Skoči na vsebino

Diesli v majhnih avtomobilih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ker se ravno pogovarjamo o dizlih, imam eno vpra?anje, mo? je kolegici naro?il in ta moment verjetno tudi ?e kupil, ne da bi ona vedela megana dizla; ker ima v glavnem mestno vo?njo, sem ji svetovala, da bo najbolj?e, ?e ve?krat na teden pelje po "sklenjenem ljubljanskem obro?u" in ne po bi?jici, kjer ?alta iz prve v drugo in nazaj v prvo. Zanima me naslednje: med katere avtomobile spada dizel megan?!

IPB Image
Napisano

Zanima me naslednje: med katere avtomobile spada dizel megan?!

 

call me stupid, but i don't get it - a lahko malo bolje razlo?i? kaj te zanima, da bomo dojeli tudi tisti, ki smo na precej ni?jem mentalnem nivoju? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

jaz poznam dizla samo v m6, kolk je smotrno in kako se obnese v majnih avtomobilih, ste ?e napisal, kako pa v meganu, pa mi pojasnite?

IPB Image
Napisano

No megane pa ni ve? mali aftek... je something above that..... :P:bravo:

Feel free....

Napisano

Vsi renaultovi diesli so ok, samo vsem crkne torbina tamo od 50-70 kkm, pol jim odpade jermenica alternatorja, pa ?e kak drug del. ?e pa dela pa ni problemov. Jaz ga NE bom nikol imel, imam raje 15 let starega japonca kot novega renaulta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem pred 6-ko imel Renaulta Megane - nikoli ve? Renaulta (pa res sem ?e dosti razli?nih avtov imel - vsaj 25) ... kanta od kante ... sorry ... :ph34r::( ... kvari in crkuje se vse po?ez - ko je bil star 1,5 leta mi je prekipelo in je ?el papa! :danzoman:

Papa, Tomi
Napisano

Zanimivo, moj fotr bi pa levo "da ne re?em kaj" dal za renaulta.

Mel je vse od petke, cliota, megana, scenicaI, zdej ma scenicaII, pa morm re?t da nikoli ni mel kak?nih ve?jih problemov.

Res pa je da so to vse bili/so bencinci!

 

Zanj je to tanartabul? firma!

 

V kak?ni zablodi ?ivi ?lovek. :P:hohoho:

Napisano

 

 

Zanj je to tanartabul? firma!

 

V kak?ni zablodi ?ivi ?lovek. :P:hohoho:

 

 

He he,dobra! :bravo::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

osebne

:)

 

:hohoho:

 

Fajn baje... :)

 

:hohoho:

 

res je novi megane je likalnik brez rocaja :hohoho:

 

:hohoho:

 

Evo jest delam 50k km na leto... pa bencin njam njam... :hohoho::hohoho:

 

Plin je in B)

 

Povpre?no porabo so mu tekom testa namerili 8,3 Litra/100km ?zmeden?, kar si upam trditi, da se da s tako porabo priti skozi tudi pri enako mo?nem ali mo?nej?em bencinarju.

Poraba pri testni vo?nji ne pove veliko o dejanski. Kako, kje, koliko...itd so vozili se razlikuje od testa do testa. 1,4HDI motor?ek ?isto slu?i svojemu namenu. ?e ga jaz kupim moji punci za v slu?bo, ?oping, frizerja, wellnes center, obiske star?ev, kolegic, tudi kdaj za na morje, ipd bo poraba sigurno pod 5L in bo ?isto zadovoljna z njim. Sploh ne bo vedla, da ni pospe?kov, mo?i, navora, dinamike, itd.

 

Pa da se vrnem k Peugeotu - zakaj tako velika poraba, ki je za ve? kot 3 litre in pol ve?ja od tiste, ki je navedena kot povpre?na v tehni?nih podatkih? Enostavno zato, ker takega malega diesla mora? terati, da da nekaj od sebe.

Sorry ni res. Testne vo?nje se zelo razlikujejo med seboj. Povpre?ne porabe v teh. podatkih pa so vse dobljene pod pogoji, ki so za vse znamke enaki (zun.temp., brezveterje, na del.temp. ogret motor, ravna suha cesta, 10 km in nazaj).

 

samo vsem crkne torbina tamo od 50-70 kkm, pol jim odpade jermenica alternatorja, pa ?e kak drug del.

 

Kako so pol OK?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

En izra?un, ki sem ga naredil na primeru nove Seat Ibize. Podatki o povpre?ni porabi so z uradne strani.

 

bencin:

 

1.4 100km

cena: 3.075.300 SIT

 

letna poraba goriva pri 15000 km letno

15000km : 100km x 6.6l = 990 litrov -> 245.817 SIT (cena litra 248,30 SIT)

 

dizel:

 

1.9 TDI 100km

cena: 3.391.740 SIT

 

letna poraba goriva

15000km : 100km x 4.9l = 735 litrov -> 171.696 SIT (cena litra 233,60 SIT)

 

razlika v ceni avta: 316.440 SIT

razlika v stro?kih: 74.121 SIT letno

 

Izpla?a se torej v cca. 4,2 letih.

 

Ob ve? prevo?enih kilometrih se razlika seveda ?e pove?a v korist dizla, prav tako pri mestni vo?nji (po podatkih s spletne strani naj bi bencinar kuril 9l, dizel 6,3l). Ima pa dizel ?e eno lepo prednost: pri bencinarjih je pove?anje mo?i za ve? kot 5-10 km brez ve?jih investicij prakti?no nemogo?e, pri (turbo)dizlih obstajajo ?ipi (v primeru Ibize se da brez ve?jih te?av mo? pove?ati s 100 na 130-145km). :ouje:

Napisano

En izra?un, ki sem ga naredil na primeru nove Seat Ibize. Podatki o povpre?ni porabi so z uradne strani.

 

bencin:

 

1.4 100km

cena: 3.075.300 SIT

 

letna poraba goriva pri 15000 km letno

15000km : 100km x 6.6l = 990 litrov -> 245.817 SIT (cena litra 248,30 SIT)

 

dizel:

 

1.9 TDI 100km

cena: 3.391.740 SIT

 

letna poraba goriva

15000km : 100km x 4.9l = 735 litrov -> 171.696 SIT (cena litra 233,60 SIT)

 

razlika v ceni avta: 316.440 SIT

razlika v stro?kih: 74.121 SIT letno

 

Izpla?a se torej v cca. 4,2 letih.

 

Ob ve? prevo?enih kilometrih se razlika seveda ?e pove?a v korist dizla, prav tako pri mestni vo?nji (po podatkih s spletne strani naj bi bencinar kuril 9l, dizel 6,3l). Ima pa dizel ?e eno lepo prednost: pri bencinarjih je pove?anje mo?i za ve? kot 5-10 km brez ve?jih investicij prakti?no nemogo?e, pri (turbo)dizlih obstajajo ?ipi (v primeru Ibize se da brez ve?jih te?av mo? pove?ati s 100 na 130-145km). :ouje:

 

Plin je in.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
    • To je brezveze. Potem je boljše za 19"naredit pa je.... 🤗😉
    • Če je od 55 s takšno baterijo potem je do dober deal, ampak verjetno je za to ceno manjša baterija in oskubljen z opremo, ki pa potem še nanese 20k€. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.