Skoči na vsebino

LETNE PNEVMATIKE katere najprimernej?a dimenzija itd ...


Priporočeno sporočilo

Treba bo kupt nove valda =)

 

Izbirov bi med Bridgestone turanza er300 ter potenza

ali pa Pirreli p6 alpa Eagle f1 smth like that

 

Ampak zdej se pojavi problem.

 

Gor mam dimenzio 185/65/r14

 

IN po vseh cenikih je vsaka guma dra?ja za 4000 5000 jurjev ta dimenzija kot pa ?e bi mel 185/60/r14

 

tistih 5 centov je tako dragih ? ? ? to pride na 4 gume 2o ooo k

 

OK ?e voham da boste rekl da 185/60/r14 ne bom mogu gor dat itd itd ...

 

ampak zej me zanima kere dimenzije lahko dam gor da bodo pri?le malo cenej?e in kak?ni u?inki so pri porabi in kon?ni hitrosti ?

 

Avto : Mazda 323 ba P letnik 1997

 

Ve? infoZ here

 

Thx za vse infoZ

:mi pijemoo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej tuki se gre samo za obseg gume..... torej ?e da? ni?jo spremeni? radij, s tem pa tudi "to?nost" ?tevca pa ?e par drugih parametrov....

 

 

Osebno mislim da se ti za take gume ne bo noben :policaj: gor obesil....tako da brez straha.....

 

 

Ve? info ti bo pa LabiGT povedal....

 

 

Aja...cene so pa razli?ne zaradi serij v proizvodnji..... 185/65-14 al pa 185/60-14.

 

Prve izdelujeje v precej ve?jih koli?inah, zato so tolko bolj poceni od drugih.....

 

 

Te druge so ?e malo bolj "izvenserijske"..... pa cena temu primerna.....

 

 

Imam isti problem kot ti.... s tem da imam jest dimenzijo 205/50- 17.... ki je ful dra?ja od 205/45-17....

 

 

LP dAvid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

185/60 14 ima za 3.2% manjsi obseg kot 185/65 14 (57.76cm) proti (59.61cm).

Je res da v 185/60 14 je vec izbire glede gum, ampak je tudi res da je zadnja meja tolerance 3%...bos mal prestavna razmerja spremenil.

 

Edit: ne obseg ampak premer :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

185/60 14 ima za 3.2% manjsi obseg kot 185/65 14 (57.76cm) proti (59.61cm).

Je res da v 185/60 14 je vec izbire glede gum, ampak je tudi res da je zadnja meja tolerance 3%...bos mal prestavna razmerja spremenil.

 

Zdravo LabiGT. Vidim ?e vedno obvlada? zadevo :rispekt: Dr. Tyre

 

P.S. Sorry za off topic

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

najprej poglej v homologacijo kaj ti pi?e in pol poglej kere gume ti sploh ustrezajo.

 

jest sm tud na avtu mel gume 185/65-14 k sm ga kupu, pa niso homologirane, pa sm naredu sedaj ?e 4 tehni?ne pa ni ?e nobedn n? reku tud :policaj: n?.

 

sicer mam ?e vedno 65 gume namest 60 pa mi je za pozim prov fajn k je pol avto za malenkost ?e vi?ji...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ni nekih extremnih ?irin, pol sploh ponavad ne gledajo, ?e se pa zgodi kak?na huda nesre?a in pri ugotavljanju krivd... se pa zna zakomplicirat, ?e nima? homologiranih gum na avtu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor je meni znano je dovoljeno odstopanje od tistega v homologaciji za eno dimenzijo, s tem, da mora biti usklajeno - ve?ja ?irina, man?i radius in obratno. Ne pozabite da to velja tudi za oznako nosilnoati (to je tista zadnja cifra pred oznako hitrostnega razrerda).

Ko se bo nekdo v to zapi?il (po izku?njah izgleda, da se ?e ne), so lahko velike te?ave. Tehni?ni pregled (neuspe?en), kazen za nehomolohirano spremembo (velika), povrnitev ?kode proti tretji osebi (zavrnjena) in mogo?e se bo na?lo ?e kaj. ?eprav izgleda "cool" imeti malo bolj ?portni izgled, vas lahko ta zadeva precej stane. Zato razmislek ne bo ?kodil....

 

:policaj::(:policaj:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

torej zaj zopet ve? nevem kaj si naj mislim :ne vem:

?e imam zdaj gor 185/65-14 lahko dam gor 195/55-15...odstopanje ?tevca je za 0.1% !

zaj pa mi naj nekdo dokon?no pove, ki si je 1000000% ziher ?e lahko to dam gor brez homologacije? :)

vsak drugi pravi druga?e...en pravi moram homologirat,drug pravi da en col lahko grem vi?e, samo mora bit primerna dimenzija gum itd...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lej, enkrat za vselej...dandanes bos brez homologiranih zadev na avtu nosil riziko odvzema tablic, izrednega tehnicnega pregleda in pa 120k SIT kazni. Lahko, da bos imel 1 teden, 1 mesec ali pa 1 leto mir...en dan se bo pa nekdo zapicil vate in ti ne bo lepo.

 

Homologacijo moras imet za vse, feltne, spojlerje, volan, filter zraka baje tudi, fedre...cisto vse...?al...vem pa, da folku sve to vpisujejo v homo kartoncek.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.