Skoči na vsebino

Mazda nategovalci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem sicer kako ostali to opažate ampak jaz do letos nisem bil tolk pozoren, ker sem skozi mislil, da pač slučajno pride tako.

 

V glavnem, redni servisi. Ker delam relativno malo kilometrov pride na vrsto navadno servis po enem letu. Ampak po Mazdini logiki traja leto 50 tednov in ne 52 kot je dejansko. Avto začne cca en mesec pred zaključkom enega leta opozarjat na servis in odšteva dneve (od števile 14 do ničle), tako, da ko pride nula je torej še vedno dva tedna prej, predno bi se zaključilo letno obdobje. Vsak servis do zdaj je po cca dveh dnevih od prikaza prvega sporočila začel javljati še drugo za menjavo olja.

 

Ok, ker sem prej nekje delal letno 15-16kkm sem pač vedno mislil, da je to nekako sovpadlo. 

 

Letos pa sem nekoliko manj vozil in še nisem prevozil niti 13kkm pa se je zgodba ponovila v natanko enakem vrstnem redu. Mesec pred obletnico obvestilo o servisu nato dva dni kasneje še obvestilo o olju. Se pravi je tole en navaden BS, da preverja kvaliteto olja, da vsako leto "ukrade" od 2-4 tedne tako, da sem že dobra dva meseca prej na servisu kot je bila prva registracija. Če bi skočil na prvo žogo in šel na servis takoj ko javi prvo sporočilo bi do zdaj izgubil že 5 mesecev.

 

Da ne bo kdo narobe razumel, tole ni jamranje, vseeno pa je butast način kako so pripravljeni manipulirat za mesece, da bi ja nekaj profitirali s servisi ali kako?

 

 

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ne vem sicer kako ostali to opažate ampak jaz do letos nisem bil tolk pozoren, ker sem skozi mislil, da pač slučajno pride tako.

 

V glavnem, redni servisi. Ker delam relativno malo kilometrov pride na vrsto navadno servis po enem letu. Ampak po Mazdini logiki traja leto 50 tednov in ne 52 kot je dejansko. Avto začne cca en mesec pred zaključkom enega leta opozarjat na servis in odšteva dneve (od števile 14 do ničle), tako, da ko pride nula je torej še vedno dva tedna prej, predno bi se zaključilo letno obdobje. Vsak servis do zdaj je po cca dveh dnevih od prikaza prvega sporočila začel javljati še drugo za menjavo olja.

 

Ok, ker sem prej nekje delal letno 15-16kkm sem pač vedno mislil, da je to nekako sovpadlo. 

 

Letos pa sem nekoliko manj vozil in še nisem prevozil niti 13kkm pa se je zgodba ponovila v natanko enakem vrstnem redu. Mesec pred obletnico obvestilo o servisu nato dva dni kasneje še obvestilo o olju. Se pravi je tole en navaden BS, da preverja kvaliteto olja, da vsako leto "ukrade" od 2-4 tedne tako, da sem že dobra dva meseca prej na servisu kot je bila prva registracija. Če bi skočil na prvo žogo in šel na servis takoj ko javi prvo sporočilo bi do zdaj izgubil že 5 mesecev.

 

Da ne bo kdo narobe razumel, tole ni jamranje, vseeno pa je butast način kako so pripravljeni manipulirat za mesece, da bi ja nekaj profitirali s servisi ali kako?

 

 

 

Tale preverba olja je en *****. Ubistvu motor računa kokrat ga ti hladnega vžgeš pa kokrat ga voziš dlje časa neprekinjeno. Če imaš več kratkih podvigov mu bodo prej padali %. Jaz sem jih nazadnje imel še 60% po 15 tisoč :lol:

Napisano

Meni je 3ka in sedaj cx-30 odštevala dneve in me je samo 14dni opozorila, da se bliža servis. 

Lahko pa greš v tistem mesecu na servis, če ne presežeš 20kkm....👍

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.