla, ?e posebej z dizli. Pri tem ne mislim na tisto te?avo Renojev zaradi »kislega« goriva.

To da so samo Renoji »oble?ali« ne pomeni, da za druge ni bilo ?kodljivo!!!!

Naftarji sicer imajo kontrolo, vendar pa se va?asih le "izmuzne", tudi zaradi napak pri prevzemu goriva na ?rpalkah.

 

Moj primer pred ve? leti je pou?en zaradi postopka uveljavljanja od?kodnine pri prodajnem servisu, zato ga bim na tem mesti ponovil.

Preneseno iz teme ---- katero olje priporocate----

»To ne bo vodni kamen!!!????….

Moja izku?nja z usedlinami je naslednja (enih 12let nazaj). Na eni ?rpalki (mo?no tudi na ve?) sem "pokasiral" me?anico bencina in slane vode. Ker tega nisem vedel sem v zimskem ?asu moral dvakrat odpirati in ?istiti uplinja?. V njem je bil led in usedlina roza barve, ki izgleda podobno, kot vodni kamen in bilo jo je te?ko o?istiti z dna uplinja?a, k temu pa je zelo korozivna. Zanimivo je to, da je po prvem ?i??enju tudi pri drugem odpiranju (po7-10 dneh) v uplinja?u bila skoraj enaka koli?ina te roza usedline. Vse skupaj je bilo preve? sumljivo in odpravil sem se na servis. Tam so ugotovili, da ni druge re?itve kot odmontirati rezervoar in izprazniti vsebino. V njej je bilo cca 3-4 litre sluzaste usedline (morska voda + bencin).

Takoj sem se odlo?il za reklamacijo pri prodajalcu, zato sem shranil vzorec goriva in ra?un(!!!!). Vodja ?rpalke, kjer sem tankal mi je na vse pretege zagotavljal, da je z njihovim bencinom vse v redu in, da oni redno izvajajo kontrole. Bil sem vztrajen in protestiral pri »glavi« servisov.

Poslal sem jim vzorec, ki pa ga po njihovih kriterijih ni bilo zadosti. Po njihovi kriterijih rabijo 1 liter za analizo. In kje to pi?e???? Poglejte na ?rpalkah…..nikjer. Ker sem po naravi vztrajen in precej trmast, mi je uspelo pri »glavi« izposlovati bencinske bone v vrednosti popravila.

Na podlagi te izku?nje ni ?udno, ?e se na injektorjih in ?e kje pojavi »vodni kamen« …«

<_<<_<<_<

 

David.... o testu kvalitete dizla na na?ih ?rpalkah je pisalo v sobotnem DELU pred desetimi dnevi v rubriki NA KOLESIH

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni je bila ?e trikrat kriza, samo problem je bil, ?e ti predolgo sveti rezerva in si prepri?an, da avto pije pod 7 l in se pelje in pelje?, no pol se pa kar naenkrat ustavi?! :hohoho:

 

Se mi zdi, da imajo razni dizela?i ve? jeeebe z gorivom kot bencinarji, sej sli?al smo ?e par primerov renojev dizlov! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, da je dizel ob?utljivej?i, vendar se tudi bencinu lahko zgodi me?anica. Voda pa ni ni? kaj prijazna do brizgalniih ?ob, in drugih sestavnih delov gorivnega sistem. Povzro?a korozijo, pozimi pa zmrzne in lahko prepre?i pretok goriva. Morska voda pa je ?e posebej kriti?na. Voda pa lahko v mrzlih dnevih pride v gorivo na osnovi kondenzacije na stenah rezervoarjev. Zato je pozimi priporo?ljivo sproti dopolnjevati gorivo tako, da tank skoraj vedno poln. (kar pa je pri nekaterih problem-- $$$). Vendar je v praksi le-ta bolj psiholo?ke narave. Ponavadi se vozimo za jurja, 2, 3. Zakaj ne bi stisnili zobe za prvi polni tank, pozneje pa se vozili, kot da nimamo goriva in dopolnjevali »prazen« rezervoar za jurja, 2, 3…In bili skoraj v enaki poziciji kot s praznim, le, da bi tako imeli skrito rezervo.

 

Kot sem ?e rekel v transportu pride lahko v gorivo voda (to ni odvisna od nas). Bencinarji bi jo morali odstraniti preden jo dajo v promet. Vendar zaradi napa?nih postopkov to ne naredijo vedno. Namre? po vsakem polnjenju premi?nih cistern bi morala ta stati najmanj 25 min, da se voda separira od goriva in usede na dno. Tu jo je zelo lahko detektrati s posebno pasto, ki ob prisotnosti vode spremeni barvo in tudi tu v skladi??u jo je najla?je ekolo?ko odstraniti. To pa seveda prevzemnikov goriva na ?rpalkah ne odvezuje od obveze, da gorivo ponovno preveri. Za ta postopek pa mora cisterna ponovno stati najmanj 25 min, kar pa se v praksi v dobrem delu ne spo?tuje. Ne vem kak?ni so predpisani postopki prevzema in predaje goriva, vendar zdi se mi, da se ta enostaven postopek, ki sem ga opisal ne spo?tuje. V novej?em ?asu je kontrola goriva rigoroznej?a, vendar se, kljub temu zaradi preskoka, ali skraj?anja, kakega postopka pri kontroli zgodi, da jo »fa?ete«

Da ne bom predolg, v naslednjem javljanju ?e o dizlu (posebej) in o tem kako se izogniti, oziroma omiliti te?ave….

:ne vem: :ne vem: :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "A gremo na kavo?" - "Super ideja! Pojdimo!"   - "Dober dan, želite?" - "Eno pivo." - "Meni tudi..."
    • Če pogledaš na letni ravni, ja. Drugače je pa cestnina za vozila od 1350 - 1800 cc 90eur, 1800 - 2500 pa 150 eur. Mlinčki do 1350 so pa 60eur.  Njegov plan da si zniža cestnino in pol s to razliko registrira motor je ok, čeprov jest zaradi tega ne bi glih avta menjov, ampak, vsak dela kar sam hoče.
    • Od kje pa ti računica da boš kaj prišparal? Če ciljaš na cestnino so to zanemarljive vsote.
    • Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor. Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel. Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...   Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.  Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.   Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
    • Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.