Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sem novi lastnik mazde 626 disel didt motor.ker sem kupil avto brez servisne knjige in ker mikrojermena ?e malo poplesujeta sem se odlo?il menjati jermene.tu je pa malo problema ker ni ponaredkov original deli pa stanejo cca 160000 brez dela na servisu mazda.imam samo en naslov za cenej?e dele a v tej trgovini potrebujejo original ?ifre delov.na servisu mi teh ?ifr ne dajo zato se obra?am na vas ?e mi lahko kakorkoli pomagate.avto je 2000 letnik 152000 prevo?enih 66kw prosim za kakr?nokoli pomo?.

Napisano

sem novi lastnik mazde 626 disel didt motor.ker sem kupil avto brez servisne knjige in ker mikrojermena ?e malo poplesujeta sem se odlo?il menjati jermene.tu je pa malo problema ker ni ponaredkov original deli pa stanejo cca 160000 brez dela na servisu mazda.imam samo en naslov za cenej?e dele a v tej trgovini potrebujejo original ?ifre delov.na servisu mi teh ?ifr ne dajo zato se obra?am na vas ?e mi lahko kakorkoli pomagate.avto je 2000 letnik 152000 prevo?enih 66kw prosim za kakr?nokoli pomo?.

 

Ti sporo?im jutr. Pa vse se dobi od drugih firm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri meni ?e ni bilo problemov pa sem iskal jermena za kosilnice in razne stroje, ponavadi je potrebno samo vzorec imeti in je.

 

Pa a na jermenu ni nobene oznake velikosti.

 

Druga? ti bo pa Yavarje zih zrihtal :D

Napisano

potrebujem zobati jermen,rolco,napenjalec,vodno pumpo,2 mikrojermena,tesnilo pokrova ventilov.kot pravim se tudi meni zdi mal ?udno da se te robe ne da dobiti,kakorkoli ?e hvala za odgovore in pomo? ni hudi? da nebi kaj na?li.

Napisano

potrebujem zobati jermen,rolco,napenjalec,vodno pumpo,2 mikrojermena,tesnilo pokrova ventilov.kot pravim se tudi meni zdi mal ?udno da se te robe ne da dobiti,kakorkoli ?e hvala za odgovore in pomo? ni hudi? da nebi kaj na?li.

 

Za vse skupaj razen tesnila pokrova odmi?nih gredi, se da dobtit za tam okrog 60 ksit.

Tud zamenjava bi bla ugodna.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.