Skoči na vsebino

Podra?itev Bencina


David

Priporočeno sporočilo

Boss u?eraj sem si pora?unal kilometrino pa je ?e vedno 62 sit.... :ne vem:

Vijolica mislim da tuki nimajo monopolisti veze....ampak dr?ava, tro?arine in davki... in s takimi podra?itvami skrbijo da inflacija ne naraste preve?...... :bravo:

 

Tu pa nima? prav. Dr?ava se ?e kako boji visokih cen naftnih derivatov, ki ogro?ajo prehod na Euro. Dokler ni dosegla europsko dogovorjeno vrednos tro?arin, jih je zmanj?evala in prepre?eva?a preveliko rast cen naftnih derivatov, sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Omenjeni dr?avi sta imeli veliko spodarsko rast, ki posledi?no pove?uje povpra?evanje po naftnih derivatih, ?e pred pri?etkom omenjene vojne, pa takrat cena nafte ni silila v nebo. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.

To so zgolj moje domneve in zaklju?ki na podro?ju, ki postrokovni plati spada na Violetino podro?je (zaklju?ek na podlagi njenega zadnjega odgovora).

:whatever::whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

popravek:

DDV = prej prometni davek

tro?arina = tro?arina

DMV = davek na motorna vozila (isto)

to so glavni, ?e ne upo?tevam davki podjetij

najbolj raz?irjena pa je dohodnina (sinteti?ni davek), k je v?asih ni blo v taki obliki (ima pa en kup podvrst)

samo informativno.... va?i vici o uradnikih pa zame sploh ne pridejo v po?tev, al kdo ve kak?nega o davkarjih...

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.

Pi**a zdaj bo pa ?e Iran na vrsti. Ampak - what goes around, that comes around :ph34r:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma ja plin je majka, kdo dela velik kmjev se mu res izpla?a in to dost hitro, pa naj petrolovci guznejo! :bravo:

 

Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).

Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva.

:pepsi::pepsi:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).

Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva.

:pepsi::pepsi:

 

po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...

kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...

kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno

 

Ob dana?njih cenah goriv ?al ne. Sodobni bencinski motorji tisti na 100KM imajo povpre?no porabo od 9-12 litr. Dizelski motorji tega ranga pa 6-9 litr na 100km. Ob vgradnji plinske napeljave pa se poraba finan?no prepolovi in je ekvivalent dizelski porabi 4,5-6 litr/100km. Pri tem je najbolje kupiti avtomobil z vgrajeno napeljavo, ki je ponavadi tako speljana, da ne zmanj?uje prtlja?nika. Pri naknadni vgradnji pa se je treba odre?i nekoliko prtlja?anega prostora, ki jo zavzame dodatni rezervoar za gorivo. Ta ima to pomanjklivost, da zaradi oblike, ki jo pogojuje visok tlak plina v njej, zavzame ?e ve? prostoram, kot zna?a dejanska prostornina rezervoarja.

Najprikladnej?i za naknadno vgradnjo so rabljeni, dobro ohranjeni, bencinski avomobili z velikim prtlja?nikom, ki imajo zaradi visoke cene bencina ni?jo ceno od dejanske (?e bolj?e pa je, ?e imamo tak avtomobil v lasti).

Oblike rezervoarjev so na slikah.post-483-1144865598.jpgpost-483-1144865623.jpgpost-483-1144865646.jpg

 

Ve? o plinu pa na tem linku: http://www.vecer.si/vecer2006/default.asp?...005060202711638

 

:whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.