Skoči na vsebino

TUNING scena vabi k sodelovanju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Madona,to pa je brzina,revijo ?e mam doma! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Madona,to pa je brzina,revijo ?e mam doma! :bravo:

 

 

in to verjetno se predno si placal poloznico?? :blink::blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

in to verjetno se predno si placal poloznico?? :blink::blink:

 

Valjda,polo?nica je bla zraven v kuverti. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Valjda,polo?nica je bla zraven v kuverti. ;)

 

 

saj njim podobno!!! :hohoho::hohoho:

ne res fantje so 1a ni kaj rect res da ima revija se malo poporodnih tezav se marsikatera slovnicna napaka iz zraka opazi ampak jim ni kaj zamerit glavno je da se je neki premaknil v tej smeri!!! :bravo::bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

glavno je da se je neki premaknil v tej smeri!!!

 

Itaq. :bravo: Bo pa dobro ?tivo za danes pono?i na ?ihtu. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na pikniku (nekteri) nismo bli v stanju n? kej pamtnga spesnit, pa celo se je v glavnem pozabl na kak?en prosti spis! :blink::P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Na pikniku (nekteri) nismo bli v stanju n? kej pamtnga spesnit, pa celo se je v glavnem pozabl na kak?en prosti spis! :blink::P

 

 

drugega ni bilo za pricakovat!!!

tako da se vedno se isce prostovoljec ki mu pisanje spisov ni muka!!! :hohoho:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Yavarje kaj je z ?lankom za v revijo :D

 

?aka da ti ga po?ljem, sem pa popolnoma pozabu nanj. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.