Skoči na vsebino

Mazda MX-3 tuning :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej ker mi je teh 79kW premalo, bi rad nekaj naredil da bi blo kakih 20kW ve? :)

razmi?ljal sem tudi o zamenjavi ma?ine,v kombinaciji z zavornim sistemom in celotnim podvozjem...

 

videl sem da se da dat notri 2.5 V6 :danzoman:

 

?e bo kdo rekel da sem nor, tudi vredi :)

ker kolko vidim v slo te mx3jke nih?e nekaj extra ne rihta, meni osebno pa je to eden najbol primernih avtomobilov za styling in tuning :)

 

zaj me pa zanima ?e bi npr v mojo mx3(1.6 dohc) ?lo not kaka 1.8 V6 ali pa 2.0 V6 in kako je z papirji potem?

  • Odgovori 182
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Saj bi si porihtal MX-3-jko, samo je use skupaj pretirano dra?je kot za druge avte. Za ceno sprednjega

odbija?a, si lahko pri drugem avtu kupi? vse okoli. Potem pa se malo zamisli?, ?e se spla?a <_<

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

Napisano

Glede engine swap je pa tako. ?e bi imel 1.8 V6 in bi menjal z 2.5 V6 potem baje pa?e ?rauf na ?rauf ma?ina noter. Kako je pa, ?e ima? 1.6 in bi dal 2.5 pa ?al ne vem. Vseeno ima nekdo nameso 1.8 V6 notri 1.6 motor kako je ?el pa notri pa ?al ne vem ne jaz in tudi on mislim, da ne saj je to stroil prej?nji lastnik. Mogo?e ti bo ta uporabnik vseeno vedal povedati kaj ve?. ;)

Glede tega, da je ta avto zelo primeren za tuning se pa strinjam. Kljub starosti je ?e zelo lep dizajn. Avto ima baje tudi solidno podvozje in vsaj jaz menim, da bi bilo bolj?e le ?e, ?e bi imel zadnji pogon. :P:bravo:

Hja saj pravim ve? ti bo kdo drug povedal. Sicer pa poglej pod male oglase. Namesto, da se matra? z engine swapom in "nepotrebnim" stylingom da? notri turbino in si zmagal! :danzoman:

Napisano

si pogledal kaj na ebay? :bravo:

komplet odbija?ev in pragov dobim za nekje 600eur, barvanje imam pa zastojn...

vsi prinas kupujejo preko ebaya in pri?parajo kar veliko...mazda mx3 je poseben avto,zato so tudi sami deli dra?ji

ko ga zrihta? ima? pa res nekaj unikatnega in nebo? videl v sloveniji verjetno nikje :)

 

 

 

 

Samo ti ve? kak?en denar je to? Bi ker dal 150000 sit samo za spojlerje, pa dvd 100000 sit, in

plati??a cca. 100000 sit, pa ?ipe 30 000 sit, vzmeti 45 000 sit, volan 40 000 sit, 400 000 sit predelava

notranjosti v usnje, pa cenej?a verzija muzike za celi avto cca 2kW 200 000 sit. Za vse skupaj ve? ko milion

pa ? ?e lahko vse homologira?? Nato pa je

vse skupaj vredno ve? kot avto. :blink:

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

notranjost sem jaz ?e zaklju?il :)

usnje ipd...vse skup je stalo nekje 250.000sit

 

zdaj bo pa na vrsti zunanjost, potem pa srce avta(ma?ina)

Napisano

Glede tunanja MX-3 si malo poglej tele strani

 

www.mx-3.com - veliko nasvetov s skoraj vsakim delom avta, tudi pribli?na navodila kako narediti swap iz 4 valjev na V6. Pa razni turbo projekti. Ima? pa tudi forum kjer je spet ogromno enih informacij, samo pobrskat je potrebno

 

 

www.mazdamaniac.com - tole stran ima pa en model ko je na 1.8 V6 dal kompresor?ek in turbinco na MX-5 zdej ima pa neke plane z RX-8

 

 

 

Jaz bi ti takole priporo?al da si dobi? eno dobro karoserijo z V6 motorjem in svojo notranjost preseli? v to in potem na tej karoseriji dela? menjavo motorja in turbo/kompresor. Kako je z turbincami ti je/bo pa najbolj? povedal mazda_mx mislim da ima kar nekaj pojma o tej tematiki.

 

Pa naj bi tudi pasali nekateri turbo kiti od MX-5.

Napisano

Probaj se en dan dobit v ?ivo s kolegom - mazda mx, zihr bosta na?la kako re?itev, se mi zdi da kar obvlada mazdine du?e! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

prvo drugo ma?ino in potem turbo itd., ker na 1.6 se mi ne spla?a...

 

Ce imas 1.6 DOHC motor, zdrzi 300KM brez da ga odpiras. Ce ti je to premalo potem ti ostane edino 2.5 V6 in 500KM. Oboje s turbino seveda.

 

Kaksne cilje imas glede predelave in koliko KM bi rad imel na koncu?

Napisano

?koda samo, da ?e bo nobene ultra mo?ne mazde za na dreg SG - 21.5., da bi nas malo zastopala! :P

 

Upam, da ne bom edini mazda? na sceni takrat! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

?zmeden? Kaj ti bi rad po luftu letel z tem avtom?? :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ja ?e je mo?no tudi lahko :hohoho:

 

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

Napisano

saj bom podvozje in vse prilagodil mo?i...tako da bo tudi varno na cesti :)

 

NE POZABI na bremze!! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Brembo MAX?? :danzoman: Kolega jih ima na Cliu 1.4 Pravi, da glasne so bolj ampak primejo pa tudi bolje. Morajo pa biti ogrete da primejo optimalno.

?e bolje bi bilo, ?e bi dal zavore od MX-3 V6 ali pa celo od MX-6 2.5 V6. :blink:

Napisano

?e bi kje dobil bi fajn blo...samo ?e niti nikjer ne dobim prednji podal?ek od mx3 V6 in zadnjo zavesico...

 

brembo Max so ja :)

 

?e bi dobil vse dele od 1.8 bi ?e bil najraje...

Napisano

ciljam v smer 200hp+ :)

 

vendar pri vgradnji turbine v 1.6 in navret na 200hp bi verjetno ma?ina preve? trpela in bi se ?ivljenska doba kar skraj?ala...ta ma?ina ni ve? nova in ma prevo?enih 200k km :)

 

 

Zavore imata 1.6 DOHC in V6 enake.

200KM ni nic za 1.6 DOHC motor. Komaj da se kaj razmiga. Ta motor izvira iz turbo motorja iz 323 GTX.

Cena take turbo predelave je dobrih 300.000 SIT.

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

Napisano

kako dolgo bi pa bil brez avta? in bi imel kake probleme pri registraciji? :)

 

pa kako zavarovanje bi mel da se jaz nebi kje pelal 5km in bi samo vse skup zru?ilo...

 

 

Glej glede registracije in teh problemov si preberi v malih oglasih kjer smo se na to temo do dobra razpisali...da ne smetimo z istimi upra?anji ?e tuki..... :bravo:

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce! :hohoho:

 

Jaz mislim da so bremze najva?nej?a stvar pri avtu, je pa res da jih ne rabimo, ?e nismo v gibanju, za kar je potrebno ...! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj mislite da je va?nej, mo?an motor al kvalitetne zavore, to bi bla zdej loh debata v stilu Kura & Jajce!

 

v vsakem primeru oboje: mo?an motor in kvalitetne zavore, v stilu "gate in knof "

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.