Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ?e ima ?e kdo enake izku?nje kot jaz, kar se ti?e EGR ventila.

 

Kupil sem rabljen M6 25000 km in ?ez nekaj ?asa me je za?el motiti ?um pri 2000 so 2400 obrati. ?el na servis in so rekli da jeto EGR ventil, da se s?asoma namre? zasaji in da zavibrira ko se odpira in zapira.

 

ker je bil avto v garanciji so brez te?ev EGR zamenjali (ali samo o?istili) in res zvoka ni bilo ve?.

 

A s?asoma cca 20.000 km se je zvokec pojavil, nisem se ?e odlo?il ali bom ponovno reklamiral, saj naj bi po zagotovili to ne bilo usodno da ostane? na cesti. ?eprav vem, da so zaradi EGR ventila ?e naro?ali avtovleke.

 

?um je kratkotrajen med 2000 in 2500 pa se pojavi ne glede na prestavo.

 

p.s A komu pri Karavanu M6 matice na amortizerji zadnjega pokrova dobesedno rjavijo - ne morem verjet A1 kvaliteta :unsure:

Napisano

Malo si podforum zgre?il..... to predvidevam da ni problem s forumom in njegovim neposrednim delovanjem..... <_<

 

 

Admin move the topic....

 

 

 

david

Feel free....

Napisano

Prvotni ventil so leta 2004 (?e se prav spomnim) modificirali. Meni so takrat vgradili modificiranega (to je bil tretjih poskus) in od takrat je vse OK. Prvotni ventili so bili bakrene barve, modificirani pa so ?rni (neka zlitina, ?e me spomin ne vara).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa to je 10x tolk dela kot s cevko.    Razen, če si mora kazen naložit za napako pa mora kot pokoro nekoliko dodatno trpet. Če ja, pol pa ta ideja... držiš, špricanje na šipo da sprazni vse, pa še eno rundo s čisto vodo. Upaš, da ne pregreješ motorček, ker če crkne je to dodatna finančna pokora. Pol oreng še šipe spucaš z alkoholom, da se razmastijo. Daš notri vitrex in si ready to go.
    • Začnejo se dogajati zanimive zadeve pri teh Thinkbookih. BSOD pa ni krivo recimo pregrevanje al pa da bi bilo kaj zamašeno od prahu. Daš winse še enkrat gor pa se zadeva ponovi in to na clean mašinah, Potem nerazložljiva ugašanja brez razloga. Izgleda, da komponente na plati niso glih prvi razred in odpovedujejo poslušnost.    Sej ne da je tri leta meja k kar vsem crkne, ampak takrat nekje se začne. In od teh 100 ThinkBookov, ki so bli kupljeni leta 2021 nimamo niti enega več v uporabi. Vse smo morali menjat.   Drugače pa ja, baterije so vedno problem, sploh pri tistih uporabnikih, ki imajo mašine skos na polnilcih oziroma dockih. Potem pridejo raznorazne težave s tipkovnicam (dostikrat polito), potem USB-c priključki, ker uporabniki vlečejo ven te kable pod vsemi mogočimi koti. Sledijo mašine, k crknejo čist, pa uničeni zasloni, ko vmes kdo kaj pripre pa ga vrže po tleh, pa ga z avtom povozi. Pa LAN priključki, celo kak HDMI crkne.    Tko kot sem napisal... za polovico sranja so krivi uporabniki sami. Kle bi se lahk reklo "nije žvaka za seljaka".    
    • Sprednja guma dol. Odstranis kolotek in ven potegnes motorcek in se bo cel "vitrex" zlil ven. Motorcek je notri samo preko tesnila.
    • In kaj crkne po treh oz. petih letih? Integrirana grafika ? A slucajno mislis baterijo?
    • Ma, ti si nova Baba Vanga... 🤣 Končno se je v nekom reinkarnirala.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.