Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Ali obstaja kak?en disel motor kateri bi pasal v mazdo 626 ali v mx letnik 1994? ?e dolgo razmi?ljam o menjavi mojega 2.5v6 motorja ampak vsi mi odsvetujejo,?e? da je zelo zaj...no menjat!

Napisano

Zakaj pa nebi raje na plin na?timal?

 

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

 

Menjava motorja verjetno nebi bila kaj cenej?a, na tvojem mestu bi montiral plin.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa vseeno, obstaja sploh kak?en disel motor, kateri bi pasal brez ve?jih predelav?

 

Ne vem to?no kdaj je pri?la v prodajo mazda 626 2.0 TiTD, domnevam pa da leta 1998, tvoja 626 pa je predhodni model 626-tke,ki ima tako obliko Objavljena slika. Te so imele dizel motor 2.0 75KS. Model iz leta 1998 (ali 1997) pa nosi oznako 2.0 TiTD in je imel 101 KS. Poglej si na TEJ strani in primerjaj obliko. Tako, da tu ne obstaja kaka velika mo?nost zadovoljive zamenjave motorja, razen, ?e ho?e? postati "zelo po?asen". Ne vem pa ?e obstaja mo?nost vgradnje kakega drugega dizel motorja, tudi ?e obstaja bi bila vgradnja bolj zapletena in verjetno tudi dra?ja od vgradnje plina.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

DITD

 

Mislim, da ima? skoraj prav. ?e me spomin ne vara (kar pa ne bi bilo ?udno) je napis izgledal takole DiTD. Gled oblike pa obstaja mo?nost, da je taka kot je na tej sliki.Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

 

O?itno sem bil malo nejasen. DiTD oznaka velja za mazde narejene po letu 1998.

Pri obliki prej?njih modelov pa sta za letnik 94 mo?ni obe obliki. To pa verjetno zaradi preklapanja v prodaji, kar pomeni, da je prej?nji model prodan v letu 94. Motorji pa so v dizel varianti bili 2.0 D comprex s 75KS, verjetno z volumetri?nim kompresorjem in pa varianto turbodizel 626 L turbodizel z 90 KS, ki je izgledala takole:

Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

 

Nekaj sem o compreks sistemu na?el, upam, da sen na hitro prav razumel princip delovanja. Ime izhaja iz izpeljanke kompresija-ekspanzija. Sistem si lahko ogledate na spodnji sliki.

Objavljena slika

?e sem prav razumel sistem deluje tako, da so na pogojno imenovani vetrnici name??eni kro?no cilindri (tudi pogojno re?eno, ker niso okrogli) v katere z ene strani prihaja mrzel zrak, z druge pa vro? zrak ki se po ekspanziji spusti skozi ventile, vmes pa je gibljivi bat, ki zapira cilinder. "Vetrnica" pa je z jermenom gnana preko motorne gredi in pogon slu?i smo za obvladovanja trenja. Pritis pa ustvarjajo izpu?ni lini, ki rinejo hladni zrak v sesalni kolektor. Vse skupaj deluje kot servo oja?evalec pritiska dovodnega zraka v cilindre.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?zmeden? Resno? Za V6 ma?ino 300E??ali imajo kak?no internet stran?

 

Ni glih tako preprosto in poceni. Preberi si izku?nje v pripravah na vgradnjo in po njej na TEM linku. Poglej ka je Bo?ko napisal. Ker ?e bo? kako poceni varianto izbral, ni re?eno, da bo delovala brez te?av. ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se malo pozanimal... TAM je danes del multinacionalnega konglomerata, katerega večinski lastnik je CHTC China Hi-Tech Group Corporation...   In, ja, totalno Kitajska zadeva, ki izkorišča staro slavo TAMa, da naivnim uvali Kitajska jajca...
    • Vse moje je več.   No seveda konjiče tudi teram, da se ne polenijo 😅
    • Takšen je pač trg, vprašanje ni na mestu.
    • električnem pada cena hitreje kot tapravim avtom
    • Evo redni servis na 10,5 let starem Accordu in 209.000km....poleg rednih zadev olja(+menjalnik), filtri, se sprednje "puše" ter obe xenon žarnici (desno mi je dejansko razneslo), zdaj če bosta zdržali kot prvovgradnja 10 let bo super...zraven je bil "nov" 3 leta star Civic hybrid....mojster na servisu jih je pohvalil, do sedaj od kar so zunaj niso imeli kakšnih težav, reklamacij, itd....in predvsem je priznal, da je to edini Hondin motor, ki je primeren za to vozilo (idealen, t.j. 2.0 in 184km), ker ima Honda iste motorje še za oba večja modela je rekel, da je to prešvoh....kar pa je najbolj zanimivo, mi je povedal npr. da imam jaz na Accordu "dihtungo" za glavo motorja 4 slojno, pri teh novih Civicih je samo še 2 slojna, tako da vsi tudi JAP znamke šparajo na vseh segmentih....sicer pa je Accorda pohvalil, pravi da se pelje kot nov in da ni ovir da ne bi prišel do 500.000km brez težav, če ga bom imel do takrat  in bo pleh zdržal..... (ja zimske gume imam samo 17 col :), 225/50, Civic ima 235/40 R18 in zgleda bistveno lepše, komaj čakam poletje in 18 col :)). null
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.