Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e je malo butasto vpra?anje, ampak nevem zakaj je tale cev ?t. 2 na ?katlo gor pritrjena in celotna zaprta brez kakr?nih odprtin (kak?nem namenu slu?i), ?e pa je ?e na ?katlo pritrjena ena cev kjer vle?e zrak noter ?t. 1. :huh:

 

Objavljena slika

 

 

Tale cev pa je skoraj tako dolga kot hladilnik

Objavljena slika

 

Lp.

Napisano

?e se ne motim je to kao resonan?na cev, da uti?a sesanje zraka. upam vsaj da je toto :unsure:

bo drzalo....pa da dobi motor "optimalno" kolicino zraka, ki jo sesa, pa da ni vode, smeti kej takega bo.....

 

z drugimi besedami, da se masinca malo pomatra....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

nop,ni? ne bi bilo narobe.Ta cev je resonator da ti uti?a zvok ,ki pride od lopute nazaj.Brez tega gre avto malo bolje, samo je dosti bolj glasen.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz mam tudi eno tako koleno, samo ko sem ga odstranil ni ve? v?gal, ker je koleno za LMMjem :blink:

post-9-1089867974.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Tako je....

 

Pozna se pri voznji in pri nenadnem pritisku pedala za plin....sam zarjove bolj malo...najboljse je med voznjo :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.