Skoči na vsebino

Kupujem mazdo


Stratus_

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem!

 

Sem novi ?lan tega foruma. V?lanil sem se, ker kupujem mazdo in me zanima par zadev v zvezi z nakupom.

 

Prvo ?e mogo?e kdo pozna naslednji dve

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=710646#

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=638172

 

Na kaj naj bom pozoren pri nakupu, kolik?ni so stro?ki vzdr?evanja, oz. ?e se dobi ugodno dele za ta dva avta, pa kolik?na je poraba in same zmogljivosti teh motorjev.

 

Za vse informacije bom ve? kot hvale?en!

 

LP,Stratus :vesel:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav vsem!

 

Sem novi ?lan tega foruma. V?lanil sem se, ker kupujem mazdo in me zanima par zadev v zvezi z nakupom.

 

?estitam! :jupiii:

Zdaj, ?e nisi ?e ravno dru?inski ?lovek in ne namerava? v kratkem postati vzemi MX-3! Avto je relativno redek (no saj 323F-k tudi ni veliko), ima lep dizajn in ?e kaj.

Ve? ti bod pa povedali lastniki teh dveh avtomobilov saj jih je na forumu kar nekaj. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=715161#

 

a tole mogo?e ak foruma? prodaja, glede na to, da je kr zrihtana..

 

Neki bo treba nabavt..kolk so specifikacije te mazde z 1.6 ma?ino..sem nekje prebral 10.5 do 100 kar se mi zdi kr nekam hitro za 90km..kaj pa vem..kolk ma pa kg sploh?

 

Dejmo tisti k maste mx3 pridte na plan pa povejte, da se bom la?je odlo?u :ljubezen::D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kdo, razen koga ki bi res rad mel, bo kupil 14 let star avto za 600 jurjev, za katerega ve, da deli niso poceni, pa da ga lahko ?aka marsikaj pri starem avtu, itd... poleg tega pa so MX-6 pa MX-3 pa podobni avti kar za specifi?no publiko, ne pa za kateregakoli, ki rabi kar avto...

 

poleg tega dobi? NOVEGA cliota za 1.8 MIO... pa z 4 leti garancije ipd... ;)

 

denar je sveta vladar :)

 

jaz sem se prakti?no o?enil z avtom... za nek normalen denar se ga ne bom mogel re?it, ker je ta avto MENI OSEBNO preve? vreden ...

 

yeba :ne vem:

 

 

Tukaj ti je KAALman ?e nekaj stvari navedel.

 

Tista MX-3 ko si jo ti izbral je na slikah videti vredu, manjka samo ena plastika ki pride pred zadnjim kolesom, tako da ne verjamem da je avto nekaramboliran, potem ne vem ?e lastnik sploh ve kaj pomenijo stvari ki jih ima naveden kot oprema, recimo ASR :blink: .

 

Iz foruma mislim da tale ni, ?e pa je se pa bolj skriva. Pa glede l94. proti koncu leta naj bi bila ?e facelift izvedba z ABS in podobnim, tale je pa verjetno ?e 'stara' zaloga.

 

Pa bo? kdo drug kaj bolj v detalje spustu se ali pa vpra?aj, ker mi ni? ve? ne pade na pamet, sem bolj spotoma napisal tole.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Motorja se mi zdi sta noter itak enaka, drga? se je pa ful te?ko odlo?it na podlagi slik, najbol da si jih pobli?e ogleda? v ?ivo!

 

Glede delov bo? imel la?je delo pri 323 F, ker za MX3 se dolo?ene stvari (baje) dokaj te?ko dobi, drga? pa sm mogo?e mal pristranski, ker glih sam vozim 323 F, sicer mo?nej?i motor, ampak po dobrih 2 letih sem zadovoljen z zadevo! MX3 pa je pa? oblike tak?ne kot je, tko da ?e ti je v?e?, ne more? dost falit, kvaliteta je na nivoju v obeh primerih! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam l.94 in ima ABS,2?airbag,vse elektri?no...vendar je USA model

 

tako da za ta denar gledaj da bi vsaj imel abs in airbag

 

do zdaj prevozil 4000km in to brez problema :)

?e misli? imet ta avto mora? lepo skrbet zanj

zavedaj se da to ni avto da bi se vas vozilo 5, ker odzadaj ni nevem kaj mesta za sopotnike,naprej je pa veliko mesta :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa pomoje to tako (MX-3). Kupi? jo ker ti je v?e? in jo bo? spo?toval in pazil. 323F je bolj dru?inski avto ker ima veliko ve? placa. Saj v MX-3 se da tut kar nekaj stvari nametati v pritlja?nik (a ne Marko? :P ) ampak predvsem je to avto za u?ivat, ?e mene vpra?a?. :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav. Saj so ti fantje povedli kako pa kaj. ?e ima? dru?ino je res bolje, da kupi? 323F,

?e pa je ?e nima?, pa MX-3. Deli za MX-3 so dokaj dragi, pa ?e ima? sre?o jih dobi? kje drugje,

kot pa na kak?nem servisu. To ti lahko povem iz lastnih izku?enj. Sicer pa sem ?e z mojo MX-3

naredil preko 20.000 km, pa nisem imel problemov. Glede porabe pa, da se peljat z 6.2l na 100km

pa tudi preko 10l na 100km nisem pri?el.

post-523-1145378193.jpg

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm...da se jaz svoje pristavim....

 

niso vsi deli za mx3 dragi!

 

moras se zavedat, d aza to vozilo obstajajo trije motorji

a) 1.6 16V SOHC 66kW

B) 1.6 16V DOHC 79kW

c) 1.8 24V V6, ki ima....abooo cca. 136KM

 

Kosi za SOHC motor so izjemno poceni...kar se tice vzdrzevanja...tesnila, izpusni lnec, crpalka vode, hladilnik...vse to je na nivoju vecine avtomobilov japoncev in evropejcev do 1.4 ccm prostornine.

Poraba je lahko tudi kar nizka.

 

Za DOHC motor se znajo cene nadomestnih delov nekaj dvignit, ker je pac glava drugacna. Poraba je malenkost visja kot pri SOHC izvedbi.

 

Za V6 pa menda ni treba posebej omenjat, da je drazji od obeh prej in poraba prav tako najvisja.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Karkoli si omisli? od zgoraj omenjenih strojev, si zelo dobrodo?el na naslednem mazda sre?anju! :danzoman:

 

Glede izbire avta, pa se lahko odlo?i? (vizualno) ?e na podlagi tega kolk so ti v?e? dvi?ne oz. stacionarne sprednje lu?i, ker to je tudi ena bistvenih razlik med navedenima mazdam, medtem ko npr. armaturka je identi?na, motor in pa ?e kaj tudi! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm...da se jaz svoje pristavim....

 

niso vsi deli za mx3 dragi!

 

 

 

Za V6 pa menda ni treba posebej omenjat, da je drazji od obeh prej in poraba prav tako najvisja.

 

Kdo pravi da je poraba najvi?ja ?????, si ?e kdaj tankal in vozil ka V6 ????? :blink::blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo pravi da je poraba najvi?ja ?????, si ?e kdaj tankal in vozil ka V6 ????? :blink::blink:

 

ma kaj mi bos rekel, da imas nizjo porabo kot vsi mi z 1.6 mashinami???

1.8 V6 motorji pa kolkor vem niso lih znani po porabi 5l/100km...al se motim?? :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?en model imam pa jaz (l.97 + 2 AIRbaga ve?).

Ima kar malo kilometrov. Opreme imajo ve?inoma vse pribli?no toliko. Kaj pa paziti pri nakupu? Recimo lu?i so pri teh avtomobilih zelo rade motne. Na notranji strani! :vskalo: Stvar se da s?istiti ampak je potrebno biti vztrajen in natan?en saj ima? druga?e lahko ?ez 3 mesece isti ?morn (kot jaz na levi lu?i). Kako se stvar s?isti je nekje na tej strani opisano, po potrebi ti bom poiskal.

Motorji so ?isti. Edina mastna packa, ki se jo tolerira je zgoraj na desni strani (?e gleda? pod haubo) pri frtajlerju (a sem prav napisal? Ura je zgodnja pa nisem ?e pri sebi :D). Tam so vsi 1.5 motorji radi malo mastni ampak ni ni? huj?ega to.

Ko sem jaz kupil svojega so bili iz meni neznanega razloga trije le?aji zani?! :unsure: Najbr? samo pri mojem ampak vseeno preveri, ko se bo? ?el peljati, ?e kaj ?udno ropota (sicer pa upam, da ima? kak?nega mehanika, ki bo ?el z tabo). Meni se ?ibedah no?e zapirat. Preveri!

Kaj ?e dodati? ?e ti je oblika sprejemljiva potem pa sploh. Najve?ja fora je namre?, da te bodo vsi spra?evali kaj za eno Toyoto ima? to! :bravo::D Ali pa celo Hondo! ?zmeden? Meni je to res hecno!

Glede delov. Osnova je ista kot pri 323F isti letniki (torej generacija BA) tako, da ve?ina mehanskih delov pa?e, in se jih kar da dobiti. Karoserijskih delov upam ne bo? rabil. Aha ?e nekaj! Preveri, ?e je avto kaj rjav po pragu spodaj in pod zadnjimi blatniki! Japonci nasplo?no radi rjavijo, tudi moj ima sem ter tja kak?o rjavo pikico. :vskalo: In jasno, ?e ni? ni rjav pa se ve?krat prepri?aj, ?e ni bil zbit.

No zdaj bo treba pa spat. :unsure:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala symon. Sem dons vidu avto in sprobal..Avto je zelo lep in ka?e, da razbit ni bil ravno. Vsaj js nism najdu kej pretresljivega. So pa kilometri o?itno skriti. Pedalke so dost zrabljene za 134000 pa voznikov sede? je malo strgan in ro?ke so obrabljene. Ampak ok to ?e niti ni tak hudo..Sem pa na?el en servisni listek iz leta 2003, na katerem je bilo vse lepo napisano, v kotu kjer bi naj bli kilometri pa je bilo lepo odtgano..

Avto je pa drga? kr ok, ?ibedah tud dela samo gume ma samo zimske :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.