Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmmm....ko sem jih jest iskal jih nikjer drugje nisem dobil kot pri Olef-u, sem ga povpra?al po ceni in je bila cca. 3.500 sit na sve?ko, navadna NGK je pa 750 sit :blink: ...sem bil v nekaj avto trgovinah v lj pa jih nisem nikjer dobil. Ti bo Yavarye povedu kje jih je dobu ?e se mu bo dal napisat :hohoho:

Napisano

Samo tele sve?ke ti dr?ijo 100.000km brez problemov

 

Navadne zdr?ijo 121 kk brez problema , preverjeno.

Jaz sem dal noter NGK Iridum, dubu pa sem jih v ?kofji loki.Sem jih pa moral naro?it, extra special izvedba, cena pa 4,5 ksit po kosu kar znese 27 ksit. :(

Jebat ga pa mam za najmanj 100km spet mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No hvala vam za odg bom probu na olaf poklicat pa ?e ne bo n? tm mi bo? pa dal naslov ali cifro trgovine v ?kofja loki

 

Cimer je dal v svojo Imprezo platinaste (mislim vsaj) sve?ke, ki bi tudi naj dr?ale 100kkm, pa ?e na mo?i bi naj pridobil (neki v zvezi z bolj prevodnimi materiali). Cena pa je tudi tam nekje. ?e te zanima lahko vpra?am kako in kaj.

Napisano

Ne rabi? menjat sve?k ker sem jih jast preden sem ti jo prodal.Noter so pa sve?ke firme DENSO,ki jih dajejo mehankarji v ve?ino japonskih avtov,poleg NGK.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
    • Tocno zato pravim da dokler ne bo nove infrastrukture gre samo na dol Ne rabis biti nek inziner da ves da tud ce so cestninsko umaknili da dva pasova z gorenjske, dva z vzhodne in dva z zahodne na vse skupaj dva na brezovici ne morejo pogoltniti prometa
    • Continental 4ever 💪
    • To še ne pomeni, da so zakon, če so na CX-30...  Ne vozim CX-30, pa imam zimske gume DUNLOP in GOODYEAR. Imam pa 3 mazde 6. 
    • Hankook so zakon. Jih ima kar nekaj nas na cx30. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.