Skoči na vsebino

Katero Mazdo kupiti?


blindek

Priporočeno sporočilo

to?no tako...not ql <_<

 

gre se mi zaradi zavarovanja, ker ne mislim pla?evat nevem kako veliko...

 

Sej ne pride tok mal ?euz 200k :P:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zemir zame 240k osnovno, kje pa so ?e dodatki...ko se re?im dodatka za mladega voznika bom razmi?ljal o 200hp in ve?. Zaenkrat si ?e pa tega privo??it nemorem :)

 

Zakaj ne po?aka? da se re?i? mladega voznika pa potem na neki ornk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ko se re?im mladega voznika bo neke ornk :P

 

vendar vse se z nekim malim za?ne...no?em iz nekih bogih 1.6 stopit takoj na nek 3.0 250hp+

niti nimam dovol vozni?kih izku?enj da bi lahko rekel da bi obvladal kako mrcino

 

Dobr ?e to gleda? tko pol glej da si iz 0 stopil na 1.6 ;) .Samo pamet v glavo in noge pa je uredu :bravo:

Je razlike med tolkimi konji in se avto tudi druga?e obna?a ?e da? recimo v ni?jo, v ovinku ga pritisne? itd.

Ko se bo? presedel iz 136 konjov na 200(z turbino) bo zgodba ?isto druga?ne pa ?e posebej,?e ga bo? stiskal

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta ga je sam vrjetno do konca lepo spoliral, oprau in je ?e nekaramboliran!

 

?e pi?e, da je avto nekaramboliran ali nepo?kodovan ?e ne pomeni da nikoli ni bil karamboliran. To pomeni da pa? avto v trenutnem stanju ni karamboliran. ?e bi pa pisalo nikoli karamboliran bi pa lahko razmi?ljali v tej smeri kot ti misli?.

Fantje malo bolj pozorni morate biti med prebiranjem vrstic pa bo. ;):prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pi?e, da je avto nekaramboliran ali nepo?kodovan ?e ne pomeni da nikoli ni bil karamboliran. To pomeni da pa? avto v trenutnem stanju ni karamboliran. ?e bi pa pisalo nikoli karamboliran bi pa lahko razmi?ljali v tej smeri kot ti misli?.

Fantje malo bolj pozorni morate biti med prebiranjem vrstic pa bo. ;):prstgor:

 

Za karambolirana vozila posebi ozna?i? da je vozilo karambolirano tko da v tem primeru (ko je napisano nekaramboliran) mislm da to pomeni da NIKOLI ni nil karamboliran, ?e pa avto ni tak k more bit pa pa? ne obkljuka? nepo?kodovan, ?e je pa vozilo v trenutnem stanju karambolirano je pa itak ikonca in prec ve? da se zaleten prodaja. Moje mnenje.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zemir tudi to vem in zato nimam nikamor silo, ker zaradi tega se najve?krat dogajajo kake nesre?e, da dobi mladi voznik brez izku?enj od o?eta kakega 200hp+ in se ho?e pred kolegi malo pokazat...naslednji ovinek je pa ?e v drevi...

 

sedaj niti nimam sile z nakupom, saj raje trikrat pogledam kaj kupim kot pa kupim nekaj kar tako...

 

 

pa ?e komentar za nekarambolirane avte

vsak je verjetno ?e imel kdaj kako nesre?o, vendar ?e je bilo menjano z novim potem nevem zakaj se eni tako sekirajo ?e je le to bilo menjano? tudi meni se je na parkiri??u en zaletel v predni odbija? in mi naredil nekaj ?kode, vendar se je vse kar hitro re?ilo preko zavarovalnice in je sedaj vse novo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zemir tudi to vem in zato nimam nikamor silo, ker zaradi tega se najve?krat dogajajo kake nesre?e, da dobi mladi voznik brez izku?enj od o?eta kakega 200hp+ in se ho?e pred kolegi malo pokazat...naslednji ovinek je pa ?e v drevi...

 

sedaj niti nimam sile z nakupom, saj raje trikrat pogledam kaj kupim kot pa kupim nekaj kar tako...

pa ?e komentar za nekarambolirane avte

vsak je verjetno ?e imel kdaj kako nesre?o, vendar ?e je bilo menjano z novim potem nevem zakaj se eni tako sekirajo ?e je le to bilo menjano? tudi meni se je na parkiri??u en zaletel v predni odbija? in mi naredil nekaj ?kode, vendar se je vse kar hitro re?ilo preko zavarovalnice in je sedaj vse novo :)

 

Po mojem je 0.5% avtov v sloveniji ki niso bili butnjeni,?e ne druzga jih je negdo na parkiri??u z vrati butnu <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.