Skoči na vsebino

S spremembami ZVCP do prihrankov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Novela zakona o varnosti cestnega prometa (ZVCP) spreminja pogostost izvajanja tehni?nega pregleda na osebnih vozilih, in sicer ?tiri leta po prvi registraciji in nato vsaki dve leti, za lahke priklopnike pa vsaka ?tiri leta. Tehni?ne preglede za rizi?ne skupine vozil je treba opraviti vsako leto. Novela ZVCP ob tem predlaga tudi podalj?evanje veljavnosti prometnega dovoljenja prek spleta in dveletni rok, v katerem morajo imetniki tujih vozni?kih dovoljenj zamenjati tuja vozni?ka dovoljenja za slovenska. Podalj?anje registracije prek spleta naj bi po ocenah vlade koristila tretjina uporabnikov. Skupaj z redkej?imi tehni?nimi pregledi pa naj bi dr?avljani prihranili okoli dva milijona evrov na leto.

 

 

________________________________________________________________________________

 

Zdej me pa nekaj zanima, kira so to rizicne skupine? Ali bodo morali lastniki znamk Fiat, Lancia, Alfa, Peugeot, Renault bolj pogosto delat tehnicne preglede??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Zdej me pa nekaj zanima, kira so to rizicne skupine? Ali bodo morali lastniki znamk Fiat, Lancia, Alfa, Peugeot, Renault bolj pogosto delat tehnicne preglede??

 

Mogo?e pa res..... :hohoho: Glede na kvaliteto! :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

spet bomo lastniki starej?ih vozil najebal :angry:

 

Aha. Pomoje je mi?ljeno to, da bodo lastniki starej?ih od dolo?ene starosti naprej. (npr. 12 let)

Saj a ni bilo ?e na to temo veliko govora? :whatever:

Napisano

spet bomo lastniki starej?ih vozil najebal :angry:

 

ni? ne bo? najebal... saj itak dela? TP vsako leto... se ti pa? ni? ne bo spremenilo,?e bo? mel star aparat ;)

?e pa bo? novej?ega kupil pa tolko bolj?e :)

 

jaz bi raje, da vozni?ke naredijo na kartico :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.