Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej.... kolega ima rahel problem z avtom.... gre za renault 19.....

 

 

Ko je mrzel piska.... ampak jermen ni, ker ga je zamenjal..... zvok prihaja prav od tam nekje...sam ga nisem mogu locirat to?no... je pa hm... malo bolj rezek glas ki se ?uje samo v prostem teku...

 

 

torej zanima me kaj za boga bi to lahko blo...

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

stvari, ki v/pri motorju lahko piskajo je kar nekaj. Je pa ponavadi to kak?en le?aj od jermenice, lahko pa piska tudi sam alternator oz. le?aja v njem.

 

Bo? moral precej bolj natan?no ugotoviti od kod piskanje izhaja - baje se to da s stetskopom najla?je ugotoviti http://www.bolha.com/oglas1137359

33112_1.png

Napisano

..raj vzame? stetoskop od kk?ne lu?ne doktorce pa potem poslu?a? na njenih prsih ?e njen motor kej piska :hohoho:

 

Ti pa tudi nisi resen!!! :D

Napisano

Prvi? sli?im za stetoskop za motor :hohoho: mi deluje bolj kot nateg :hohoho:

 

no vidi?... vsak dan se kaj novega nau?i? :lol:

33112_1.png

Napisano

to bom kar kolegu prepustil da pregleda... :aaaaa:

 

Re?i naj ga k dohtarju pele.... :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

stvari, ki v/pri motorju lahko piskajo je kar nekaj. Je pa ponavadi to kak?en le?aj od jermenice, lahko pa piska tudi sam alternator oz. le?aja v njem.

 

Bo? moral precej bolj natan?no ugotoviti od kod piskanje izhaja - baje se to da s stetskopom najla?je ugotoviti http://www.bolha.com/oglas1137359

 

Mamo in tudi uporabljamo.Ni nateg !!!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kolega naj proba, ?e mu piska ko je sklopka pritisnjena ali ko ni, lahko bi bil potisni le?aj, pri Renaultu pogost pojav :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.