Skoči na vsebino

Kateri je to avto?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lahko bi bla 626 coupe , sicer so zelo redke, pa nisem ziher ?e je to ta :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

323...MOGOCE....americani jih majo kr nekaj, pa tudi pri njih so se prodajale mocnejse in drugacne razlicice kot pri nas....

 

isti primer je sedaj mazda 3 sedan 2.3 T.....v Si je ne bomo nikoli vidli!!!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Definitivno 626 Coupe. B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To bi pa meu!!!

A kdo prodaja taki stroj? Menjam za svojo (se ogrevane in masirane zice ma :D )

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Hud stroj ;) . OK to je Honda <_< . Kako pa zgleda 626 Coupe :ne vem: ? A ma kdo kako slikco :ph34r: ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Objavljena slika

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

:mi pijemoo: Ej , rde?ka pa je prav lepo "flekasta" ... ?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

:mi pijemoo: Ej , rde?ka pa je prav lepo "flekasta" ... ?zmeden?

To je bil verjetno isti li?ar kot od 323F :huh:

 

 

 

 

 

 

 

Sorry 323F, saj vem da ti ni sme?no ampak si nisem mogel pomagati, da ne bi napisal

33112_1.png

Napisano

To je bil verjetno isti li?ar kot od 323F :huh:

 

 

 

 

 

 

 

Sorry 323F, saj vem da ti ni sme?no ampak si nisem mogel pomagati, da ne bi napisal

Sem hotel ?e jaz napisat, vendar sem se z velikanskim naporom in ?elezno voljo vzdr?al... :bravo::hohoho:
Papa, Tomi
Napisano

Fantje n? bat ;) ...?e preboleno sramezljiv ...predlagam, da vsak slabo po?trihan avto dobi naziv: isti li?ar kot od 323F ?zmeden?.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

OK, dober si ni kaj - persen??? :jupiii::bravo::vesel: :mi pijemoo:

Papa, Tomi
Napisano

@323f : sicer vem, da ti to ni v tola?bo samo sem imel na prej?njem avtomobilu podobno izku?njo in to je bil tudi eden od vzrokov da je ?el od hi?e.

 

Sem bil takrat tako besen, da sem mislil zagrabiti li?arja za vrat in z njegovimi obraznimi kocinami zribat barvo dol. Pa to ni zajebancija, sam se mi je model zasmilu, ker je bil pol manj?i in la?ji od mene pa bi zgledalo kot iz?ivljanje nad slabotnej?imi.

 

V glavnem je bila barva ?ist razli?na tako, da bi ?e barvno slep opazil razliko. Letvice je nazaj nalimal kot bi ga sred limanja zmotil mobitel - groza

 

Ostali del avto je za??itil ?ist lemersko, da sem imel tri ure dela, da sem spoliral meglo tam kjer je ne bi smelo biti... ?e danes sem :angry:

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ja moram priznat, ?eprav smo na mazda forumu, ampak tale integra al kar kol ?e je mejd in honda, je ba precej lep?a kokr na?a 626 kupe, res pa je da je tele 626 ?e skor old tajmr (cca. 1989 leto mogo?e), no integra pa zna bit skor deset let mlaj?a in v tem cajtu so se pa smernice v oblikovanju kr precej spremenile. Drga? pa glih na avtomobilizmu.com ma en (Neyo-neyo) rumeno 626 ko in pa original 150 KM, sam ne vem ?e je kupe al ma pet vrat. Kokr kol avto zgleda noro, ima pa eno veliko slabost in to so 3-krake feltne!

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?isto po tvojem okusu ha,trikrake felne!! ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.