Skoči na vsebino

Mazda Xedos 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri Xedosu 6 2.0 V6, poglej prednje diske koliko majo roba na zunanjem robu in na notranjem robu(proti sredini diska), tam se vidi ali so bili menjani, posledi?no lahko oceni? realne kilometre, enako na zadnjih diskih. Potem je ?e to da odpre? pokrov motorja in sname? pa kablov, ali pa raje vse kable s v?igalnih sve?k in pogleda? ?a je kateri kabel(trdi del ki je nataknjen na sve?ko) kaj masten od olja, tam se tudi vidi koliko ma kilometrov ker tam olje spusti nekje od 130-170kkm, isto?asno pa poglej ?e je ohi?je manjalnika kaj mastno, ker je potem ?e tesnilo razdelilca v?iga za zamenjat.Pa poglej kako je s sede?i sploh ?oferski, ?e je usnje kaj strgano, se rado zgodi, je pa odvisno od letnika, pa delovanje klime preveri. pol ma zraven originalne feltne, ?e jih ni potem je vpra?anje kaj se je z avtom dogajalo. ?e sporo?i? iz kje si in kje ma? avto,?e ni predale?, se lahko zmenva in pridem pogledat. Sem pa iz gorenjske, okolica ?kofje loke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

to so jajca od avta. kupi 626 :) :) :) :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Don jih bo dobil po PI?KI !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Don jih bo dobil po PI?KI !!!

ka se pizdis? :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ah sej se ne samo malo za relaksacijo B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lep pozdrav za za?etek.

 

Tudi sam se zanimam za Mazdo Xedos6. Imel bi par upra?anj kako se kaj obnese in ?e mogo?e kdo pozna to iz slede?ega oglasa: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=133611

 

Predvsem me zanima kako je s porabo pri teh 2.0 ma?inah in kako je kej s stro?ki, se pravi servisi.

 

L.P.Erik  :)

Jest sem vozil Xedos 6 V6 dobri dve leti (do pred enim letom)...

 

Poraba je bila med 9,5 in 10,5 l/100 km... Servisi so v mejah normale... recimo servis pri 160.000 je bil nekaj cez 25 jurjev...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se pridru?ujem mazdi6,imam popolnoma enako porabo z 95 oktanskim bencinom,z 98 oktanskim pa sem pri?el na 8,7 litra.Servis kr v doma?i gara?i, ali pa pri kolegu ki je delal na mazda servisu.Imam ga pa ?e 2 leti stro?ek v tem ?asu je bil 55 ksit, prevozil pa sem 62 kkm. pri 170 kkm sem menjal sprednje diske; plo??ice in zadnje plo??ice in 2 metra izpu?ne cevi,brez loncev. Tista ki je v oglasu zgleda dosti bolje kot moja, vsaj na slikah. Pri nakupu je treba smo pogledat par stvari ki so standardnih napak, ki so hkrati tudi pokazatelj realnosti prevo?enih kilometrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Moja starsa mata 700 in 800€ penzije, Normalno zivita, problem je stara bajta marlesa ki je grajena etazno s salonit stenskimi ploscami....elektrika ma trde stare kable z nicenjem....to je treba kasneje samo prodat oz iz nule, vzdrzevanje je brezpredmetno. Delavski razred jugoslavije. Oce se bori z demenco. Ne gre toliko za denar kot to, da si prisoten, oz mas nekoga, ker patronazne pozabi, to je surova rutina...no pa gre tudi za zdravstvo. Nekajkrat je bilo treba iti privat ker ne mores cakati pri nujnih primerih ..  
    • Pazite. Ni problem, če hitro flikneš. Problem je, če dolgo živiš. Pri 50ih, 60ih ti še mogoče izgleda, da bo šlo tudi kasneje, samo velika možnost je, da ne bo šlo. Kdo te bo podpiral potem, ko ne boš imel več denarja in boš napol živ? Malo je treba tudi na leta tam od 70ega do 100ega razmišljati in ne vse zagoniti zdaj. Seveda pa ne vsega prišparati, ker to pa spet nima smisla. V glavnem, resni problem v starosti za ljudi te genaracije in naprej bo, če bodo dolgo živeli in bodo brez sredstev. Penzija? Ja, za sekret papir pa bencin, za drugo pa ne bo.     Avto je enostavno kupiti, ker je en kup financiranj s strani avto hiš za nove in rabljene avte na voljo, da se ljudi namami v to smer (banke, Leanpay, paylater, itd.). Zato to tudi tako lepo laufa. Redki s(m)o takšni, ki damo za avto iz žepa in ga potem vozimo 10 let. Za kakšno drugo stvar je že bolj problem denar napraskati skupaj.
    • Javljam se, da sem srečno prevozil svojih prvih 1.000 kilometrov s svojim dinozavrčkom.   Kaj naj rečem?   Super zadevca, ampak to že veste 🙂    Torej v bisvu, je zdaj že 1.300 km na števcu, poraba je točno 7,5 l na 100 kilometrov, raćunalnik sicer kaže 7,2l, ampak nisem še uspel odpret navodil in ne vem točno kaj misli, s tistimi tabelcami. Mi je pa prodajalec rekel, da bo prvih nekaj tankov, poraba višja kot potem, ko se motor ulaufa.   Se še držim uvajanja in se trudim, da ne grem preko 3.000 obratov, ampak ne vozim nekaj preveč šparovno sicer. Si rad privoščim kak nizek štart na semaforjih 🙂  Motor deluje kot bi mel precej več konjev kot  140. Sploh pri speljevanju in nizkih hitrostih. Kolega je mesec pred mano vzel Cx-5 s 165 konjskim 2.0 motorjem. No, ni primerjave. Cx-5 je res upokojensko zaspan.  Baby dino je bisvteno, ampak res bistveno hitrejši bolj odziven, čeprav ima celih 25 konjičev manj na papirju.   Sem pa opazil, kot je omenil že @Alex, je lahko pri višjih hitrostih, posebej na vrhiškem klancu,  malce problematična kar se tiče pridobivanja histrosti nad 130 kmh, ker avto pridobiva hitrost precej počasi. Je pa po drugi stani, vožnja na regionalki pravcati užitek. Nad avtom in voznimi lastnostmi sem navdušen, po pravici povedano, je kar malce težko  stopit iz njega po zaključku vožnje.    Imam pa par vprašanj:   1. Ročni menjalnik je odličen, edino včasih gre mal trše v trejto brzino, a je to zato ker je avto še nov?   2. Mogoče se motim in sem preveč pikolovski, ampak opažam malce glasnejše brnenje ob vžigu. Tega pri testnih avtih, kolikor se spomnem, ni bilo.    3. Avtomatska vrata prtljažnika. Nisem še pogruntal kako naj bi se odpirala. Če sem v avtu in stiskam gumb, se odprejo samo, če je motor ugasnjen, kar zna bit nadležno. Če je kontakt oz. če je motor laufa, se nočejo odpret. Kako je s tem? Sem iskal v nastavitvah, pa ni.
    • Po napovedih naj bi bil po 15. uri samo pršec.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.