Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • To vse smo mi Štajerci imeli že par let pred kovidom no sedaj se je pa na na primorki in dolenjki začelo in tako zdaj cela Slovenija stoji med delovnimi konicami....  Preveč priključkov🤔mislim dane, ker potem bi pa imeli AC res samo za tranzitni promet na lokalih pa gužvo.... 
    • Razen kupec te Mazde.... 🥴
    • Presekam z mal drugačnim.... 🤗😊😉
    • Zimske zame ne. 
    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.