Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako se menja zobati jermen na 323C 1.5 ?Ali je potrebno dol vzeti pokrov ventilov, da lahko odstrani? za??itno plastiko okrog jermena ?Je zelo malo placa, in ali je potrebno ven dvigniti motor, ali je notri napenjalec in ga je treba tudi menjati ? :unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Stvar je taka, OBVEZNO je treba demontirat pokrov ventilov, ker pokriva zobati kolesi odmi?nih gredi(glej prilo?eno sliko), potem se vzame dol ?e klinasti jermen, hidravlike in alternatorja. Potem se demontira spodnjo jermenico na glavni gredi, seveda prej vzamemo dol ?e kolo in plastiko ki ??iti motor pred ?kropljenjem vode.?ele potem se odstrani za??itno plastiko in sprosti napenjalec jermena. Ponavdi se ta napenjalec menja ni pa nujno, samo js priporo?am menjavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ti hui?a ti, pri starej?ih motorjih (BG) pa ni treba pokrova dol jemat :rolleyes: , druga?e pa najve?ja jeba je zobnik na glavni gredi :angry:

IPB Image
Napisano

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

tnx, vsem skupaj.Bom probal zrihtati,upam da mi bo uspelo,?e pa bo prekomplicirano zgledalo pa bom ?el k mehaniku.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pa ?e nekaj, Treba je imeti motor v "fazi", to pomeni da so tudi oznake na jermenicah, ki se morajo ujemat. Da se slu?ajno ne "sre?ajo" ventili nin bati in se pri tem stepejo in skrivijo. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

No malo sem se narobe izrazil. Pri moji mazdi 323 ?93, je tako kot pravi?, vendar mora? odviti ?e vijak, ki dr?i zobnik zobatega jermena, ker ima sam vijak kao veliko podlo?ko, ki ??iti zobati jermen pred svinjarijo. Stara 323 ?90 pa nima te podlo?ke in je jermen res hec menjat. BDW 93 ima 16V, 90 pa 8V - mogo?e je v tem razlika <_<

 

Druga?e pa, ?e si vsaj malo mehanika, menjava zobatega jermena ne bi smel bit problem, ?e pa nisi siguren v sebe, pa raje prepusti delo mehaniku. No sicer si se pa ?e sam odlo?il :)

IPB Image
Napisano

saj ?e da bi menjal, samo nemam cajta veliko, nonstop zaseden,pa ne vem kako hitro bi jaz to opravil.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

zobati jermen je menjan, avto dalje leti.Stari jermen je videti kot novi ,edino napenjalec je bil malo obrabljen. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Stro?ek ????!?!?!???! <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

vse skup okrog 40k SIT, delo in material.Zobati jermen Gates, napenjalec in rolica pa SKF.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.