Skoči na vsebino

vzmeti Apex

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim avto zni?ati za 4 cm, pa sem gledal apex vzmeti,tam ki mi jih zmontirajo dobim tudi homologacijo tako da mi ni treba iti na RTI ali v Lj na homolomo.Kaj menite glede teh vzmeti, eni na drugih forumih so zelo proti tem vzmetem, hvalijo samo eibach, samo so tiste precej dra?je.Govorijo da so se enim apex vzmeti posedle, sem jih mel na prej?njem avtu pa so bile cool.Veliko je takih ki ?e niso imeli ne enih in ne drugih pa samo govorijo ?ez dolo?ene znamke.Kaj menite kako bi se obnesle apex na mazdi 323C? jih je ?e kdo imel ? :unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

  • Odgovori 147
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

normalno je da se avto posede po dolo?enem ?asu, oz. da takoj pri vgradnji ne sedi toliko ni?je kot bi mogo?e moral...

 

je pa sosed do sedaj ponavadi kupoval Eibach v svoja vozila(Eibach je bil pri Mazdi tudi kot dodatna oprema na voljo npr. za Xedosa), kolega pa ma InterAlloy, pa sta oba zadovoljna... InterAlloy so precej poskakujo?e :) pa ?e TUV se ne dobi za vsa vozila...

 

ampak to so ?al vse izku?nje baba ?ula-> baba rekla

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tnx, sem se ?e odlo?il da bom vzel apex.So dosti cenej?e od eibacha, pa ?e za homologacijo mi ni treba iti v MB ali LJ. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Glede posedanja ma Kaalman ?isto prav,tudi meni se je Premacy zdaj po kakem letu ?e malo posedel;drga? mam pa Einach vzmeti,ki jih Mazda ponuja kot dodatno opremo.

Kaj pa za kak?ne H&R ali pa FK si mogo?e ?e pogledal?

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

to sem ?e gledal ,samo z homologacijo so nekej jamrali da ni polek tuv pa da bi se dalo zrihtati.Samo ?e se ne bi potem ne more? homologirati ,zdaj ko smo pa v EU pa je vse bolj strogo.Koliko pa ma? najni?jo to?ko zdaj od tal ko ma? spu??eno ?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Hmm...bi mogel zmerit;mislim pa da ene 10-11 cm do plasti?ne za??ite pod motorjem;pozimi sem jo ?e parkat vlekel po snegu.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

to ?e gre, jaz mislim tudi nekje tako spustit (fedre so za 4cm spustit,tak pi?e).sem pa mel na nekdanjem avtu Hyundai accent od tal pa do podna 6cm,pa sem moral paziti ,tudi ko je bila cesta malo valovita sem spodaj potegnil, le?e?e policaje pa sem moral postrani prevoziti. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

APEX so vredu, sem jih mel na nissanu. Za FK pa poglej na procar, je uvoznik in zastopnik. Vzmeti imajo vse certifikate, brat jih je dal na hondo vti, prej jih je samo na ?rno pobarval in se sploh ne obremenjuje s papirji. B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

apex so ql...tudi jaz sem jih imel na micri, tako kot yavarye....b.p.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Jaz sem pravkar na mojo mazdo (323f l. 96) zmontiral eibache, pa jih ne morem prehvalit! :D:D

 

Na udobju nisem skoraj ni? zgubil, avto se v ovinkih skoraj ni? ne nagiba, pa ?e lep?e se pelje ?ez ovinek!

 

Mogo?e bi moral ?e k Vugi, da bi mal amortizerje obnovil pa str?al, sam ?e ni krize, ker ma avto ?ele 105 tiso? prevo?enih.

 

Pa ?e drage niso. Jaz sem bil presene?en, pri Turn?ku so ble 61 jurjev :( , men so jih pa pri AS Velenje zrihtali za 37.500 SIT (TUV sem dobil zraven) :D , mislim da to ni glih tok dra?je kot apex!

Napisano

?tajerc: kaj to ma? srebrno 323f ?

 

Glede feder pa zaj ?e je kaj je,sem ?e naro?il apex. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Slike moje mazde so ?e objavljene na tem forumo, mislim da pod temo Moja in bratova kola.. al neki takega, ko je brat (Tic) dal slike gor.

 

Fedre mam pe not ?ele od sobote, tak da dvomim da jo je ?e kdo vidu, slike pa bom kmalu dal gor. tak da bote lahk vidli primerjavo original in eibach zmeti prez ostalih predelav.

 

Nism z Maribora, lahk pa se zmenmo kak ve?er pa se dobimo in ob kakem piru kako re?emo pa mal avte pogledamo!

Napisano

Nism z Maribora, lahk pa se zmenmo kak ve?er pa se dobimo in ob kakem piru kako re?emo pa mal avte pogledamo!

:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Turn?ek ma kr navite cene se mi zdi;tudi jaz sem potem nabail in monital vso zadevo pri AS Velenje.

Kak meeting v MB pa bi bil kr fajn;sam bolj ob ve?eru.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

:D:D:D

JA JA... :P sma se z bratecom menla... meeting!!! en vecer zdele! Kdor pride pride. Vec nas je bols bo. Jst zal v petek pa v soboto ne bi mogu (MB rally, mal pomagam)

:rolleyes: Tak da sreda ali cetrtek, al pa celo nedelja? :D

---------------------------------------

user posted image

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Merjeno kje?? Jaz mam ene 10-11 cm od najni?jega dela;?ist to?no ?e pa nisem meril...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

jaz bom tudi nekak tak mel.Tote fedre ?e tak dugo ?akam,rekli so ka bo ta teden,A3M si vzame cajt ja. :(

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz bom tudi nekak tak mel.Tote fedre ?e tak dugo ?akam,rekli so ka bo ta teden,A3M si vzame cajt ja. :(

Ma zakaj se vedno pri temu kurcu od A3M-a kupujete??!!!

Imate druge firme, ki so dosti bolj resne in se za kupce zavzamejo.....

 

EJ ZALOST.........FOLK PA SE VEDNO K NJEMU SILI!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

danes bil tam ,pa ?e v a3m sploh niso dalje naro?ili, in to po enem mesecu pa 2 tedna.Sem se raz*****l in rekel da nebom mel feder od njih pa gotovo in tudi ve? pri njih ni? ne kupim.Tak da zdaj ?e zaenkrat ne bom spustil avta.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ti priporocam trgovino technoracing iz kranja...www.technoracing-sp.si

Poklici tja in povprasaj....lastnik se imenuje Jan.

 

Ima dobre zadeve za relativno ugodno ceno.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.