Skoči na vsebino

Katero Mazdo kupiti?


blindek

Priporočeno sporočilo

to?no tako...not ql <_<

 

gre se mi zaradi zavarovanja, ker ne mislim pla?evat nevem kako veliko...

 

Sej ne pride tok mal ?euz 200k :P:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zemir zame 240k osnovno, kje pa so ?e dodatki...ko se re?im dodatka za mladega voznika bom razmi?ljal o 200hp in ve?. Zaenkrat si ?e pa tega privo??it nemorem :)

 

Zakaj ne po?aka? da se re?i? mladega voznika pa potem na neki ornk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko se re?im mladega voznika bo neke ornk :P

 

vendar vse se z nekim malim za?ne...no?em iz nekih bogih 1.6 stopit takoj na nek 3.0 250hp+

niti nimam dovol vozni?kih izku?enj da bi lahko rekel da bi obvladal kako mrcino

 

Dobr ?e to gleda? tko pol glej da si iz 0 stopil na 1.6 ;) .Samo pamet v glavo in noge pa je uredu :bravo:

Je razlike med tolkimi konji in se avto tudi druga?e obna?a ?e da? recimo v ni?jo, v ovinku ga pritisne? itd.

Ko se bo? presedel iz 136 konjov na 200(z turbino) bo zgodba ?isto druga?ne pa ?e posebej,?e ga bo? stiskal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta ga je sam vrjetno do konca lepo spoliral, oprau in je ?e nekaramboliran!

 

?e pi?e, da je avto nekaramboliran ali nepo?kodovan ?e ne pomeni da nikoli ni bil karamboliran. To pomeni da pa? avto v trenutnem stanju ni karamboliran. ?e bi pa pisalo nikoli karamboliran bi pa lahko razmi?ljali v tej smeri kot ti misli?.

Fantje malo bolj pozorni morate biti med prebiranjem vrstic pa bo. ;):prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pi?e, da je avto nekaramboliran ali nepo?kodovan ?e ne pomeni da nikoli ni bil karamboliran. To pomeni da pa? avto v trenutnem stanju ni karamboliran. ?e bi pa pisalo nikoli karamboliran bi pa lahko razmi?ljali v tej smeri kot ti misli?.

Fantje malo bolj pozorni morate biti med prebiranjem vrstic pa bo. ;):prstgor:

 

Za karambolirana vozila posebi ozna?i? da je vozilo karambolirano tko da v tem primeru (ko je napisano nekaramboliran) mislm da to pomeni da NIKOLI ni nil karamboliran, ?e pa avto ni tak k more bit pa pa? ne obkljuka? nepo?kodovan, ?e je pa vozilo v trenutnem stanju karambolirano je pa itak ikonca in prec ve? da se zaleten prodaja. Moje mnenje.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zemir tudi to vem in zato nimam nikamor silo, ker zaradi tega se najve?krat dogajajo kake nesre?e, da dobi mladi voznik brez izku?enj od o?eta kakega 200hp+ in se ho?e pred kolegi malo pokazat...naslednji ovinek je pa ?e v drevi...

 

sedaj niti nimam sile z nakupom, saj raje trikrat pogledam kaj kupim kot pa kupim nekaj kar tako...

 

 

pa ?e komentar za nekarambolirane avte

vsak je verjetno ?e imel kdaj kako nesre?o, vendar ?e je bilo menjano z novim potem nevem zakaj se eni tako sekirajo ?e je le to bilo menjano? tudi meni se je na parkiri??u en zaletel v predni odbija? in mi naredil nekaj ?kode, vendar se je vse kar hitro re?ilo preko zavarovalnice in je sedaj vse novo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zemir tudi to vem in zato nimam nikamor silo, ker zaradi tega se najve?krat dogajajo kake nesre?e, da dobi mladi voznik brez izku?enj od o?eta kakega 200hp+ in se ho?e pred kolegi malo pokazat...naslednji ovinek je pa ?e v drevi...

 

sedaj niti nimam sile z nakupom, saj raje trikrat pogledam kaj kupim kot pa kupim nekaj kar tako...

pa ?e komentar za nekarambolirane avte

vsak je verjetno ?e imel kdaj kako nesre?o, vendar ?e je bilo menjano z novim potem nevem zakaj se eni tako sekirajo ?e je le to bilo menjano? tudi meni se je na parkiri??u en zaletel v predni odbija? in mi naredil nekaj ?kode, vendar se je vse kar hitro re?ilo preko zavarovalnice in je sedaj vse novo :)

 

Po mojem je 0.5% avtov v sloveniji ki niso bili butnjeni,?e ne druzga jih je negdo na parkiri??u z vrati butnu <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.