Skoči na vsebino

Diesli v majhnih avtomobilih


Boss

Priporočeno sporočilo

Ne vem ampak tole je ?e sme?no kako ljudje razmi?ljajo in se neosnovano prepu??ajo trendom. V zadnjih 14 dnevih sem imel dve podobni debati s kolegoma, ki se odlo?ata za nakup malega avtomobila. Oba namre? vstrajata pri nakupu diesla navkljub temu, da bosta ve?inoma avte uporabljala za mestno vo?njo in kratke razdalje ter letno ne prevozita 15.000km. Ne glede, da sem jima razlagal, da se jima finan?no ne spla?a saj pri njuni kilometrini pa pri malo dra?jih servisih za diesle bosta povrnila razliko za dra?jega diesla ?ele nekje po ?estih do osmih ali celo devetih letih, sta ?e vedno prepri?ana, da je diesel precej cenej?i.

 

 

za primerjavo neka cen in kdaj se na osnovi porabe cena izena?i

 

Mazda 2 1.25 TE 6,3 litrov

Mazda 2 68CD TE 4,5 litrov + 350.000sit

 

izena?enje po 80.000km

 

 

Getz 1.4 97KM 6,0

Getz 1.5 CRDi 88KM 4,5 + 440.000sit

 

izena?enje po 122.000km

 

 

Polo 1.4 TDI 80KM 4,6

Polo 1.4 86KM 5,9 + 370.000sit

 

izena?enje po 118.000km

 

 

 

Kaj pa ostali pravte na to, ker se mi zdi, da ljudje veliko prev? podegajo trendom brez tehtnega razmisleka?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ljudje preve? gledajo druge in ne na svoje lastne potrebe...?e? da ?e ma on, moram met tudi jaz... :blink:

 

Ma ni tolko to,kot pa da gledajo samo,uu,kak toti avto malo pije,ga bomo kupli! :( Nena se pa vpra?ajo kolko ve? dajo za ta avto in v kolkem ?asu se jim bo nalo?ba izpla?ala! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bil ferrari diesel ga zastonj ne maram.prvi? ga ?e zaradi goriva ki smrdi...kar se pa nalo?be ti?e, nov avto ?ele po 60000 km se ti za?ne +, so pa servisi dra?ji, je pa motor preob?utljiv, pa tudi vzdr?evanje diesla nasploh ni poceni v primerjavi z bencinarjem.men osebno se j. za par tolarjev pri gorivu.pa tudi diesel se ve? ne prodaja tako kot se je

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mogo?e se bo kaj spremenilo, ko bo na?a dr?ava za?ela tako kasirat davke, kot severni sosedje v A in D.

Tam se dizel do 30-40 k km letno ne spla?a... baje... so mi povedali kolegi avstrijci... ker je avto dra?ji, davka ve? pa ?e vzdr?evanje ni ravno cenej?e od bencinca...

 

sicer pa, vsakemu svoje, zaenkrat se pri nas spla?a dizel ?e dela? ?ez 20k km... do te cifre je smiselno precej prera?unat

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja tud js sm sli?u , da avstrijci ne kupujejo dizle! in nekaj je prav gotovo na tem.niso oni glupi!

mi smo pa? taki... ?e ma sosed konja, bi js mel tud. pa ?e slona povrhu

in dokler ma? avto na rednih servisih, se ?e ne pozna tolko na ceni( olje,filtri...)

ampak bo?e ne daj da ti pa kaj crkne na motorju!!! te bo pa en teden srat ti?alo ko bo? ceno zvedu!

Only those without any talent, have no obsessions!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pri prera?unavanju ne upo?tevate ?e ve? vrednost vozila pri prodaji.....dizel je ?e po eurotaxu ve? vreden... Tako pride izena?enje ?e pri pol kilometrov kot ste jih napisali ;)

 

?e, ?e, ampak a bi ti kupil rabljen mali avto z dieselskim motorjem, star 5 let, ki bi imel 100.000km. Jaz se ga ne bi upal kupiti, ker je velika verjetnost, da je te kilometre naklepal po mestu oziroma v pogojih, ki so za diesle najmanj priporo?ljivi (kratke vo?nje, mestna vo?nja, malo relacij,...)?

 

Tak avto ?e povoham ne oz. bi isti letnik in kilometre veliko raje kupil bencinarja, ki mu tak?ni re?imi vo?nje veliko manj ?kodijo kot dieslu.

 

 

V bistvu sem ta topic odprl zato, ker mi ni jasno zakaj diesli v majhnih avtomobilih. Ti avtomobili so prvenstveno namenjeni kraj?im relacijam, mestni vo?nji in se v povpre?ju z njimi dela veliko manj kot 20.000 km. V kolikor pa dela? dalj?e razdalje in veliko kilometrov (>20.000 na leto) pa kupi? mali avto si pa mo?no zgre?il poanto malih avtomobil?kov in bi moral gledati vsaj v ni?ji srednji razred (Mazda 3, Golf :) ) ali vi?je. Tako zaradi udobja, manj utrujajo?e vo?nje, predvsem pa zaradi varnosti (tako pasivne kot aktivne, ki jo je na?eloma v ve?jih avtih ve?).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

podobno primerjavo so delali italijani ze nekaj let nazaj...8 al 9...pri nekaterih znamkah in modelih, se je dizel izpla?al ze pri 0km ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

skratka diesel je za delovne stroje-mo?, bencin je za u?itkarje.le zakaj ni v formuli 1 turbo diesel motorja, pri?parali bi postanke v boxih...

 

ni lih formula 1 ma vseeno :D

 

 

moramo se malo pocakat na wankla dizel za domaco uporabo...hehe :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dream on: o wanklu diesel, raje na vodik ker je ?e narejen in se testira

 

O Le Manu smo pa ?e nekje drugje zgubljal besede :D

 

mmm...wankel diesel je v bistvu "narejen" v nacrtih...kot avtomobilski agregat...

 

drugace pa obstajajo diesel wankli za letala, ki imajo okoli 75KM max mo?i...tolko mi je uspelo izbrskat...

 

ja za vodik pa vem, da ga testirajo...

 

dizel v majhnih avtomobilih...daihatsu charade 1.0TD :D hihi

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

dizel v majhnih avtomobilih...daihatsu charade 1.0TD :D hihi

 

 

Tole je bil moj prvi avto :D, brez IC in z okol 20+s do 100km/h

 

Pa poraba ni bila nikol nad 6L pa ga nisem ?paral ?ist ni?, sem pa vedno prvi speljal na kri?i??u verjetno zaradi tega ker je bil za mano ?rn oblak :D

 

Glede Wankla diesel pa pomoje ne bo videl serijske proizvodnje, prej na vodik

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je bil moj prvi avto :D, brez IC in z okol 20+s do 100km/h

 

Pa poraba ni bila nikol nad 6L pa ga nisem ?paral ?ist ni?, sem pa vedno prvi speljal na kri?i??u verjetno zaradi tega ker je bil za mano ?rn oblak :D

 

Glede Wankla diesel pa pomoje ne bo videl serijske proizvodnje, prej na vodik

 

LOL

 

se zdi anka meni, da si speljal prvi zaradi dimne zavese, kot pa zaradi pospeska....hihih :D

 

ja, sej res ne bo videl serijske proizvodnje...vsaj zaenx....je pa zanimivo, baje da se bencinski wankel in pa ta na vodik, razlikujeta samo v injektorju...vsaj tako trdijo japonci :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi v redu, ?e nekdo, ki dela letno vsaj kakih 30k+ km, kupi dizla. Vendar pa folk v SLO po ve?ini kupuje dizle zato ker so pa? trend, ker ga ima sosed,... potem se pa vsak dan vozijo cele 4 km dale? v slu?bo. :whatever: Problem je tudi v tem, da zadnje ?ase kupujejo dizle ljudje, ki so imeli prej celo ?ivljenje bencinarje in potem ne znajo z njimi ravnat (ti?ijo na mrzlo, po ti?anju takoj uga?ajo,...). Da ne omenjam samo, kak?en stro?ek je, ?e crkne turbina ali pa bosch ?rpalka... <_< Edina stvar, ki je meni osebno v?e? na dizlu, je navor. Ampak vseeno trdno ostajam na bencinarju, konec koncev tud poraba ni tako ve?ja, vidim da ponekod celo samo dober liter in pol. :)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo jest delam 50k km na leto... pa bencin njam njam... :hohoho::hohoho:

 

letno bi lahko ene 250 do 300 jurjev pri?paral z dieslom :jezicek:

 

 

Druga? pa kot zanimivost: v zadnjem AM je test Peugeota 207 1.4 HDI z 68konji. zadevo so verjetno upravi?eno spljuvali, da je motor pre?voh, nepro?en za tako te?ek avto. Povpre?no porabo so mu tekom testa namerili 8,3 Litra/100km ?zmeden?, kar si upam trditi, da se da s tako porabo priti skozi tudi pri enako mo?nem ali mo?nej?em bencinarju. Za primerjavo so v isti ?tevilki AM ?e testi "velikih" dieslov Mazda 6 sportkombi 120CD s povpre?no testno porabo 8,5 litra, Honda Accord 2.2 diesel s porabo 9,1 litra in Audi A6 2.0TDI s povpre?no testno porabo 7,7 litra na 100km in supertestni Passat kombi 2.0TDI z 8,5litrov.

 

Pa da se vrnem k Peugeotu - zakaj tako velika poraba, ki je za ve? kot 3 litre in pol ve?ja od tiste, ki je navedena kot povpre?na v tehni?nih podatkih? Enostavno zato, ker takega malega diesla mora? terati, da da nekaj od sebe.

 

In kje je tukaj profit? Enostavno ga ni, ker tak avto s takim motorjem ima same minuse: zaradi dieselkega motorja je prete?ka isto?asno pa prostorninsko premajhen, da bi imel neke konkretne konje oziroma navor. Posledi?no pomeni da je poraba velika (razen ?e si upokojenec, ki stopalke za plin ?ez polovico itak ne pritisne?), vo?nja nezabavna, prihranka pri gorivu ni, itd itd in v konkretnem primeru pla?a? za to skupno sranje 3,2 milijona tolarjev :vskalo: Za ta denar lahko kupi? precej mo?nej?ega bencinarja in tudi pri porabi ne bo? na slab?em, ?e ne celo na istem za enak ?eljeni efekt (pospe?ke in dinamiko vo?nje).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.