Skoči na vsebino

Novi ?lan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spostovani ljubitelji Mazd.

Da se predstavim, Sem DonFilipo. Studiram v Ljubljani, sicer sem pa z Hrvaske. Veliko sodelujem v mazdinih forumih in nasplosno se zanimam za mazde. (sej vsi vemo koliko so to kvalitetni avti in vzdrzljivi - GOLF SUCKS!!!) Cisto po nakljucju sem ugotovil da ima Slovenija svoj forum! Bravo, cestitam, zelo vesel sem.

No da grem k bistvu.

Sem (prvi) lastnik Mazde 626 2.0 1998.l. Avto je se sedaj kot nov, ima prevozenih 160.000km. Na avtu ni bilo nobenih vecjih posegov, razen seveda rednih servisov in malo bolsih zvocnikov (serijski so bullshit:)). Prejsnji mesec sem dal xenonske luci (pravi xenon, ne plave zarnice) in turbino. Sicer je to LPT (low pression turbine) kar pomeni da ima tlak le 0,4bara. To je vgradil profesionalec ki se zelo dobro razume in dela samo z turbinami. Za vec od tega bi bilo potrebno se marsikaj spremeniti, kar mene osebno sploh ne zanima. In kaj sem dobil? Tisto kar sem hotel. Vec moci, seveda (priblizno 30-40%) kar znasa okoli 160KM in tisto zaradi cesa sem to naredil - vecji navor kateri znasa 210Nm. Avto je na testiranju pokazal zelo podobne meritve.

Na zunanjost nisem nicesar polagal, ker me vodi dejstvo da je bolse imeti dober motor katerega zunanjost ne odkriva kot avto poln spojlerjov in 60KM :).

Ce koga zanima, lahko dam tudi slike tukaj.

 

Zanima me ce se kje v Sloveniji dogaja kaksno srecenje za mazdiste, ker bi se ga rad udelezil (cimprej).

 

Lep podzrav DonFilipo

 

p.s. pa oprostite zaradi moje slovenscine katera ni glih...

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Welcome!!! :)

 

Resni?no dobrodo?el tudi pri nas! Pohvale vreden avto!

 

Ker me radovednost daje, bi bilo lepo, ?e bi v galeriji ?e dodal informacije

kje? kdo? kaj? koliko? :huh:

 

glede xenon in turbo mislim :D seveda! :lol:

 

Bi se mogo?e ?e kdo znal zanimat za to B):rolleyes:

 

Lep pozdrav!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

aja ?e to

 

res bi bilo fajn kak?no sre?anje imet ! ali ne?

 

Dejmo se ?e enkrat dobit, no. Pa tud ?e je samo v soudele?bi s kak?nim avto showu! Maybe 04.09. Grosuplje?

 

Da nas spravimo enkrat na kup.

 

Mogo?e, ?e se mal potrudim, zrihtam kak?en RX-8 test drive :D

?e ne, vam pa lahko samo MX-5 test ponudim :lol:

 

zoom - zoom

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

4.9 je malo neugoden datum, ker je ve? stvari na tisti dan ... tudi Mobisux piknik naprimer, pa Tabu koncert, tako da bo verjetno te?ko vse skupaj zbrat.

 

Kaj pa en teden kasneje, ali pa konec meseca? Se recimo dobimo v LJ ... Rollbar?

Napisano

Super avto, dobrodo?el med nami.

 

Btw... ?tudira? mogo?e ra?unalni?tvo?

Hvala fantje za dobre zelje in lepo dobrodoslico.

P.S. Ja, studiram racunalnistvo! :rolleyes:

 

 

Btw, Turbino mi je zrihtal tip ki se ukvarja samo z tem in je pravi profi. Zamenjano je tudi tesnilo glave in nove so cevi. Pesezeno je tudi v karter. Menjane so svecke in spremenjene se nastavitve na elektroniki in merilniku protoka zraka... Mene je to pri nas (HR) stalo priblizno 4000kn (okoli 120.000sit) je pa res da me mojster pozna in mi je za to ni racunal dela, ampak samo dele (sicer dela ne racuna veliko). Turbina je Garrett 25.

Za vse ki vas zanima morebitni tuning vam lahko pomagam. Mojster bo najrajsi videl da pridete osebno do njega ker mora videti avto, pa tud je veliko razlicic kako bi se kaj realiziralo (kaksna vrst tuninga, kateri turbo, interkuler...). Sicer je clovek na Reki (LJ-RI = 105km)

 

Kar pa zadeva xenon je tako: 300USD prek interneta. Kaixen 7500K HID kit (balast, ignition in zarnice). To podjetje drugace dela HID za Audi in Lamborghini. Razen cene je tu se carina in davek. kar vse skup znese nekaj manj kod 400 EVROV. Montiral sem jih sam. (sem jih ze cca20 na drugih avtih). Vgradnja ni teska ampak je treba biti prevden in paziti kje se montira ballast (ZELO POMEMBNO!!!). Ce vas KARKOLI zanima glede pravega xenona mi lahko pisete tu ali na blok2@email.si ker imam z tem dosti izkusenj. Da se ne zajebete, ker se da zelo lahko.

LP Don

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

DonFilipo..very nice ;)

 

Dobrodosel na forumu ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Dobrodo?el na forumu, ?elim ti ?im uspe?nje?e in zadovoljno sodelovanje !

 

forum postaja internacionalen :)

 

glavno je da se ?irimo in si pomagamo !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lep pozdrav tudi z moje strani;glede kak?nega sre?anja pa bi bilo kr fajn,da se spoznamo tudi v ?ivo...lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Res je... cas, da se se jaz prikazem na kaksnem Mazda srecanju... :)

 

Saj nekaj vas bo na Mobisux pikniku... (vsaj za dva vem, da bosta tam...)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.