Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

danc se je sestrca peljala od Tolmina do Kobarida (15km), tam pa se je ustavla v trgovini. Ko je prsla po 2 minutah iz trgovine, avto ni hotel ve vzgati...samo klik klik klik... je delalo v zaganjacu. Povedala mi je se, da je ze med potjo videla, da ura v avtomobilu ni svetila tako mocno kot ponavadi, ter tudi luci niso tako mocno svetile. Zelo rahlo ji je svetila tudi lucka za akumulator.

Sam menim, da je kriv alternator, ki je slab. Tako ni polnil baterije, zato se je baterija ob prizganih luceh, ventilatorju ter radiu spraznila v tem casu (baterija ze zdavnaj ni bila vec nova). Rahlo prizgana lucka za akumulator to se dodatno pove. Naj me popravi kdo, ce se motim...

Sedaj pa vprasanje...je dovolj, da zamenjam le scetke, da bo stvar delovala, ali je potrebno zamenjati se kaj drugega, ter koliko okvirno te scetke stanejo. Ali so te scetke za mazdo drugacne kot za ostale avtomobile, ali so te scetke vec ali manj enake?

 

Za odgovore se vam najlepse zahvaljujem

 

P.S.

Aja, avto je Mazda 323 karavan, l.93, prevozenih pa ima 150k km

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Se strinjam glede alternatorja. Ena varijanta je menjava alternatorja. Za ceno novega ne vem (verjetno ni poceni). Druga je kupiti rabljenega, samo to ti ne priporo?am (lahko se stvar ponovi). Tretja in po moje najbolj?a, pa je obnovitev starega. To ti naredi vsak avtoelektri?ar. Jaz poznam enega zelo dobrega v LJ-Dravlje. Cena bi bila cca 10-15 kSIT, pa ?e garancijo ti da. ?e te zanima telefonska, mi sporo?i na PM.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Za tako vrsto napake je krivo lahko ve? stvari zato pazi, da se ne bo? prehitro zaletel in menjal stvari, ki niso v okvari:

 

1.) snet oz. strgan jermen, ki poganja alternator

 

2.) akumulator je na kak?ni celici prebil

 

3.) krta?ke na alternatorju (kar tudi sam predvideva?)

 

4.) kontakti na akumulatorju so oksidirali in ne dajejo optimalnega kontakta

33112_1.png

Napisano

Za tako vrsto napake je krivo lahko ve? stvari zato pazi, da se ne bo? prehitro zaletel in menjal stvari, ki niso v okvari:

 

1.) snet oz. strgan jermen, ki poganja alternator

 

2.) akumulator je na kak?ni celici prebil

 

3.) krta?ke na alternatorju (kar tudi sam predvideva?)

 

4.) kontakti na akumulatorju so oksidirali in ne dajejo optimalnega kontakta

 

Prva tocka odpade.

Druga tocka zna bit sumljiva, ker akumulator je ze star....samo se mi zdi cudno da bi gorela lucka za akumulator...ali gori ta lucka tudi, ce mas povsem izrabljen akumulator? Pa se to, ce bi se akumulator na kasni celici prebil, bi verjetno morala tekocina izteci iz akumulatorja ven...bo treba preverit nivo tekocine v akumulatorju...

Tretja tocka pac je mogoca

Cetrta tocka naj ne bi bla, saj sem pred pol leta oba + in - kontakta na akumulatorju ocistil ter namazal z mastjo.

 

Hvala za odgovore...seveda se ne bom branil novih moznih razlag :)

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

samo nasvet kot avto?tromar!!!!!

Najprej probaj jermen ?e je dovol na?ponan

Avto zalavfej-na kable ?e ne drga?!!!

Izmeri napetost na akomulatorju (napetost filanja 13.5V-14.5V)

?e ne polni akomulatorja in v armaturi gori oz brli lu?ka za baterijo je zagotovo alternator!!!

 

preden snema? alternator ne pozabi odklopit -kleme (zaradi stika)

 

Ko razdre? alternator!!

 

poglej najprej krta?ke na regulatorju(ponavadi je ena kraj?a in ta nagaja-zamenja? obe)

Lahko pa je cel regulator fu?(zamenja? cevga-pa? potro?ni materjal kot krta?ke)

Mo?nost je tudi kaka dioda prebita na diodni plati(?e ni skurjeno useeno premeri-pazi ima? 3+,3-,in 3 vzbujevalne diode zavisi od tip plate)

Preglej tidi kolektor ?e ima dovol mesa(tam kjer te?ejo krta?ke)

?e so samo krta?ke jih zamenjaj in preden vstavi? regulator malo pobrusi krta?ke na koncu da se usedejo v utore!!!

Ni tok te?ko kukr sm napisu-praksa je la?ja

 

sicer pa res pride obnova med 10-25jurju(odvisno kaj je fu?)

Se pa use po?tima

zamenja le?aje po potrebi,podreja kolektor,....itd!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

uklopcic, thanks ej, zlo si mi pomagal!!! Take nucamo :)

Bom preveril pa porocal...

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

peo spet jaz.. :P

?e bi celica prebila potem bi ta zavrela pri startu

preveri z merilcem gostote elektrolita ali pa idi v top start na celov?ki mislim da je pa to bo tam pregledal stanje akumulatorja

?e ja aku star ve? kot 4 leta ga raje po mo?nosti menjaj

?e rabi? altenator mi javi saj ma? mojo telefonsko ?e bom pa kaj v lj pa te itak pokli?em... :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

wiperboy, nate se pa vedno lahko zanesem :)...sej mari de bo jutre popravljeno! Je sestrca peljala do enga kolega avtostromarja, kr sm jst v ljubljani pa se mi ne da it to Tolmina to popravt... Bom porocal ko bo popravljeno

 

Hvala vseeno!

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

evo, stvar resena. Zamenjal scetke, mazda dela...

 

Hvala vsem!

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.