Skoči na vsebino

kromiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

A ima kdo iskusnje z "kromiranjem" plasticnih delov avtomobila?

 

Kako se to obnese? A obstoji, al se rado odlusci?

 

Kaj pa kaj cena?

 

Kdo to dela?

 

LP LEnuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

al pa firma....hmmmm...kako se klice...superkrom al nekaj takega...od saletovega oceta...

 

dejte me popravit oz. dopolnit.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Jest sem mislil, da bi dal zavese kromirat, ali pa vsaj da bi jih pobarval v barvi karoserije, ker so mi crne - da ne recem grde - ne lepe!

 

Se jih mogoce da kupit ze take (pobarvane ali efekt kroma)'

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Pri Mazdi ne bo? dobil zavesic v krom izvedbi, tiste ?rne pa lahko da? samo pobarvat v barvi vozila.

 

Samo zavesice da bi dal kromirat to nebi bilo lepo <_<

Napisano

Samo zavesice da bi dal kromirat to nebi bilo lepo  <_<

Hm... se ti zdi?

Najbrs res. Konec koncev bi bila tudi moznost barvanja nekoliko cenejsa od kromiranja.

Kaj se ti pa zdi, ce bi ji oblekel, ali pa celo cele naredil iz karbonskih vlaken?

Edina pomankljivost karbonskih proti plasticno/gumjastim je pa ta, da karbon poci. Ni elasticen.

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

zavesice pusti kot so,edino z regeneratori za plastiko jih lahko prema?e? da po?ivi? barvo.?e bo? kromiral ali pa barval,ti bo to spokalo posebej pozimi.Glede karbona pa ?e bo? kje potem zahaklal, bo? zlomil ali pa ukrivil plo?evino kje je pritrjeno.Edino mogo?e bi se obneslo ,da da? bolj na debelo plastik primer,pa potem gor kako elasti?no barvo(dvokomponentno).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pozdrav!

 

Kar se tice karbonskih vlaken in "poksij" smole ni probleme. Jo lahko dobim kr ugodno, zato cena ni razlog.

Bolj me muci dejstvo, da karbonske zavesice niso elasticne sploh.

Kromirane vsekakor ne pridejo v postev, ker bi razpokale. Barvane z dvokomponentno barvo mislim, da imajo zelo malo moznosti, da raspokajo. Ne vem pa kako bi se ta barva prijela povrsine; de se barva slucajno ne bi odluscila ob prvem morebitnem dotiku z plocnikom ali s cim drugim trdim predmetom. Raje avto brez zavesic, kot pa z razpokanimi <_< .

 

Mazda323: Ne znam ti iz glave povedat oznak te barve, ampak.. je modre kovinske barve, ravno tak kot ga uporabljajo je v katalogu.

 

Morda bom pobarval v barvo karoserije. Seveda, po najboljsih modelarskih moceh. Sicer pa, bom pocakal, da se nekaj vode pretece :D.

 

Hvala vsem za odgovore!

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.