Skoči na vsebino

mazda 323f


uklopko

Priporočeno sporočilo

Po pogovoru z markotom da so moji sprednji smerniki grdi,sm se odlo?il da jih spremenim(no ne dobesedno)

post-363-1155899438.jpg

Morda se bo ?e keri odlo?il za kaj takega in vzel ven tisti grdi oran?ni filter pri ?arnici!!!

 

Zadeva gre nekako takole!!

sname? smernik, ga segreje?(s fenom bol pa priporo?am vro?o vodo) da se plastika malo omeh?a predvsem pa da se omeh?a silikon s katerim je smernik zaliman skupi!!!

post-363-1155898729.jpg

 

Previdno z navadnim izvija?em lo?uj ?ipco od ostalega PA PAZI NA HAKEL?KE KI SO OKOLI!!!!

zadeva po?asi odstopa ampak gre!!!(raje daj pod vro?o vodo, in ?e malo omeh?a?)

Ko ima? zadevo lo?eno zgleda takole!

post-363-1155899053.jpg

 

odstrani? tisto oran?no plasiko,in lahko za?ne? s sestavljanjem!!!

(s fenom pogrej oba dela kjer je silikon da la?je stisne? dovol da se hakel?ki zataknejo).

Jas sem dal na koncu ?e pod vro?o vodo da to prime in se usede tako kot je treba!!!

Da sveti oran?no pa kupi? ?arnice (ta srebrnoprozorne ki zasvetijo tako)

 

kon?na zadeva zgleda takole!!!!!

Za kakr?ne po?kotbe pa ne odgovarjam(ampak useeno previdno)

post-363-1155899410.jpg

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo: jaz se ze dugo to spravlam delat pa se ni bilo casa,zarnice imam doma ze dva meseca,bom probal ta teden izvest

 

A ?portni sede? zadaj ima? ?e montiran? Un Recaro za Kevina? Hec. :P

 

Jah ni? saj Uro? tole sem pa ?e videl v?eraj v ?ivo... Mogo?e se bom tudi jaz spravil na tole ker bi na srebrnem avtu kar lepo izgledalo. :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

le pogumno,js bom pa ?e kj pre?telal ?e kak navdih dobim!!! :bravo:

No u kratkem pride ?e menjava antene,ker ne maram ve? met strelovoda na avtu!! :hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ooooo lepo lepo!!! :bravo::bravo:

Pohvale!!!!

 

Lepo tudi na rde?i izgleda!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 uklopcic -

Meni izgledaju puno bolje nego kad se vidi oranzna boja od smerokaza!!

 

A ja sam imao i mali problema.....sve sam ja to ljepo zagrijao i rastavio i sastavio.....ali.....masa na jednom mjestu nije zadihtala kako treba i onda mi je nutra curila voda i rosilo je cijelu poziciju i zmigavac!!

 

I ker mi se ni dalo sa fenom cekat i susit to da to zatvorim silikonom stavil sam cel zmigavec u pec na 150 stopinj......in malo je predugo bilo notri in mi se malo zvinula plastika :ph34r::angry::blink: !! Ne vidi se na prvi pogled ali ja vidim!!!

 

Ali svejdeno....sad znam za ubuduce!! :D

post-144-1156017037_thumb.jpg

 

hrdzodr0iy2rt.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

No da nebom nove teme odpiral, ?eprav je ta ?e dokaj stara...

 

Jaz sem se tudi spravil spremeniti smernike, vendar dobesedno :P

 

Torej, zamislil sem si rde?e-?rno kombinacijo avta, pa sem naredil ?rne pokrove smerokazov ter pozicije.

 

Po prvem neuspelem poiskusu (premalo vro?e vode) po uklopko-vi poti, sem obupal ter ubral svoj na?in in sicer z izvija?em... :zvizga:

Objavljena slika

 

odstranil sem tudi oran?ni filter

Objavljena slika

 

nato sem celotno ohi?je zbrusil, da niso ostali ko??ki odlomljene plastike

Objavljena slika

 

iz plexi stekla sem naredil obrise pokrovov, jih razrezal (hkrati, da sta oba pokrova identi?na) ju ?e malo zbrusil, ter ?pricnil z sprejem za temnenje lu?i!

Objavljena slika

 

potem ko sem se prepri?al, da je z ohi?jem use vredu, sem z mo?nim silikonom-lepilom zalimal pokrove na ohi?je

Objavljena slika

 

zamenjal sem tudi navadne rumene ?arnice z oran?nimi in kon?ni rezultat po vgradnji:

Objavljena slika

 

?e blink:

Objavljena slika

 

PS: luknjo pri ?ravfu sem naredil z manj?im svedrom (pazljivo skozi plexi steklo debeline 2mm) ter jo nato zbrusil z dremljem :) pride pa ?rn ?ravf ?e...

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.