Skoči na vsebino

blow-off ventil


hime

Priporočeno sporočilo

No Blow off je ventil ki ti spusti nadpritisk ki ti ga ustvari turbina ko recimo spusti? plin.

 

A tukaj ?e opazi? kaj kar tebi manjka?

 

 

Blow off je domena turbo bencinarjev in se uporablja zato da se turbine ne zaustavi ko spusti? gas ker je to potrata ?asa da se spet zavrti. Zato se namesti ta ventil (ponavadi je ?e original, samo ker je speljan v izpu?ni sistem se ga ne sli?i) da turbina izgubi ?im manj obratov.

 

 

Kaj ve? bo pa na? teoretik Symon povedal :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Potem ni varjante da bi v masino brez turbine ugradu kaj podobnega kot blow-off ventil ? Da malo zvizga ;)

 

Lp

 

Ni Boga, da bi ti zrihtal delujo?i blow off brez turbine! :hohoho: Vse ostalo je samo bednobedna imitacija...

Skratka turbina potem pa blow off.

Aja pa druga?e ni samo pri turbo bencinarjih, je tudi pri dizlih. Samo serijsko so narejeni tako, da se ne sli?ijo kaj dosti, nekateri pa potem celo na dizle me?ejo blow offe ki so prirejeni, da ?im bolj piskajo...

Marko, ?e se ne motim ga serijsko 200sx nima. ;) Zato tisto zanimivo ropotanje, ko spusti? gas oziroma prestavi?. Oziroma je nekaj tako speljano, da ga ne rabi? al neki takega.

 

Lahko pa gor vr?e? tole sranje ampak ?e ne zameri? bo to izpadlo res pateti?no. Nekdo mi je govoril, da je v ?ivo sli?al avto s tem... ?el itak ni nikamor, ko je prestavil je zapiskalo ampak hec je v tem, da ko je on ?e peljal v naslednji prestavi je tale piskalica ?e vedno vlekla tisti zvok. :whatever:

 

Upam, da se bo? pravilno odlo?il. Mazda_MX ponuja vgradnjo turbine za od 350.000 SIT naprej, ?e se ne motim. :rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ni turbine ni blow-offa Tako enostavno je to. To je isto kot bi hotel imeti ?portni filter brez avta.

Objavljena slika

Kot vidi? je Blow-off za turbino (in pred loputo) in ko ti spusti? gas (zapre? loputo) mora un odve?ni zrak nekam. In gre ven ?ez blow-off. ;) In spotoma ve? ali manj zapiska.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tisto ko za?ne delati BANG BANG!! :D Tisto je pa zelo lepo in kvalitetno opisano tukaj.

Ampak tak sistem ni za vsakdanje avte ker postaneta turbina in avspuh potro?ni material. :D

 

 

Symon aka Wikipedia. press.....

 

 

vsevednik si stari.... noro!! :prstgor:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A tisto ko za?ne delati BANG BANG!! :D Tisto je pa zelo lepo in kvalitetno opisano tukaj.

Ampak tak sistem ni za vsakdanje avte ker postaneta turbina in avspuh potro?ni material. :D

 

hvala za pojasnilo. se mi je zdelo, da so na eurosportu takole razlozli...pa sem vmes ze malo pozabil :) no wikipedia pise o blow-offu tole. po funkciji sta mi zelo podobna tisti anti-lag pa blow-off.. :ne vem:

 

lp,gregor

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon aka Wikipedia. press.....

vsevednik si stari.... noro!! :prstgor:

 

sramezljiv A se ti norca dela? al res. sramezljiv

 

M2 ja v bistvu ?e tako pogleda? imata isti namen. Da se turbina neprestano vrti brez sunkovitega ustavljanja kar ?kodi turbini na dolgi rok pa ?e turbo lag je potem preve? nadle?en. Baje. :ne vem: ZAENKRAT ?e ne vem iz prakse. :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A vse štiri? Ma to skoraj ne more biti res, ker maš še AWD in je manj stresa na pogonskih kolesih/gumah. Kolk ti je pa prej na Mazdi 5 zdržalo? Ne vem men je tole res čudno, da niso slučajno teb gume ukradli na kakem od toliko garancijskih servisov.   Da imaš na 13.000 izrabljene gume... no way. Ko sem imel prvo Mazdo 6 sem 7 let živel v enih takih napol gorskih vukojebcih (Golobinjek pri Mirni Peči) z ogromno ovinki in prvič z navornikom, ki me je skos spodbujal, da sem teral v hrib. Pa še vedno sem uspal narediti dobrih 30.000km. Edino GY Eagle F1 še tiste smrekca profil, mi je pojedlo robove prej, ker sem jih pumpal po navodilih na vratih avta. Ko sem dal na 3.0 je bilo pa OK in avto se je vozil sanjsko dobro in ni več pobiralo robov.
    • Ampak se vseeno izboljšuje situacija... čedalje več pravih kolesarskih se odpira, kar je za pohvalit.   Sam osebno pa vedno delam take ture, da je minimalno prometnic oziroma, če so, da na njih ni prometa. Bojim sa namreč napak, ki so nehotne in že parkrat se mi je zgodilo, da me je rešilo na kolesu to, da sem voznik, ker razumem promet iz obeh koncev. Me je pa vseeno tudi ena obilna teta pred leti skupaj s kolesom naložila na havbo v Slovenj Gradcu. Ja kljub vsej previdnosti, na kolesarski, se ti lahko to zgodi. Ampak, manj ko po cestah voziš, manj je možnosti. Čista statistika in verjetnost.
    • Razlika je 85€ proti 115€. Cenejše vzdrževanje imam 🤣
    • 1cm razlike je v višini bočnic (11 vs 12), mislim da ta centimeter ne naredi glih neke velike razlike. Obe gume sta kot da se po balonu vozš
    • Pa pelješ se z manj upogibanjem bočnic in še ceneje z 205/55/16 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.