Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Petarda :jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:blink: Gospodi?na 787b JE bencinar s 2600 kubiki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Wankel rules :ouje:

 

Wankel & Mazda rules! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:hohoho::hohoho: Violet iz dneva v dan bolj presene?a?. Enkrat ven me?e? Polote, ko o njih sploh ni govora, drugi? izjavlja?, da koliko konjev bi imel Wankel bencinar... :hohoho::hohoho:

Druga?e pa lepo zapoje tale VTAK. :P Ko ga nabija v blokado. Pa to se v trenutku zavrti do 9000. :blink:

Napisano

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

IPB Image
Napisano

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

 

Te?ka bo . :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na vodik vem da so ?e naredili RX-8, za dizla bo pa bolj te?ko ker je pomoje premalo pritiska da bi pri?lo do v?iga nafte.

 

Dizel deluje tako da se nafta stisne in pri nekem, meni neznanem tlaku, se v?ge/explodira. Pri hladnem zagonu se pa uporabijo sve?ke ki olaj?ajo/pospe?ijo za?etne eksplozije.

Napisano

Jup tako nekako. Zato Wankel dizel ni mo?en. No vsaj z dana?njo tehnologijo ampak kdo ve kaj se bodo spomnili ?ez 100 let. Ampak baje takrat ne bo ve? veliko nafte tako, da spet ne bodo rabili kaj tak?nega....

Je pa Wankel na vodik, kot je napisal Marko. :bravo: Mazda misli dale? naprej. ;)

Napisano

Wankel + plin + elektromotor = WGHibrid. Izvedljivo ?e danes.

Recimo v 3ki - 1 X RO 650 ccm wankel = cca 120 KM, bifuel = bencin + plin, dodatno ?e elektromotor.

Rezultat: ceneje, ?isteje, varneje! Prehitel bi toyoto prius in postal najbolj ekolo?ki avto. ?zmeden?

Druga varianta je pa s klasi?nim 1.6 motorjem namesto wankla. :whatever:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Guest cruiser
Napisano

Diesel Wankel v trenutni izvedbi ni mozen, ker ravno princip na katerem deluje dizelski motor (torej detonacija) je najvecji vzrok za potrebo po generalki na wanklu. Eksplozija v kompresijskem prostoru se mora izvesti zelo natancno, kar pa pri dizlu ni mogoce, ker pride do spontanega vziga.

 

Ti ti govori nekdo, ki je lastnik wankla ze 4 leta :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.