Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Petarda :jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:blink: Gospodi?na 787b JE bencinar s 2600 kubiki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Wankel rules :ouje:

 

Wankel & Mazda rules! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:hohoho::hohoho: Violet iz dneva v dan bolj presene?a?. Enkrat ven me?e? Polote, ko o njih sploh ni govora, drugi? izjavlja?, da koliko konjev bi imel Wankel bencinar... :hohoho::hohoho:

Druga?e pa lepo zapoje tale VTAK. :P Ko ga nabija v blokado. Pa to se v trenutku zavrti do 9000. :blink:

Napisano

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

IPB Image
Napisano

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

 

Te?ka bo . :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na vodik vem da so ?e naredili RX-8, za dizla bo pa bolj te?ko ker je pomoje premalo pritiska da bi pri?lo do v?iga nafte.

 

Dizel deluje tako da se nafta stisne in pri nekem, meni neznanem tlaku, se v?ge/explodira. Pri hladnem zagonu se pa uporabijo sve?ke ki olaj?ajo/pospe?ijo za?etne eksplozije.

Napisano

Jup tako nekako. Zato Wankel dizel ni mo?en. No vsaj z dana?njo tehnologijo ampak kdo ve kaj se bodo spomnili ?ez 100 let. Ampak baje takrat ne bo ve? veliko nafte tako, da spet ne bodo rabili kaj tak?nega....

Je pa Wankel na vodik, kot je napisal Marko. :bravo: Mazda misli dale? naprej. ;)

Napisano

Wankel + plin + elektromotor = WGHibrid. Izvedljivo ?e danes.

Recimo v 3ki - 1 X RO 650 ccm wankel = cca 120 KM, bifuel = bencin + plin, dodatno ?e elektromotor.

Rezultat: ceneje, ?isteje, varneje! Prehitel bi toyoto prius in postal najbolj ekolo?ki avto. ?zmeden?

Druga varianta je pa s klasi?nim 1.6 motorjem namesto wankla. :whatever:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Guest cruiser
Napisano

Diesel Wankel v trenutni izvedbi ni mozen, ker ravno princip na katerem deluje dizelski motor (torej detonacija) je najvecji vzrok za potrebo po generalki na wanklu. Eksplozija v kompresijskem prostoru se mora izvesti zelo natancno, kar pa pri dizlu ni mogoce, ker pride do spontanega vziga.

 

Ti ti govori nekdo, ki je lastnik wankla ze 4 leta :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
    • Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.