-
Zadnja sporočila
-
Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem. Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
-
Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju. V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
-
Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on. Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
-
Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
-
Pri našem 2.5 AT avto sam določa obrate, ali pa ne razumem (99% ne premikamo v Sport mode ali v ročni način)? Če je tudi v drugih 2.5 AT tako, potem me počasi skrbi, da ne bo tako kot pri dizlih ... Ugibam, da je največja možnost-vzrok težave izvedba "drain and fill" v AT??? Me pa zanima mnenje @scania ali @miha20.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.