Skoči na vsebino

kromiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

A ima kdo iskusnje z "kromiranjem" plasticnih delov avtomobila?

 

Kako se to obnese? A obstoji, al se rado odlusci?

 

Kaj pa kaj cena?

 

Kdo to dela?

 

LP LEnuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

al pa firma....hmmmm...kako se klice...superkrom al nekaj takega...od saletovega oceta...

 

dejte me popravit oz. dopolnit.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Jest sem mislil, da bi dal zavese kromirat, ali pa vsaj da bi jih pobarval v barvi karoserije, ker so mi crne - da ne recem grde - ne lepe!

 

Se jih mogoce da kupit ze take (pobarvane ali efekt kroma)'

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Pri Mazdi ne bo? dobil zavesic v krom izvedbi, tiste ?rne pa lahko da? samo pobarvat v barvi vozila.

 

Samo zavesice da bi dal kromirat to nebi bilo lepo <_<

Napisano

Samo zavesice da bi dal kromirat to nebi bilo lepo  <_<

Hm... se ti zdi?

Najbrs res. Konec koncev bi bila tudi moznost barvanja nekoliko cenejsa od kromiranja.

Kaj se ti pa zdi, ce bi ji oblekel, ali pa celo cele naredil iz karbonskih vlaken?

Edina pomankljivost karbonskih proti plasticno/gumjastim je pa ta, da karbon poci. Ni elasticen.

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

zavesice pusti kot so,edino z regeneratori za plastiko jih lahko prema?e? da po?ivi? barvo.?e bo? kromiral ali pa barval,ti bo to spokalo posebej pozimi.Glede karbona pa ?e bo? kje potem zahaklal, bo? zlomil ali pa ukrivil plo?evino kje je pritrjeno.Edino mogo?e bi se obneslo ,da da? bolj na debelo plastik primer,pa potem gor kako elasti?no barvo(dvokomponentno).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pozdrav!

 

Kar se tice karbonskih vlaken in "poksij" smole ni probleme. Jo lahko dobim kr ugodno, zato cena ni razlog.

Bolj me muci dejstvo, da karbonske zavesice niso elasticne sploh.

Kromirane vsekakor ne pridejo v postev, ker bi razpokale. Barvane z dvokomponentno barvo mislim, da imajo zelo malo moznosti, da raspokajo. Ne vem pa kako bi se ta barva prijela povrsine; de se barva slucajno ne bi odluscila ob prvem morebitnem dotiku z plocnikom ali s cim drugim trdim predmetom. Raje avto brez zavesic, kot pa z razpokanimi <_< .

 

Mazda323: Ne znam ti iz glave povedat oznak te barve, ampak.. je modre kovinske barve, ravno tak kot ga uporabljajo je v katalogu.

 

Morda bom pobarval v barvo karoserije. Seveda, po najboljsih modelarskih moceh. Sicer pa, bom pocakal, da se nekaj vode pretece :D.

 

Hvala vsem za odgovore!

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.