Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mogo?e je malo butasto vpra?anje, ampak nevem zakaj je tale cev ?t. 2 na ?katlo gor pritrjena in celotna zaprta brez kakr?nih odprtin (kak?nem namenu slu?i), ?e pa je ?e na ?katlo pritrjena ena cev kjer vle?e zrak noter ?t. 1. :huh:

 

Objavljena slika

 

 

Tale cev pa je skoraj tako dolga kot hladilnik

Objavljena slika

 

Lp.

Napisano

?e se ne motim je to kao resonan?na cev, da uti?a sesanje zraka. upam vsaj da je toto :unsure:

bo drzalo....pa da dobi motor "optimalno" kolicino zraka, ki jo sesa, pa da ni vode, smeti kej takega bo.....

 

z drugimi besedami, da se masinca malo pomatra....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

nop,ni? ne bi bilo narobe.Ta cev je resonator da ti uti?a zvok ,ki pride od lopute nazaj.Brez tega gre avto malo bolje, samo je dosti bolj glasen.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz mam tudi eno tako koleno, samo ko sem ga odstranil ni ve? v?gal, ker je koleno za LMMjem :blink:

post-9-1089867974.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Napisano

Jaz pa sem ga probal odstranit pa je avto v?gal samo ni bil kaj bol glasen mogo?e zaradi tega ker je avto stal pa sem samo v prostem teku dodajal plin! :rolleyes:

Tako je....

 

Pozna se pri voznji in pri nenadnem pritisku pedala za plin....sam zarjove bolj malo...najboljse je med voznjo :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.