Skoči na vsebino

Mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moram priznat, da nisem prevec doma pri avtomobilskih predelavah.

 

Lastim Mazdo 3 1600ccm injection.

 

Kaksne poti (moznosti) vse obstajajo pri navijanju avtomobila?

 

A obstaja vec nacinov elektronskega navijanja?

A mi prosim kdo pove, koliko moci, po predvidevanjih, bi lahko pridobil?

 

 

NajLepsaHvala

Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Elektronsko navijanje-?e s tem misli? na ?ip oz. ?ipanje avtomobila te mora razo?arat;samo s ?ipom ne pridobi? prakti?no ni?;mora? menjati kak?no stvar pri dovodu zraka,kolektorji,izpuh...ter nato prilagodi? motorno elektroniko na te spremembe. Ampak vseeno ne bo? pridobil kaj dosti KM.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

samo turbina je draga kot kompleten sistem.Dobi? poceni varijante,samo niso glih najbolj?e za motor.Pusti kot je, daj gor kaki ?porten filter,pa izpu?ni lonec da dobi? bolj?i zvok ,pa je.Odzivnost bo dosti bolj?a.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pozdrav!

 

Hvala za odgovore.

Jah pustil bom tako kot je. Avto je se "prevec" nov. Bom pocakal, da se zavrti nekaj tisoc km, pol pa bom kaj postimal.

 

Kako je pa s temi zracnimi filtri?

Nekje sem prebral, da se tudi glas spremeni ob menjavi zracnega filtra.

Zakaj?

Ali poleg drugacnega glasu pridobim se kaj?

 

V katalogih mrgoli "sportnih zracnih filtrov". Bi si morda kdo upal kaksnega priporocit.

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Ja ima? odpr zra?ni filter tako imenovan koni?ni, obstajajo pa tudi ?portni filtri za v ?katlo! Pri filtrih za ?katlo ne pridobi? nobenega zvoka, pri odprtih pa se ti spremeni zvok motorja pri dolo?enih obratih zaradi turbolence zraka avto la?je diha in se ti tudi la?je zavrti v vi?je obrate, poraba je manj?a vse to pridobi? samo takrat ?e ima? vse pravilno narejeno speljano na filter da dobiva motor mrzel zrak!

Napisano

Lahko pa ti gre tudi slab?e avto kot pa z zaprtim filtrom. So pa razli?ni proizvajalci Gren, Sprint filter, K&N..

 

Samo ti priporo?am da ?e sedaj ko ima? garancijo ni? ne predeluj (ti lahko te?ijo na mazdi) po?akaj ?e ta 3 leta potem pa ?portni filter, turbo .... :P

Napisano

Ja, ja... mal bom se pocakal.

Nekaj malih opticnih sprememb bom naredil in to bo za zacetek dovolj.

 

Mrzel zrak, ha! Kako to, da ni Mazdic z intercoolerjem?

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

?e bo? dal intercooler na atmosferski motor(brez turbo) ti bo ?lo ?e slab?e,preveliki upor glede na pridobitev mo?i.

 

druga?e ma? kake slike tvoje mazde 3,ko bo? kaj predelal malo poslikaj pa daj pod ?lane. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Tale 1,6 ma?ina tudi ne gre slabo!!

 

Najbolje je da da? za za?etek kak?en prag gor, lepe felne pa nizkoprofilne gume ga spusti? za -30 ter masko od GT pa bo zelo lepo zgledal verjemi!!

Napisano

maska od GT je lepa ,samo zelo draga.Naredi kot je rekel mazda 323.Druga?e pa sem se vozil z testno z 1.6 ma?ino pa je dobro vlekla.Kaki ?portni filter da pridobi? bolj?o odzivnost, plus globok zvok.Ali pa samo resonator odstrani ,pa dobi? tudi nekaj mo?i pa zvoka.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pozdravljeni!

 

Kar se tice motornega dela... Pustil bom tako kot je. Z zracnim filtrom bom mal pocakal.

 

Felten ne bom menjaval, ker so ze tako aluminijaste in 16 col velike. Po tudi disk zavore na vseh stirih :D . Pomislil sem, da bi LED zadnje luci dal gor. Ej fantje... greh jih je kupit, ker so prekleto drage. Zres prekleto. Za Lexus luci pa ne vem.

 

Kr se tice slik... Ni problema. Prav velike opticnih sprememb ne bo, ker je avto ze sam po sebi lep :P . Odlocil sem ze koncnik izpusne cevi. Hm... je se v postopku kalupiranja <_< .

 

Hvala za odgovore!

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Na?el eno precej zanimivo stran.... precej izbire... in idej tudi.... no bomo ?e vidli kako pa kaj.... ideja JE!!!

 

KLIK KLIK

 

LP daVid

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.