Skoči na vsebino

Rad bi probal Recaro sedeže v MX-5 ND - ima kdo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živijo, novopečeni mazdaš tule, M6 2.5 avt.

No avto imam že od februarja. Zelo zadovoljen, predvsem s položajem za volanom (sedež do podna), lego na cesti, radarjem, matričnimi lučmi,...

Malo manj s pomanjkanjem "komfortnih" funkcij (npr. zapiranje oken z daljincem,...)

Bom več napisal v drugi temi.

 

Tule pa o MX-5: že dalj časa razmišljam o "fun" caru in miata je zdaj na vrhu seznama. Ostala mesta so prazna 😅

Sem vozil pred leti NB in kake 14 dni nazaj ND 184KM in... I am hooked!

Že vem da hočem ND 184 Sportline, torej letnik konec 2018 in naprej.

Edino nekega bočnega oprijema sedežev nisem ravno čutil pri svojih 180 cm in 75 kg (no še vedno bolje kot kak BMW "sportsitz", ki je očitno za širino 150-kilašev)

Je pa res da sem avto vozil le kratek čas po Lj in obvoznici, ne čez ovinke...

 

Tako da sedaj bi zelo rad probal še Recaro sedeže - ti avti so izgleda precej redki in seveda dražji, tako da vsekakor bi rad vedel če se "splačajo".

Najbližji trenutno na prodaj je več kot 300 km stran v Italiji.

 

Torej vprašanje iz naslova: ima kdo ND z Recaro sedeži in bi mi prijazno dovolil usesti se noter?

 

Hvala in pozdrav vsem

Roni

 

Napisano

Srečno vožnjo, naj ti dobro službi nova mazdica 👍:zoom-zoom:  Pol pa še nekaj za dušo praviš, lepa 👍

 

 

Napisano

Hvala 🙂

ND MX-5 Recaro so pa izgleda kar redke, glede na oglase <5%...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.