Skoči na vsebino

Mazda Xedos 6


sikovecg

Priporočeno sporočilo

Pri Xedosu 6 2.0 V6, poglej prednje diske koliko majo roba na zunanjem robu in na notranjem robu(proti sredini diska), tam se vidi ali so bili menjani, posledi?no lahko oceni? realne kilometre, enako na zadnjih diskih. Potem je ?e to da odpre? pokrov motorja in sname? pa kablov, ali pa raje vse kable s v?igalnih sve?k in pogleda? ?a je kateri kabel(trdi del ki je nataknjen na sve?ko) kaj masten od olja, tam se tudi vidi koliko ma kilometrov ker tam olje spusti nekje od 130-170kkm, isto?asno pa poglej ?e je ohi?je manjalnika kaj mastno, ker je potem ?e tesnilo razdelilca v?iga za zamenjat.Pa poglej kako je s sede?i sploh ?oferski, ?e je usnje kaj strgano, se rado zgodi, je pa odvisno od letnika, pa delovanje klime preveri. pol ma zraven originalne feltne, ?e jih ni potem je vpra?anje kaj se je z avtom dogajalo. ?e sporo?i? iz kje si in kje ma? avto,?e ni predale?, se lahko zmenva in pridem pogledat. Sem pa iz gorenjske, okolica ?kofje loke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Lep pozdrav za za?etek.

 

Tudi sam se zanimam za Mazdo Xedos 6. Imel bi par upra?anj kako se kaj obnese in ?e mogo?e kdo pozna to iz slede?ega oglasa: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=133611

 

Predvsem me zanima kako je s porabo pri teh 2.0 ma?inah in kako je kej s stro?ki, se pravi servisi.

 

L.P.Erik :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav za za?etek.

 

Tudi sam se zanimam za Mazdo Xedos6. Imel bi par upra?anj kako se kaj obnese in ?e mogo?e kdo pozna to iz slede?ega oglasa: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=133611

 

Predvsem me zanima kako je s porabo pri teh 2.0 ma?inah in kako je kej s stro?ki, se pravi servisi.

 

L.P.Erik  :)

Jest sem vozil Xedos 6 V6 dobri dve leti (do pred enim letom)...

 

Poraba je bila med 9,5 in 10,5 l/100 km... Servisi so v mejah normale... recimo servis pri 160.000 je bil nekaj cez 25 jurjev...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pridru?ujem mazdi6,imam popolnoma enako porabo z 95 oktanskim bencinom,z 98 oktanskim pa sem pri?el na 8,7 litra.Servis kr v doma?i gara?i, ali pa pri kolegu ki je delal na mazda servisu.Imam ga pa ?e 2 leti stro?ek v tem ?asu je bil 55 ksit, prevozil pa sem 62 kkm. pri 170 kkm sem menjal sprednje diske; plo??ice in zadnje plo??ice in 2 metra izpu?ne cevi,brez loncev. Tista ki je v oglasu zgleda dosti bolje kot moja, vsaj na slikah. Pri nakupu je treba smo pogledat par stvari ki so standardnih napak, ki so hkrati tudi pokazatelj realnosti prevo?enih kilometrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.