Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

:

Nis ga stanj?ali ampak podlj?ali z netetstiranim materijalom,ki se je sevada kasneje zlomil. :(

 

O.K. ?e bi bila stvar tko enostavna, bi kdo najeb.., pa kakor vem ni nobeden! Sicer pa, a se kdo spomni, kdo ga je gonu od zadi, saj ?e bi vozu tko ku Fonzi zadnjo dirko, bi lahko imel lipov volanski drog, pa se ne bi prelomu! :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Alonso torej prvak! :bravo: (?e dolgo se ni nardil da bi bil prvak tisti ki je bil men v?e?-nazdanje Villnueve)

 

Kaj naj ?e re?em

 

Schumacher je od?el kot looser hvala bogu! .....od?el v invalidski penzijon... :)

 

?koda mi je Montoye. B)

 

:rispekt: Drugo leto pa upam da bo meu Kubica kej ve? mo?nosti za napredovanje. :rispekt:

 

Dejte mi ?e vi povedat kaj si mislte zarad Poljaka.

IPB Image
IPB Image
...::RX-8 LEPOTICA IN ZVER::...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans ko sem se mal ?ez 5 zutri pelu prot LJ, sem ugotovil, da tut za Alfreda Hit?koka (v Meku) se ne spla?a navijat, ker sem jaz samo v jutranji furi od Kamnka do Dom?al izvedel ve? spektakularnih prehitevanjih, kot jih je F.A. v celotni karieri F1 dirka?a! :hohoho:

 

?e je ugotovitev mal falena, mi morte oprostit, ker sem bil ?e total zaspan in nisem glih preve? mozgal ob tej ugotovitvi! <_<:D

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alonso torej prvak! :bravo: (?e dolgo se ni nardil da bi bil prvak tisti ki je bil men v?e?-nazdanje Villnueve)

 

Kaj naj ?e re?em

 

Schumacher je od?el kot looser hvala bogu! .....od?el v invalidski penzijon... :)

 

?koda mi je Montoye. B)

 

:rispekt: Drugo leto pa upam da bo meu Kubica kej ve? mo?nosti za napredovanje. :rispekt:

 

Dejte mi ?e vi povedat kaj si mislte zarad Poljaka.

 

 

Madonca, ti ima? pa same "omiljene" kandidate za navijat :blink: . Villeneuve in Montoya... Se je te?ko odlo?it, kateri od njiju je ve?ji looser :hohoho::hohoho:

Kubica bo pa OK. Dobri dirka?i se hitro opazijo.

 

Kar se pa ti?e Senne... res je bil as... ampak pri njem nih?e tako ne poudarja ve?jih in manj?ih nesramnosti (?e posebej v boju s Prostom) kot pa jih vsi vidijo pri Schumacherju. Je bil tud z vsemi zadevami namazan. Slava obema. Enemu tam gor, drugemu pa v penziji...

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madonca, ti ima? pa same "omiljene" kandidate za navijat :blink: . Villeneuve in Montoya... Se je te?ko odlo?it, kateri od njiju je ve?ji looser :hohoho::hohoho:

Kubica bo pa OK. Dobri dirka?i se hitro opazijo.

 

Kar se pa ti?e Senne... res je bil as... ampak pri njem nih?e tako ne poudarja ve?jih in manj?ih nesramnosti (?e posebej v boju s Prostom) kot pa jih vsi vidijo pri Schumacherju. Je bil tud z vsemi zadevami namazan. Slava obema. Enemu tam gor, drugemu pa v penziji...

 

:rispekt::bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Nov Ferguson je zuni, jz pa ?e zmer ne vem al bi biv drug let za Kimzlna al za Alfonzoslava! <_<

 

http://24ur.com/naslovnica/novice/sport/20070115_3087834.php

 

 

ma ce je pa kaj lepega na tem avtu je pa to zgolj barva pa se ta je prevec ferarijeva!!! :hohoho::hohoho::hohoho:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men pa je drga? Kimzl simpati?n dec, sam Fergusona ne maram niti mal, tko da je dilema na nivoju! <_<

 

 

no vidis tle se pa ne strinjava povsem k men pa ni simpaticen ne en ko ne drug res je sam skoda k se se mazda ne zna spravit v ta sport bi blo pomoje pol vsaj kaj zanimivo!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jz mislm da tut MAZDA kot firma ?e zdale? ni vsemogo?na in vpra?anje tut kva bi dejansko nrdila v dru?bi F1, ker sej vidmo tojoto, no razen ?e bo letos totlni preboj, ampak dvomim! N? se ne more zgodit ?ez no? in loh dvojno popu?i?, kot je ?e marsikater proizivajalc, spomnm se npr. Pe?oja pred leti, ko je zgublu na stezi in v smislu financ! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men pa je drga? Kimzl simpati?n dec, sam Fergusona ne maram niti mal, tko da je dilema na nivoju! <_<

 

He he,sma ?e 2 z isto dilemo! ;) Do za?etka sezone se bom ?e odlo?o! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bolj? da ne gre v F1 ker je to samo brezvezno nastopa?tvo in povrhu ?e prekleto drago :D

 

Druga?e ima Mazda ?e svoj razred formule - Formula 3

http://www.starmazda.com/

 

 

ekola zaj sm pa prvic sploh vidu da ma mazda tud svojo razlicico formule 3!! :blink::blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Ta glavni ?e niso za?eli zares testirat! ;) Zaj so ?e bolj motorji na preizku?nji,oz.njihova vzdr?ljivost. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni bo letos,ko ni ve? ?umija ?isto vseeno,kdo bo zmagoval,?eprav bom verjetno kr pri McLarnu ostal! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko mojstra volana ne bo ve? v dirkalniku bo zame verjetno to sezona, ko bom kon?no lahko gledal (ali pa tudi ne bom gledal) F1 popolnoma neobremenjeno in ?akal na nekoga, ki bo spet pokazal sr?nost, borbenost in znanje sukanja volana ter da bo vedno dal vse od sebe.

 

Zaenkrat ?al ni nobenega takega, ki bi me prepri?al - ?koda :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nekoga, ki bo spet pokazal sr?nost, borbenost in znanje sukanja volana ter da bo vedno dal vse od sebe.

Zaenkrat ?al ni nobenega takega, ki bi me prepri?al - ?koda :(

 

Tu se pa ?al ne morem strinjat s tabo Boss..... :( Ker ?umaher je mel preve? podarjenih zmag,pa preve? podlo priborenih,tak da..... :whatever: O sr?nosti pa po?tenosti pa bo kaki drugi dirka? ve? pokazal! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tu se pa ?al ne morem strinjat s tabo Boss..... :( Ker ?umaher je mel preve? podarjenih zmag,pa preve? podlo priborenih,tak da..... :whatever: O sr?nosti pa po?tenosti pa bo kaki drugi dirka? ve? pokazal! :bravo:

 

ajaj ?umihaterji :D - pa kje si na?el v mojem postu besedo o po?tenosti... pa saj nisem z lune padel, da ne bi videl dolo?enih stvari, ki jih je ?umacher naredil na dvomljiv in tudi na nefer na?in.

 

Ampak da ?lovek na 248 GP-jih zmaga 91x (ali na ve? kot na vsaki tretji dirki - 37% svojih dirk je zmagal) verjamem da je kak?nih 6-7 zmag tudi "?udnih" ampak to je manj kot 8% vseh njegovih zmag. ?e bi to prenesel recimo na Alonzota bi pri njegovih 15 zmagah to pomenilo cca 1 "?udno" zmago a zaenkrat Renault ?e ni imel te "sre?e", da bi se morali boriti v sezoni ?isto za vsako zmago in da drugo mesto ne bi bilo dovolj. Pa tudi Fisico ni kaj prida voznik, da bi se sploh lahko kosal z Alonzom in da bi bil bolj?i od njega ter, da bi bilo potrebno iz boksov dati ukaz naj spusti Alonza predse.

 

V dveh sezonah katere je Alonzo dobil so bili samo 2x v takem polo?aju in ?e to lani na drugi tekmi sezone (ki ne odlo?a ?e ?isto o ni?emer), ko je bil Fisiko prvi in Alonzo drugi in predlani na prvi tekmi sezone, ko je zmagal Fisiko in je bil Alonso tretji (se pravi, da mu sploh ne bi mogel "odstopiti" zmage). Pa mogo?e ?e na koncu sezone na predzadnji tekmi, kjer je bil Fisico drugi in Alonso tretji pa ?e takrat je Alonso potreboval zgolj in samo eno to?ko da bi postal svetovni prvak.

 

Aja, kot si opazil govorim o Fisiku, da ni kej prida voznik a ?e bi bil Alonsohater/renaulthater bi zadevo lahko obrnil tudi tako, da Alonso in Fisiko nimata enakih pogojev in da je Fischella zgolj v slu?bi Alonsovega boja za naslov in da iz renaultovih boksov ?e re?irajo tako, da Alonso zmaguje, Fisiko pa pobira drobtinice. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he Boss,se vem,da si all the way ?umi fan,samo vseeno ti povem ?e 1x.....ni? nimam proti Ferrariju,priznam,da je ?umi THE BEST driver ,ampak kot sn ?e tudi povedal,mi nikoli ni bil simpati?en.... :( Kaj se ti?e Fisika,ga sploh ne "?livim",ker ?e se do sedaj ni dokazal,se tudi zaj ne bo! :P Tak da,naj bo boj za zmage spet odprt,po dolgem ?asu! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.