Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tole gremo lahko za Nov let kar v ?ivo kej pogledat, Nizozemci imajo zelo radi Mazde in ogromno dodatne opreme zanje. :prstgor:

 

n? ne nuca, ker bo verjetn takrat ?e stenstana ?ebula u to?lu :zvizga:

Napisano

?mego ti bi bil lahk kuhar gola?a, ob vsej tej redni pridelavi ?ebule v to?lu. S ?im jo zaliva? da tolk raste :jezicek:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Heh, ja matarjala je dost, sam cene so tut kr mu?ke ja... sploh ?e bi naro?u v slo bi vrjetn ornk colal po?tnino.

 

Drga? kak mazda mx bi pa reku da se da z manj denarja narest veliko bolj?e custom made kolektorje.

 

?e pa zna? dobro ?vasat te pa material pride d?abe, v primerjavi z 450? za une kolektorje. To lahk potrdi tud Viper, ko sva nardila custom cev do izp. rora za male pare :P

panoramska.jpg
Napisano

Heh, ja matarjala je dost, sam cene so tut kr mu?ke ja... sploh ?e bi naro?u v slo bi vrjetn ornk colal po?tnino.

 

Drga? kak mazda mx bi pa reku da se da z manj denarja narest veliko bolj?e custom made kolektorje.

 

?e pa zna? dobro ?vasat te pa material pride d?abe, v primerjavi z 450? za une kolektorje. To lahk potrdi tud Viper, ko sva nardila custom cev do izp. rora za male pare :P

 

hja, neki je ?elezo ?vasat, neki je pa rostfrei ?vasat sramezljiv

Napisano

hja, neki je ?elezo ?vasat, neki je pa rostfrei ?vasat sramezljiv

 

Blo je zlo je*eno v primerjavi z ?elezom, ?e posebej ko sem ?vasal ?elezne prirobnice na rostfraj cev, ali pa razli?ne debeline rostfraja med sabo. Najla?je je pa bilo ko sem dva kosa iste debeline in istega premera cevi ?vasal, je blo konc vara v parih sekundah. Med tem ko sem ostale vare 25x popravljal da je blo dobro....

 

Aja pa ?vasal sem na elektrode na navadn elektro ?vasaparat :wacko::wacko:

 

Druga?e pa vaja dela mojstra B)

panoramska.jpg
Napisano

Blo je zlo je*eno v primerjavi z ?elezom, ?e posebej ko sem ?vasal ?elezne prirobnice na rostfraj cev, ali pa razli?ne debeline rostfraja med sabo. Najla?je je pa bilo ko sem dva kosa iste debeline in istega premera cevi ?vasal, je blo konc vara v parih sekundah. Med tem ko sem ostale vare 25x popravljal da je blo dobro....

 

Aja pa ?vasal sem na elektrode na navadn elektro ?vasaparat :wacko::wacko:

 

Druga?e pa vaja dela mojstra B)

 

ja sej to, js ko sm takrat ?e na Daihatsuja montiral ?portn avspuh, ko sm delu nosil zanjga, se je rostfrei na avspuhu kr topil (isto z navadnim elektrodam), druga? pa ja, ?e ma? pa tapravo igra?ko se pa ?pila? B)

Napisano

Kompresija verjetno... pod zaugom normaln lavfa ko se segreje pa ne ve?.

Ker FAIL hehe

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6629460&show=1

 

A ma se unga za ven potegnit z roko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

If it have BP engine :P

 

Zdj bo itak sneg,ne rab? BPja :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kaj je pa z volanom delu? :D

 

Pomoje da ni? posebnega, ker recimo ?e je volan zmo?en 3xnega obrata ali ?e celo ve?, tale je pa zasukan samo 0,5 in pa kolesa so tudi kar ?e nekaj premaknjena kolkor vidim na sliki. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

aaaaaaaaaaa, to bi pa mene melo!!!! :aaaaa: sam motorizacija ni prava <_<

 

Mala malca... sam zrihti ma?ino :P Jest svoje ne dam :hudicek:

panoramska.jpg
Napisano

Mala malca... sam zrihti ma?ino :P Jest svoje ne dam :hudicek:

 

js tut ne :P druga? se pa js tutki v swap nebi spu??u (razn, ?e bi dobu kje oznako karoserije od ?estak variante :))

Napisano

Opa, to morem pa sodelavca mal povpra?at. :D Pa ?e kupil je od foruma?a ter zrihtal vse skupaj, na novo po?trihal...Dost kul avto. So bili eni Bosanci (nimam pojma kaj za eni) slu?beno pri nas so kar slikali avto na parkingu. :hohoho:

Napisano

js tut ne :P druga? se pa js tutki v swap nebi spu??u (razn, ?e bi dobu kje oznako karoserije od ?estak variante :))

 

Hehe, tebe matra homologacija... sploh varianta: ''Sej te mazde sploh niso mele V6 ma?in, to si ti sam dal notri'' :hohoho:

panoramska.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če ima usnjene sedeže,potem ima tudi hlajenje (spredaj)....tiste "delno usnje" verzije tega nimajo. Za tiste,ki tega ne vedo-Mazda ima malce posebno (seveda-Mazda😄) hlajenje edežev...iz sedeževe perforacije ne piha,ampak sesa! To je zeloooo redko...marsikatera premium znamka tega nima!!! Prednost pa je v tem,da ne piha vročino sedeža in inštalacije vate...torej takoj odvaja in hladi tudi sedež oz. mu odvzema toplotno energijo. Prednost je tudi pri oblačilih-npr. t.i.windstoper blago...tukaj veliko bolje deluje.   Meni je vsekakor zelo všeč😃👍
    • Ma to lahko vsakemu mehaniku zaupaš, ni tak bav-bav, itak ima menjalnik mero, do kje se nalije tekočina. Meni je vaški mehanik celo rekel, da naj silikon na karter nanesem kar sam, da ne bo kaj narobe. In sem ga. 😃 Pač lepo počasi v enem prehodu brez prekinitev.
    • Jest bi imel usnjene sedeze ampak pod pogojem da ima avto tudi hlajenje sedezev
    • Raje "na roke" in sigurno, kot pa, da narediš kako škodo. Ne polirati na majhni površini ampak vzemi malo večjo površino. 
    • Pozdrav vsem,   Komu bi zaupali delno menjavo tekočine v avtomatskem menjalniku (Skyactive 6speed, CX-30)? Ne želim nobenih metod, ki uporabljalo pritisk, izpiranje ali kaj podobnega. Želim le odpiranje karterja, čiščenje in dve rundi zamenjave.    Skrbi me predvsem dvoje – silikoniranje karterja in nivo tekočine. Če namreč iztakamo toplo, nalivamo pa hladno, ne moremo preprosto doliti količino, ki smo jo izpustili. Ali ima zaradi tega smisel preprosto iztekati in nalivati hladno, ter jo preveriti s palčko šele kasneje, ko se segreje?    Kakorkoli, raje bi to zaupal nekomu, ki ime izkušnje z Mazdinimi menjalniki. Zanima me, ali imate kakšne predloge.    Hvala za pomoč in lp, R.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.